الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

شفولي حل

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي شفولي حل
والله انا داخل المنتدي دا وعارف ان انا مش هخرج منه الا بحل كويس
الاول انا هعرفكو بنفسي

انا اسمي علي عندي 17سنه اتعرفت علي واحده علنت عندها 19 سنه اكبر مني بسنتين وكانت من محافظه وانا من محافظه تانيه في الاول كنا اصدقاء وبعدين حبينا بعض
مش مجرد حب لا [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد حبينا بعض اوي بس المشكله انها كانت مخطوبه لواحد كان بيحبها برده ومع الايام حس انها بتحب انسان تاني غيره كان خاطبها دا مسافر بره مصر اول ماحس بكدا نزل علطول عشان يحددوا ميعاد الفرح جت هي تعبت ودخلت المستشفي وقالتلهم انها عاوزه تاجل ميعاد الفرح لحد متخلص الكليه.

مره دخل اخوها عليها بالليل وانا بكلم معاها طبعا عملها مشاكل في البيت وكدا.
بعد ما الموضوع خلص مع اخوها و فهمته اننا صحاب بس برده دخل عليها واحنا بنكلم وعملها مشاكل جامده واخد منها الموبايل والخط وانا معدتش بعرف اكلم معاها زي الاول بعد مكنا مع بعض كل يوم اقل حاجه6 ساعات مكالمات دلوقتي ايام كتير بتعدي واحنا مش عارفين نكلم دقيقه واحده ودا اللي تاعبني وتاعبها بس والله انا وهي بنحب بعض اوي ومعدناش قدرين نستحمل اكتر من كدا وانا فكرت اكتر من مره اننا نسيب بعض عشان مش عاوز اعملها مشاكل وقلتلها ربنا يوفقك وكدا بس هي طبعا زعلت من الكلام دا وقالتلي انها عاوزاني انا مش عاوزه حد تاني وانا برده بحبها مش عاوز اي بنت تانيه لان احنا اللي بنا اكتر من كلمه حب.
انا عندي كلام كتير قوي بس مش عارف اعبر عنه واكتبه بس والله اللي انا عاوز اوصله لكم ان انا بحبها جدا ومش عارف هيحصلي ايه لو سبنا بعض وهي كمان برده بتحبني قوي بس والله اللي في مصلحتها انا هعملو حتي لو كانت مصلحتها اننا نبعد عن بعض مش عارف انا هقدر ولا لاء بس هبعد عنها اكيد
وجعتلكم دماغكم بس والله انا لسه الكلام اللي جوايه مخلصشي بس كدا كفايه

هي دا كانت حكايتي يا ريت حد يقولي علي حل

ذات صلة:

الحل انك لو جاهز اتقدملها رسمي واخطبة على الاقل

والموضوع مكانة مش هنا مكانة قسم مشاكل الاعضاء

وفي رعاية الرحمن

ولله مشفيش حل لمشكله زي دي بس مفيش غير اني ادعيلك
ترجعوا تكلموا بعض زي لاول وااكتر كمان

ويام ناس بنحبها بعدوا عنا

بس لو انت بتحبها فعلا زي مبتقول
والي بيحب حد بيتمني ليه الخير
والخير انك تبعد عنها لانها هي هتخش حياه جديده

وانت اصغر من انك تتقدملها

على احب اقولك انو فعلا ده موش حب
لانك فى سن مراهقه واصغر بكتير من انك تتقدملها وصغير على مسؤليه الخطوبه
انتا لسه قدامك مستقبل طويل
متهيالى انك من الاساس مكنش مفروض تكلمها فى التليفون وانتا اساسا عرفها من النت
وبعدين ياعلى مفيش حب من النت اساسا
متهيالى انك لازم متكلمهاش تانى فى التليفون ياعلى
لانو من الطبيعلا انك بتقول 6 ساعات اقل حاجه
يعنى من الطبيعى انو الكلام ياخدكو وتعجبو ببعض ودى حاجه طبيعيه علشان من كتر الكلام قلب كلام رومانسى وبتاع
بس اسفه كلامى ضايقك اكيد بس ده موش حب وبعدين البنت دى اكبر منك ومخطوبه ومن النت
يعنى الحكايه كلها موش راكبه على بعضها
وبعدين فكر فى مستقبلك وامسح رقمها وغير النمره
وبعدين فى السن المناسب انك تتحمل فيه مسؤليه ابقا حب
واصلا لو موش عاجبك كلامى كل ده عادى
بس حاجه واحده اكيد متقدرش انك تقول انها موش عجبتك
انت قولت بتحبها وهيا بتحبك اووووووك
وانا معاك فى كده
بس كلنا مؤمنين باللى ربنا كتبهولنا
ممكن متكنش من نصيبك ومهما عملت موش هتبقا ليك طلاما ربنا كتبلك بنت غيرها
تقدر تقولى بقا هتعمل ايه ولا هتغير اراده ربنا
وربنا لو عملت المستحيل موش هتبقا ليك لو هيا موش ليك
انا اسفه جدا من طريقه كلامى بس انا عاوزه اقولك متوهمش نفسك
سيبها ولو ربنا كتبهالك مهما تبعدور وتسيبو بعض هتكون ليك فى االاخر
انما لو ربنا موش كتبهالك انها تكون من نصيبك مهما عملت المستحيل موش هتكون ليك
يارب اكون مضايقتكش اوى بكلامى
بس ربنا معاك ويهديك وتعرف انو انتا لسه مبقتش ناضج على الحب وتتحمل مسؤليه
ربنا معاك واتمنالك تكون من نصيبك

انا عارف ان انا غلط لما ارتبط بها وانا والله عارف ان الموضوع دا كان فيه غلطه بس انا مكنتش واخد بالي منها واوعدكم ان انا معدتش هكلمها تاني ومتشكر لرايكم ومتشكر اوي يا ساسو انتي عندك حق فعلا ومتشكر يا جرحي ويا سيف

معلش لو كلامي هيدايقك بس اظن انك مش المفروض من البداية انك سمحت لنفسك تحبها ما دام هي كانت مخطوبة لحد تاني ، وهي كمان لازم حافظت على خطيبها وحبها ده

برأيي انك تبعد عنها وانت لسه صغير ، ولسه هتشوف كتير في حياتك

بصراحة ياعلى انا مع ساسو وعاشقة فى حاجتين كويسين اوى اوى انك اولا صغير ودة بيعتبر سن مراهقة بالنسبة ليك ومش دة حبك الحقيقى وكدة ثانيا انك فعلا مش انتا ازاى هى سمحت لنفسها انها تحب حد تانى وهى مخطوبة سيبك منك انتا راجل لكن ازاى هى تسمع لنفسها كدة وكمان زى ما حبيتك او بصت لحد غير خطيبها مهما كانت بتحبة اولا مكنيتش اتخطبت لية من الاول ومتزعلش من كلامى انا شايف حلين احلى من بعض انك تسيب البنت تشق طريقها اة ينعم هى بتحبك وانتا بتحبها لكن مافى نصيب لبعض ثانيا ودة الحل الاحسن انها تعترف لاهلة بحبها ليك وانها مش بتحب خطيبها وساعاتها انتا تتقدم بشكل رسمى بس ياترا معاك علىا لاقل انك تكفى البنت وتجبلها الى عاوزها فى فترة الخطوبة سؤال صغير لكن فى المعنى كبير جدا ؟ وياريت دة يكون الحل الكويس الى تفكر فيا ياريت الحياة صعبة ولسة امامك بدرى ولسة ياما هتشوف يا عليوة سلامى ليك اخوك محمد وما تزعل من كلامى يا مان ؟؟؟