منتدي كريزى مان > >
منقول ..... ارجوا الرد الموضوع دا يهمنى اوكى ...
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

منقول ..... ارجوا الرد الموضوع دا يهمنى اوكى ...

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 منقول ..... ارجوا الرد الموضوع دا يهمنى اوكى ...
سؤال غريب اووووووووووووووي

ازاي واحد يكون خاطب واحدة والمفروض بيحبوا بعض بس هي بتموت عليه وبتحبه اكتر بكتير وطول الوقت بتراعيه بس هوه زهق منها وبيغلس عليها لدرجة انه بيشتمها وبيقولها انتي معندكيش دم ومرة رمي الدبله وسابها ومشي ومرة كانوا خارجين مع بعض نزلها من العربية وقالها روحي لوحدك انا زهقت منك وكانوا بليل(مع العلم انه ظابط)وهي بعد كل ده لسه بتحبوا وهي اللي بتصالحوا ولما اهلها يحاولوا يتدخلوا تزعل وتقولهم بحبوا والنبي بحبوا
ده تسموه ايه..؟؟ ليه مش بتحافظ ع كرامتها..؟؟ وليه هوه بيعمل كده..؟؟ ياتري هي السبب..؟؟ هي مش عارفة تعامله ازاي..؟؟ ولا هوه اللي كتير عليه الحب ده..؟؟

ذات صلة:

بص اولا هي بتظم نفسها لانه بيعمل كدا في الخطوبه طب لما يتجوزا هيعمل فيها ايه بجد حرام عليها تظلم نفسها مع شخص مش قادر يحسسها انه بيحبها ولا حتي بيحسسها بحنان

انا من راي انها متستهلوش

ولازم تسيبه لان الكرامه فوق كل شي انا عارف انه هيبقي صعب بس دي كرامه برده وبعدين لما يتجوز هيعمل فيها ايه

اكيد هيروح يتجوز انسانه تانيه

بس بجد لازم تنساه وبلاش تظلم نفسها

انا من راى ان هيا تحافظ على كرامتها وتسيبه علشان هوا دلوقتى بيعمل كده
امال بعد كده هيعمل ايه ؟؟؟؟

مش عارف والله يا حوده

بس الانسان اللى يعمل كده ويكون فيه واحده بتحبه بالشكل ده

يبقى انسان مش كويس

ومش بيحبها

واحسن ليها هى انها تبعد عنه وتختفظ بكرامتها واكيد هتلاقى الاحسن منه

محمود

هقول حاجه حصلت قبل كده مع وحده كانت مابتحبش واحد لاء دى كانت لو مش حرام اقول بتعبده كنت قولت كده

بجد وكان اول حب ليها وكان بيحبها وعاوزها شريكه حياته وحصل نفس الكلام كده بس مش بنفس الدرجه الا انه

كان بيبعد عنها بدون سبب مقنع وبيتعمد يجرحها ويكرها فيه لانوا فجأءه حس انه ظالمها معاه وهى صبرت كتير اوى عليه

سنين بتحاول ترجع الحب ده وتيجى على حساب نفسها وكرامتها وتنزل منهم وهو برضوا مره يأثر فيه الكلام وعشرين لاء

لحد صحبتنا دى ما ف الاخر ما زهقت من تصرفاته دى وقدرت تجمد قلبها ومشاعرها عليه اوى اه لسه بتحبه بس عرفت انه

ميستهلش حتى انه يعرف ان لسه ف نقطه حب ف قلبها ليه واكيد صحبه قصتك دى هتعرف تتصرف ف يوم لوحدها من غير ما

حد يساعدها وهتجبره على انه اما يقدرها ويحترمها او هتقدر تبعد عنه وتسيبه للايام ولغيرها يعرفه يعنى ايه حد حب حد

والحد ده مقدروش

اسفه لو كنت طولت عليك ارجو تقبل مرورى

يااااااااه
في ناس كده كتير في الحياه انا من رايي لو بتحبه فعلا ومش قادره تبعد عنه
تتدوس علي قلبها شويا

وتفتح معه مجال لمنقاشته هو ليه بيعمل كده معاها
وانه تاخد قرار في صالح نفسها من اللي هي بتشوفه منه
عدم احترام لذاتها

ولا زم تعرف ان كرامتها فوق كل شئ
وتعرف ان ربنا كبير ومبيرضاش بالظلم
ولازم تفكر ان دلوقتي هو خطبها امال بقي لم يجوزوا هيعمل اي معه
وم لاحسن بعد كل ده تبعد هي هتتعب شويه