الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

ارجوك ساعدونى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

5propeller ارجوك ساعدونى
انا بكتب الموضوع ده واللهى وانا بعيط

انا تعبت من حياتى

انا طول عمرى حزينه نفسى افرح

انا كنت مبسوطه اوى امبارح

بس النهارده انا حزينه اوووووووووى

انا مش هقدر اقول على الجويه علشان عمرى مقدر احكى

بس كل الاقدر اقوله انى اتحطمت

بقى مفيش امل فى الحياتى

انا تعبت

انا حزينه اووووووووى

ومفيش حد جنبى

حتى امى على طول فى شغلها مش معايا خالص

حتى صحابى مش كويسين كل واحد همو مصلحته

اسفه لو كنت زعلت اي حد منكم

بس ارجوكم سمحونى

انا مش وحشه اوى لى الدرجه ديه

وربنا عالم انا بحب المنتدى ده قد ايه

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة رقيقة القلب ; 07-17-2010 الساعة 06:18 AM
لا مش وحشه نور بس الظروف الي محوطاكي هي الي مخلي نفسيتك تتحطم حتي اصدقائك مش ممكن يكون منهم حد بيحبك وبيخاف عليكي ليه بتتسرعي

انتي معزوره بس بلاش تسرع وارجعي لربنا يمكن يسمحك ويهديكي

بس متخفيش فيه لسه ناس بتحبك ولسه الامل موجود بس ثقي في الناس وبلاش ظن

ممكن تكوني ظلمتيهم بس المسامح ربنا مش الناس الي انتي بتتاسفيلهم ويريت تهدي نفسك

لان لسه في حاجه اسمها صداقه مهما الشخص عمل فيكي اي شي او انتي عملتي فيه اي شي المسامح ربنا مش انتي ولا هو

ده كل الي اقدر اقولهولك وثقي في نفسك وبعدين ثقي في نفسك وبعدين ثقي في الي حوليكي يمكن ربنا يهديكي

ان الله غفور رحيم

الاخت رقيقة جايز معرفش الى جواكى اية واية الى حصل منك الى اعرفة هنا بالمنتدى انك اخت لينا هنا معرفش اية الى حصل منك او اية الى جرى بس كل الى هقلهولك سقى فى نفسك واستعينى بالله واكيد صوابعك مش زى بعضيها واكيد ممكن يكون حد غلط كل ابن ادم خطاء بس الغلط انة الواحد يتمادى فى الغلط معرفش اية حصل ولا اية جرى مش هقلك سقى فى فلان وبلاش تسقى فى فلان كلنا هنا اخوة ممكن يكون واحد ضروفة خلتة يعمل كدا حاولى ت تعرفى اية حصل بلاش نحكم على حد من اول مرة
ربنا يهديكى ويهدينا
حاولى تقربى من امك ابيكى اصدقائك حاولى تخلى امك صديقة اخت كل شى وحاولى تخلى صديقتك اختك شاركيهم همهم وفرحهم عشان يشاركوكى همك وفرحك اسف رقيقة لو كان كلامى فى حاجة تزعل
حارس القبور

الاخت رقيقة جايز معرفش الى جواكى اية واية الى حصل منك الى اعرفة هنا بالمنتدى انك اخت لينا هنا معرفش اية الى حصل منك او اية الى جرى بس كل الى هقلهولك سقى فى نفسك واستعينى بالله واكيد صوابعك مش زى بعضيها واكيد ممكن يكون حد غلط كل ابن ادم خطاء بس الغلط انة الواحد يتمادى فى الغلط معرفش اية حصل ولا اية جرى مش هقلك سقى فى فلان وبلاش تسقى فى فلان كلنا هنا اخوة ممكن يكون واحد ضروفة خلتة يعمل كدا حاولى ت تعرفى اية حصل بلاش نحكم على حد من اول مرة
ربنا يهديكى ويهدينا
حاولى تقربى من امك ابيكى اصدقائك حاولى تخلى امك صديقة اخت كل شى وحاولى تخلى صديقتك اختك شاركيهم همهم وفرحهم عشان يشاركوكى همك وفرحك اسف رقيقة لو كان كلامى فى حاجة تزعل
حارس القبور

المشكله ياسامح انها لو وثقت في شخص من اهلها بتيقلي ممكن يشيل عنها

ولو جنبها صديقه تفهمها كل مشاكلها هتتحل انا من راي كدا

يا ستي كلنا بنغلط و احنا مش ملايكة احنا بشر واذا كان اصحابك مش هستحملوكي مين هيستحملك

