الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

انا محتجالكم اوى ياريت تسعدونى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

لاول التوبيك مكنش المفروض يبقي هنا كان يبقي في مشاكل الاعضاء

ثانيا .... لو هو كويس

وانتي بتحبيه يرت تصرحيه وتخليه يجي يتقدملك

اولا ان الموقف بتاعك صعب جدا
و بعدين مش لازم انتى تحسسيه انك بتحبيه خليه هو يحس بنفسه

ياجماااااااعه صحبه التوبيك ده لسه صغيره وفى سن مراهقه
ومينفعش اناه تحب دلوقتى
بلييييز ادعولها ربنا يهديها
هيا خلاص عرفت الحمد لله انه ده موش حب
انتى فين ياسوسو ياقمر

اول شى اشكر اختى صاحبه الموضوع ده وبعدين انا هقوالك تعملى ايه بصراحه
اولا انا مع الاخت الكريمه ساسو ده ممكن يكون مش حب يا جماعه ممكن يكون اعجاب بشخصيه اللى قدامه مثلا
وبعدين انتى لسه صغيره على الحب بجد يا اختى سندريله رجعى نفسك تانى علشان مش ترجعى تنامى تانى
او تنجرحى جرح ملوش دواء
النهارده مفيش اسهل من كلمه احبك اليومين دوالت
فبقوالك ده مش حب ممكن يكون اعجاب بينكم انتو الاتنين
وبعدين فيه فرق بين الاعجاب والحب
فانتى خالى بالك من نفسك وربنا يهديكى بجد
واشكر اختى ساسو على رده الجميل ؟؟؟
وشكرا

صح كده وانا اقتنعت بالكلام ده ومرسى جدا جدا

الغريب ان الموضوع فعلا مش في مشاكل الاعضاء
الحاجة التانية انا حاسس اني اللي جيت بعد المولد اتفض
بس كويس الحمد لله
انا كنت ناوي لسه على الخناق