الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ارجوكم ساعدونى ...................... انا فى مشكله

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ارجوكم ساعدونى ...................... انا فى مشكله
انا بكتب الموضوع ده واللهى وانا بعيط

انا تعبت من حياتى

انا طول عمرى حزينه نفسى افرح

انا كنت مبسوطه اوى امبارح

بس النهارده انا حزينه اوووووووووى

انا مش هقدر اقول على الجويه علشان عمرى مقدر احكى

بس كل الاقدر اقوله انى اتحطمت

بقى مفيش امل فى الحياتى

انا تعبت

انا حزينه اووووووووى

ومفيش حد جنبى

حتى امى على طول فى شغلها مش معايا خالص

حتى صحابى مش كويسين كل واحد همو مصلحته

اسفه لو كنت زعلت اي حد منكم

بس ارجوكم سمحونى

انا مش وحشه اوى لى الدرجه ديه

وربنا عالم انا بحب المنتدى ده قد ايه

ذات صلة:

متزعليش نفسك اوى كدا
ربنا موجود و لو اتقربتى من ربنا اكتر حياتك كلها هتتغير
بجد لو اتفربتى لربنا هترتاحى اوى
و متفكربش كتيرو انتى هترتاحى

انتي فعلا مش وحشه لو وحشه
ماكنتيش حسيتي بالاحساس ده
انتي طيبه اوي والله
انا من عن نفسي مش زعلانه منك ف حاجه
اتمني اني اكون صحبتك
اتمني انك تبعتيلي ايميلك ونتكلم عليه احسن
لو مفيش مانع ومن غير زعل والله
لو رفضتي هنفضل برضوا اصحاب

انا متشكره اوى لى وقوفكم جنبى

ويا ريم يريت تبعتلى رساله خاصه علشان ارد عليكى بالايميل

علشان انا مش بعرف ابعت رسايل

انا موافقه طبعا انك تخدى الايميل هو احنا نطول

اولا اهلا بيكى بالمنتدى

واكيد طبعا كل منا لابد ان يمر بتلك اللحظات

بس اهم شيىء انك تتقربى من المولى عز وجل

فهو اقرب صديق وقت المحنة

وثانيا حد يبقى فى كريزى مان ويحس بالوحدة

روقى كده يا قمر
ومتفكريش باى شيىء

اهم حاجة تحاولى تنسى الحزن

مرسى يا حماده على وقوفك جانبى يا عسل

احنا هنا عيلتك اخواتك واصحابك لو عايزة تحكى احكى مفيش مشاكل واحنا معاك

Clap0000
انا اكتر وحدة ممكن احس بيكى عشان انا كان عندى الحاله دى
اقولك غيرى وضعك اول ما تحسى بالحالة دى اخرجى شمى هوى
الصبح اتنططى فكرى فى كل المواقف اللى تضحك وقولى انا مبسوطة كدة لى خير اشركى اسرتك فى اى حاجة نظميها انتى ابعدى عن اى اغنية
حزينة كلمينى وردى على مواضيعى انا عسل لعلمك ههههههههههههههه
اضحكى وارقصى دى الحياة مرة اعملى ليك عالم وحبى نفسك اوى

يا عسل روقى كدة ومحدش واخد منها حاجة بجد ومتزعليش نفسك وحاولى تمرسى الحاجة اللى بتحبيها

وتبعدى عن اللى بيزعلك وكبرى بجد دماغك وبعدين احنا كلنا معاكى يا قمر وانا مستعدة يا ستى لو احتجتى اى حاجة انا معاكى...............يلا باى

كلمة واحده
الحاجة اللي متكسرنيش تقويني
وطالما انا عايش يبقى انا أقوى من الظروف
سلام