الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

قولووولى اعمل ايه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي قولووولى اعمل ايه
انا كان ليا صديق عزيز اوى عليا بعدت عنه علشان خاطر الانسان الى بحبه واخترت الى بحبه

بس مش عرفت صديقى ايه السبب ف بعدى عنه وبعدت من غير ما اقول اى حاجه وبدون اى مقدمات

بقيت بقلل ف مقبلاتى ليه وف كلامى معاه لغايه ما خلقت خناقه معاه علشان حاجه تفهه جداا وخدتها حجه

انى ابعد رغم انه حاول يصالحنى كتير بس انا رفضت وبعدت

والله اتعذبت كتير ف بعده لانه من اقرب الناس ليا وكان دايما جمبى

وفات فتره طويله على عدم كلامى معاه

وف يوم قابلت حد يبقى صاحب صديقى ده وبالصدفه بساله على اخباره

قالى خبر وحش اووى

قالى ان صديقى مريض اكتشف انه عنده السرطان

انا مش صدقت وجاتلى حاله وحشه اوى مكنتش عارفه اعمل ايه

حاولت اكلمه كلمنى بجفاء اوى وكانى زى اى واحده يعرفها ولما سالته عن اخباره وصحته

مرداش يقولى اى حاجه هو شايفى انى انانيه ومش بحب غير نفسى

وانى بعدت عنه

بس كان غصب عنى مكنتش عارفه اختار مين هو ولا حبيبى

انا مش عارفه اعمل ايه قوقوولى اعمل ايه مع العلم ان حبيبى بيكره صديقى ده جدا بسبب الغيره مش اكتر

انا بجد مش عارفه اعمل ايه انا حاسه انى وحشه اوى انى اتخليت عن انسان ياما وقف جمبى بس انا لما

بعدت عنه بجد مكنتش اعرف حاجه عن مرضه قولولى اعمل ايه

ذات صلة:

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

فى الاول سبب مشكلة من الاول هو انتى
لانك انسحبتى بدون اى سبب تحاولى تبررية لصديقك

وثانيا اقتنعتى لرغبة حبيبك
دون اقناعه بان الصداقة شيىء والحب والغيرة شيىء اخر

وثالثا والاهم انك ابتعدتى عن صديقك دون اى سبب مقنع لة
وهذا طبعا اكبر شيىء يجرح الشخص
الابتعاد عنه دون اى سبب مقنع وخصوصا ان كان هذا الشخص
معانا على الخير والشر دائما

اما ان كنتى صارحتية عن رغبة حبيبك من البداية
فاكيد هو اكثر شخص يتمنالك السعادة وكان هتيقبل الوضع
وكانت نظرتك لية هتزيد لانك كنتى صريحة معاه من البداية

اما عن كلامة الجاف معاكى الان

لان احس فيكى من الشفقة والاحساس بالذنب دون رغبة منة

مثلك مثل اى شخص يحاول زرع ابتسامة له وخصوصا ان هذا المرض اللعين

نادر الشفاء منة

وطبعا صعب تقريبا ان ثقتة ترجع لكى زى الاول
وخصوصا انة فاقد الامل للرجوع للحياة
فى هذة الفترة فترة المرض

واسف ان كان كلامى قاسى

فابسط شيىء ان تقدمية لة
ان تدعى لة
بكل صلاوتك

ان ربنا يشفية

واسف ان كنت اطالت عليكى

Eh S(17)

الله يشفيه يارب و يكون في عونه يارب

معلش حبيبتي محدش فينا مش بيغلط او بيعمل شي غصب عنه و بيرجع يندم عليه

انتي ابتدي من دلوقتي و حاولي ترجعي الصداقه اللي كانت بينكم و تفضلي معاه عشان تثبتيله معنى الصداقه الحقيقة

ارجعي حاولي بأي شكل انك ترجعيله ثقته فيكي و تخليه ينسى اللي صار بينكم لان اللي بيربطكم من صداقه و موده عمره مابيضيع رغم كل شي ممكن يمر عليكم من ظروف و مشاكل

حق الصحوبيه الحقيقيه هيخليه يغفرلك اللي عملتيه فيه غصب عنك لانك انجبرتي ساعتها تختاري

مش هقولك كان اختيارك غلط لأ ..... بس حبيبك كان لازم يتفهم معنى الصداقه و الاخوة اللي بتربط بينك و بين صديقك و مش يجبرك على اللي صار

لازم توقفي مع صديقك في محنته و تخليه يقوى على المرض و يقاومه لان الحاله النفسيه مهمه جدا وخصوصا في المرض ده لازم المريض يفضل قوي و يآمن بالله انه هيشفيه و ده كله لازم يكون بوجود اهله و اصحابه حوليه يمدوه بالقوة و الحب والامل

ماتزعليش حبيبتي كلنا بنتعرض للمواقف دي و ياما بنختار غلط بس المهم اننا نعرف و نقدر نصحح غلطنا

الله يشفيه يارب و يقومه بالسلامه

على فكره وحشتيني كتير كل سنه و انتي طيبه و فطر سعيد ياقمري

فعلا هى غلطة كبيرة انتى عملتية
وسؤالك علية زود حالتو النفسية على مرضو
ارجو الاهتمام
بانك تحولى تعودية عن خسرات كل من حولو
وتقفى جمبو
وتحكى الظروف دى للانسان الى انتى بتحبية

تحيـــــــــــــــ abdoـــــــــــــــاتى

شكرا ليكم على ردك انا فعلا كنت السبب بسلبيتى وانى وافقت على طلب حبيبى بس انا ندمانه بجد

ندمانه انى اتخليت عن شخص ياما كان جمبى ووقف جمبى ف ظروف مكنشى حد فيها معايا

ارجوكو ادعولو ربنا يشفيه وادعوله يسامحنى

ان شاء الله هيسامحك يا قمر

انتى حاولى تكلميه تانى وزى ما زينه قالت حق الصحوبيه والعشره هتغفرلك عنده

وان شاء الله ربنا يشفيه