الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

حالتى صعبة "

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 حالتى صعبة "
باختصار عشان ما اطول عليكو انا زهقت ودخلت فى حالة اكتئاب السبب كل ما اشوف الانسان اللى كنت معجبة بى
اتخنق واكون عايزة اعيط واعد زعلانة باقى اليوم مش عارفة لى حتى مش بكلم حد وبقالى كتير ما فتحت الكمبيوتر وبهرب منه لما يكون واقف ولو حاول يبين اى اعجاب من ناحيت بعمل نفسى مشغولة فى حاجة ولو بصلى بسيب المكان كله بحس بحزن لما اشوفة بس زمان ما كنت احس الاحساس دا خالص بجد قولولى حل مش عارفة اى حاجة انا بهرب والعالم كله ملاحظ

ذات صلة:

اممم بالاول الله معاكي

ثانياً في سبب انك تركتيه ولا هيك

انا اظن انك لسه بتحبيه وحاسه بالذنب انك سيبتيه

5propeller
سبب تركنا لبعض ما كان فى مشاعر متبادلة بنا كانت علاقة مبنية على التوتر والضعف
والسبب الاساسى حسيت ان هو مش بيحبنى واحساسى بعدم الارتياح
والامان معاة وانتم يا بنات عارقين ان اهم حاجة الامان

باختصار عشان ما اطول عليكو انا زهقت ودخلت فى حالة اكتئاب السبب كل ما اشوف الانسان اللى كنت معجبة بى
اتخنق واكون عايزة اعيط واعد زعلانة باقى اليوم مش عارفة لى حتى مش بكلم حد وبقالى كتير ما فتحت الكمبيوتر وبهرب منه لما يكون واقف ولو حاول يبين اى اعجاب من ناحيت بعمل نفسى مشغولة فى حاجة ولو بصلى بسيب المكان كله بحس بحزن لما اشوفة بس زمان ما كنت احس الاحساس دا خالص بجد قولولى حل مش عارفة اى حاجة انا بهرب والعالم كله ملاحظ
اولا نورتى المنتدى
ثانيا اقعدى مع نفسك وحاسبيها هل الى بتعملية صح ولا غلط
لو حاسة انة بيحب بجد مش تتكبرى على حاجة لو عندك شك فية انصحك بلاش منة وحاولى تصاحبى اصدقائك تحكيلهم همك وحزنك حاولى تشاركيهم افراحهم واحزانهم اكيد فى الوقت دة هتبعدى عن كل شى وحاولى تقرى كتاب الله والصلاة
بعد كدا ان شاء الله انتى بتقولى انك مش بتقدرى تحطى عينك فى عينة وانا بقلك بعد الى هتعملية دة هوة الى مش هيقدر يحط عينة بعينك
تقبلى مرورى واريى

يبقا انصحكى بلاش انك تمليلة تانى حاولى تقربى لصدقائك تفرحى لفرحهم تحزنى احزنهم هتنسى كل شى
وربنا يكرمك بانسان يستاهلك

Eh S(7)
والا اهلا بيكى يا جميل

طبعا حضرتك مش محتاجة رد من حد

لانك رديتى على نفسك
واكيد انتى اخدتى القرار الصحيح

وطبعا حاولى تشغلى نفسك بالصداقةة
والتقرب من ربنا

واهلك

وطبعا التركيز بمستقبلك اكيد

الى هو اهم شيىء بحياتك

واكيد ربنا هيوفقك

وارجو ان تتقبلى راى البسيط

هوه احساس صعب فعلا بس انتى مش لازم تحسى بكده لانك معملتيلوش حاجه وهو اكيد خسرك
وبعدين انتى مكبره الموضوع ليه .عادى. ده ممكن يحصل لاى حد
انتى حاولى تشغلى نفسك باى حاجه ومتهربيش منه لما تشوفيه لان انتى حبيتيه وماكنش فيه توافق بينكو يعنى انتى مش غلطانه فخلاص انسى وركزى فى حياتك وقربى من ربنا اكتر هتحسى انك اقوى
ربنا يوفقك