الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

بحبه وهوه اصغر منى بسنتين

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 بحبه وهوه اصغر منى بسنتين
انا بحب واحد اصغر منى بسنتين وهوه كمان بيحبنى والتفاهم والاحترام موجود بينا مش حاسه بفرق السن بينابس المشكله انى مش عارفه اكلم اهلى ازاى فى الموضوع ده لانى هستناه ثلاثه سنين وهو اصلا جاهز بس لسه ادامه دراسه ولما انا اخلص هيكون فاضل له سنتين وهو مستعد يجى ويتكلم مع اهلى وكمان هو قال لاهله وموافقين ...انا قلت لماما عنه وهى معندهاش مانع بس انا قلتلها انه قدى فى السن وانى سبقاه بسنه فى الدراسه .مش عارفه اقولها على الحقيقه ازاى.. انا قلتلها كده عشان كان عندى امل انها تشوفه الاول وبعد كده تحكم عليه عشان مترفضهوش من قبل ما تشوفه بس هى قالتلى ان هو يتكلم مع بابا مش معاها ........
مش عارفه اعمل ايه ولا اتصرف ازاى بس كل اللى انا اعرفه اننا بنحب بعض مش قادره اتخيل حياتى من غيره ولا مع غيره ومتاكده انه هيعمل كل اللى يقدر عليه عشان اكون ليه

ارجوكم قولولى رايكم عشان انا حيرااااااانه جدا

ذات صلة:

Eh S(21)
اهلا بيكي يا قمر

مش هتفرق يا حبيبتي كده والدتك كانت عارفه انه هتستنيه عالاقل سنه صارحيها

وطالما هيه وافقت من الاول اكيد مش هتمانع لو سنتين

واكيد كمان يهمها انك تكوني مبسوطه وسعيده

وطالما انتي وهوه متفاهمين وده مش مسبب مشكله ليكي او ليه خلاص

كتير بنات ممكن ترتبط بواحد اكبر منها بسنين ومش بتكون سعيده معاه يا اما بترضي غيرها

او بتكون برغم انه اكبر منها مش حاسه انه ممكن يحميها ولا بامان معاه

قولي لوالدتك كده وصارحيها وان شاء الله هتفهمك وهتقف جنبك وتساعدك لانها كانت موافقه من الاول

ربنا يسعدك في كل حياتك يارب

شكرا ليكى يا janna انتى والله ادتينى دفعه بس ياريت تقوليلى على فكره عشان افتح الموضوع بشكل كويس

Eh S(21)
العفو يا قمر

بصي قوليلها مثلا انك خبيتي عليها حاجه في موضوعك ده وانه السبب خفتي لترفض

وانه اكيد مش قصدك انك تخبي بدليل انك فعلا مش خبيتي الموضوع نفسه من الاول

بس كان عندك امل انه لما والدتك تعرف الشخص اللي مرتبطه بيه كويس وتتاكد منه مش يهمها الشكليات دي

يارب اكون قدرت اساعدك

Eh S(7)
هحاول وربنا يستر يا janna

التعديل الأخير تم بواسطة mony_mony ; 09-14-2010 الساعة 05:44 PM
ازيك يا جميل يارب تكونى بخير منوره القسم طبعا

مشكلتك سهله اوى طالما الاهل من الطرفين موافقين ومشكله السن ديه عمرها ما هتكون عائق بينكم طالما انتوا اجتازتوا المرحله ديه

وبعدين والدك اكيد لما هيقعد مع العريس هيقدر يحكم عليه كويس ولى فكره مش بالسن فى ناس كتير سنهم كبير ومش بيفكروا كويس والعكس

انتى هتروحى تقولى لوالدتك على الحقيقه وقولى لها بلاش تحكم بردو عليه غير لمى يتكلم مع والدك واكيد لمى هيجى يزوركم هتخرج تشوفه

وربنا يسعدك يا جميل

شكرا ليكى يا دموع الندى انك قولتى رايك واكيد شجعنى بس هى كل الحكايه اول طالعه يعنى لما اجى اقولها الحقيقه
خايفه شويه

العفو يا جميل على ايه

ولا متخافيش واتشجعي وقولي بسم الله وافتحى الموضوع علطول من غير تردد

وخير ان شاء الله

وربنا يسعدك يارب

افتراضي رد: بحبه وهوه اصغر منى بسنتين
علي فكرة فرئـ السن دلوئتي مش بئا حاجز إنهـ يفرئـ بين أتنين بيحبوا بعض
وطالما في حب بجد وفي تفاهمـ وإحترامـ يبئا إن شاء الله ربنا يوفئكمـ
وعادي مامتكـ هيهمها إيهـ غير سعادتكـ
وإنتي أقنعيها وئولي ليها إني طالما أهلهـ موافئين وإنتوا بتحبوا بعض ومتفاهمين
يبئا مفيش سبب للرفض يعني
وربنا يارب يوفئكـ يائمراية
وكل شئ بيجي بالعئل

افتراضي رد: بحبه وهوه اصغر منى بسنتين
ميرسى ليكى يا ملاك... انا والله خايفه من رد فعلها وان احنا كمان مينفعش نتجوز قبل ما يخلص كليه يعنى بعد ثلاث سنين لانه دلوقتى هوه فى تانيه كليه وانا فى رابعه .عموما هما لازم يعرفو وربنا يستر