بصي صوبعك مش زي بعضيه

اخطاري اصحابك كووووويس ازي كان عندك فارغ زياد شويه

شوفي اى هوايه اعمليه
وزي ما الحارس قلك ثقي بالله وخدي بالك من نفسك

يا بتوفيق ان شاء الله اخوكي علاء شيكو

حبيبتي هي دي الدنيا

سعات حلوة وسعات وحشة

وربنا سبحانه عم بيختبرنا مش اكتر

ولازم تكوني قدها وقدود ياقمر ومش تفقدي الامل بحاجة

وحاولي تبتسمي حتى لو حزينة عشان كل الناس ليها همومها

بس تحاول تمحي الهموم دي بابتسامة

وحبيبتي امك مشغولة بشغلها عشانك انتي واخواتك

عشان مصلحتكم مش اكتر وهي اكيد بتحبكم كلكم ونفسها تكون معاكم

بس هي مشغولة وانتي لازم تكوني جنبها ياجميل

وكمان ياقمر الزمن ده قليل وين تلاقي اصحاب بجد

عشان كلهم بتاع مصلحة ونصيحتي متثقيش في الناس بسرعة

وخليكي عايشة لاخرتك ولربك

وابتسمي واكيد كل حاجة هتنحل ياقمر

وربنا يسعدك ياحبيبتي

كل حاجة اتقالت لينا مخلتيش حاجة وانت حسام شكرا على ردك
شوفى من يشاركك احزانك وافراحك صديق مخلص حبيب عمر الصداقة والحب ماكانو كلمات لانك لو بتحبى بجد عمرك ما هتفكرى غير الى بتحبية ممكن نقول مش بحب ممكن اقول كرهت الحب ممكن اقول حبيت وحد غدر ممكن اقول بحب وحبيبى تركنى لسسب خدعنى توفتة المنية او رحمة الله كل واحد مننا ولية قلب وعقل اذاى يقدر يفرح نفسة واذاى يقدر يزعل نفسة منقدرش نقلك تعملى اية عشان تفرحى وتعملى اية عشان تزعلى لانك ليكى قلب وعقل غيرنا ممكن تفكيرك يختلف عننا بس كل الى هقولهولك حاسبى نفسك وبلاش اخطائك حكمى قلبك وعقلك متحكميش واحد وتلغى التانى العقل هوة المدبر والقلب هوة اساس كل شى
دة كل كلامى وسلام
حارس القبور

كل حاجة اتقالت لينا مخلتيش حاجة وانت حسام شكرا على ردك
شوفى من يشاركك احزانك وافراحك صديق مخلص حبيب عمر الصداقة والحب ماكانو كلمات لانك لو بتحبى بجد عمرك ما هتفكرى غير الى بتحبية ممكن نقول مش بحب ممكن اقول كرهت الحب ممكن اقول حبيت وحد غدر ممكن اقول بحب وحبيبى تركنى لسسب خدعنى توفتة المنية او رحمة الله كل واحد مننا ولية قلب وعقل اذاى يقدر يفرح نفسة واذاى يقدر يزعل نفسة منقدرش نقلك تعملى اية عشان تفرحى وتعملى اية عشان تزعلى لانك ليكى قلب وعقل غيرنا ممكن تفكيرك يختلف عننا بس كل الى هقولهولك حاسبى نفسك وبلاش اخطائك حكمى قلبك وعقلك متحكميش واحد وتلغى التانى العقل هوة المدبر والقلب هوة اساس كل شى
دة كل كلامى وسلام
حارس القبور
بجد تسلم هو مش توبيكي بس تسمحلي انا اتعلمت من كلامك معاني كل شخص لازم يعرفها شكرا ياسامح وبجد المشكله مش ليها لوحدها دي لينا كلنا

بصى ربنا يكون فى العون ولو عاوزة انا ممكن ابقى صديقى

بصي زي مقال اسطوره كده بصي روحي اقتليه
هههههههه
بص اضحكي يانوره الدنيا مش مستهله تفضلي تعيط علي حاجات راحت من ايدكي ده نصيب
المهم تتعلمي انك لو جتلك حاجه بين ايدك مضيعهاش عشان متندميش
وحاولي تتطلعي همك في اي حاجه لانك طول مانتي قاعده بتعيطي عمرك مهتعرفي
تخرجي من حالتك دي
وربنا بيسامح كتيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
لو حتي كانت ذنوبك ملئا السما ولارض ربنا غفور رحيم

وتعلمي من كل شيئ في حياتك مر عليكي وساب فيكي اثر
ومترجعيش تقولي امبارح لاء قولي بكره بصي قدم وابتسمي
الحياه متستهلش نفضل نبكي في حاجات اجمل واجمل
وسامحي امك وابوكي الحياه دلوقتي بقت صعبه وبقت كلها ماديات ولازم هم يفكروا ازاي ميخلكيش انتي واخوتك
تحتاجي لشيئ
واسفه عل ياطالتي
ربنا يسعدك يا نوره
ويوفقك