منتدي كريزى مان > >
عاوز حل ضرورى هام جداااااااااااااااااااااا
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

عاوز حل ضرورى هام جداااااااااااااااااااااا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين1الاعجاب

45 عاوز حل ضرورى هام جداااااااااااااااااااااا
رجعوا بالبيانات

نسيت البيانات
وكل ما افتحة
يقلى كلمة المرور او باس غلط

عملته مش ردى يقبل اى شئ دخلته
انا كمان بيانات نسيتة
عامل الميل
بقالى
3سنين
نسيتة خالص

بص يا ماكس افتكر الاميل التانى اللى انت طلبت من الياهو ارسال بيانتك عليه

وادخل عليه وشوف هتلاقى الرساله فيها بيانتك

جرب كده

الاميل التانى ضرب بقالى تلات سنين مش فتحته
اعمل اية
وفى حد فتح الميل امبارح كلم صديقى
ممكن يكون حد
خدة

اذا كنت حاط سؤال سري, بتنحل مشكلتك على طول
افتح المسنجر واضغط على "نسيت كلمة السر"
بيوديك لصفحه .. اكتب ايميلك والحروف الموجوده في الصوره
بعدها راح يطلب بعض بياناتك .. اسم المدينه صندوق البريد واجابة السؤال السري
وخلاص الصفحه الجايه بيطلب منك تدخل باسورد جديد وتعيد ادخاله مره ثانيه وبس

اما اذا ماحطيت سؤال سري .. عليك العوض.. مالك الا تروح للي سرق ايميلك وتطلع الباسورد من عيونه

المشكلة انى
الاميل حد تانى فتحا
فهمنى
وغير كل بياناتى
على ما اعتقد

انا بحاول اشوفلكـ حل يا عاطف وربنا يسهل والاقى حل

الموضوع هو تغيير واحده من اثنين من المعلومات الاساسه لايميل الياهو والتى تدعى basic information ,وكمان استعاده ايميل ياهو اتسرق منك بال Basic information
بسم الله الرحمن الرحيم نبدا الشرح

طبعا اول حاجه بتسال عليها اما تيجى تشترى اكونت هو بايميل ضامن ولا لا ؟
الموضوع ده هيريحك شويه فهو ممكن يحل المشكله او لا وده على حسب دماغ اللى بيبيع لك وهو قرا الموضوع ده ولا لا

طبعا عارفين انه يمكن تغير كل معلومات الايميل فى الياهو عدا السؤال السرى وتاريخ الميلاد , دلوقتى تقدر تغير السؤال السرى والاجابه وبكده طبعا تقدر تغير 90% على الاقل من معلومات الايميل هيكون معاك ....

تاريخ الميلاد ثابت مش بيتغير حتى الان
طيب انا هستفاد من الطريقه دى ايه

ادخل على الرابط ده

علشان تفهم الموضوع مش اكثر وكمان تتاكد ان دى شركه الياهو واوعىىىىىىىىىىىىىىىىى مليون مره تبعت المعلومات دى من رابط غير ده لحسن يطلع hack وتبعته لواحدhacker يبقى انت كده بهدلت كل حاجه .
بعدين اجرى افتح الايميل بتاعك طبعا مش الضامن اى واحد تانى وابعت رساله للايميل ده [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد .
الايميل ده بتاع خدمه عملاء ياهو ودول طبعا مش زى خدمه عملاء سيلك رود هم افضل بمراحل لان الرد بيكون بعد 24 ساعه بس من ارسال طلب المساعده فى تغيير السؤال والجواب
طيب انا هكتب لهم ايه ؟؟ هكتب لك نموذج

my yahoo account is in danger a hacker is trying to hack it and i changed all info but also need ur help to change the secret question and answer of my email
and here u are my email info
1_yahoo id (تكتب اسم الايميل الضامن)

6_current secret answer and question (السؤال والجواب الحالى )

بعد 24 ساعه هتوصلك رساله لو كنت باعت المعلومات صح الرساله هتقولك ان المعلومات اتغيرت والسؤال والجواب اصبحو كذا (اللى انت كاتبهم )
لو خطا هيطلب منك التاكد من المعلومات واعاده الارسال

انا عرفت الكلام ده مده طويله جدا من البحث فى النت وياااارب اكون قدرت اساعد ناس كانت محتاجه الموضوع ده تعمله

لو فهمت طريقه تغيير السؤال والجواب هتفهم ازاى ترجع ايميل مسروق وازاى ترجع ايميل بعته علشان كده الموضوع حساس اوى وخطير
ملحوظه هامه اوى
اوعى تشترى اكونت باميل ضامن بقولها 5000 مره لان دى انا اتبهدلت منها تسالنى حتى وانت عارف ازاى تغير كل حاجه لانه ممكن يرجع برضه الايميل تانى لو الح على ال yahoo helper مش عاوز اخوض فى الموضوع ده برضه نظرا لحساسيه الموضع ممكن ناس تستخدمها فى استعاده ايميلات باعتها

1_ الايميل الضامن(اللى بيضمن الايميل الياه ذات نفسه) 5_تغير الدوله 2_طبعا حمايه لنفسك لو الايميل اتسرق تانى تعرف تجيبه وتغير باردو واحده من اهم معلومتين dear yahoo customers care 4_alternate yahoo email(الايميل الضامن لايميل الياهو بتاعك اللى انت عاوز تغير معلوماته) 2_السؤال السرى 3_الجواب السرى 2_zipcode(كود الدوله بتاعتك واللى انت كاتبه فى اليميل غالبا بتعملوه 31111 بس نصيحه غيره اى 5 ارقام تانيه ) 3_birthday (تاريخ الميلاد) 5_password 7_اكتب السؤال والجواب اللى انت عاوزهم 4_تغير الكود 31111 3_ضاااااااره مش هقول عليها لان دى متعلقه بالحراميه بس طيب انا اتكلمت كتير اوى ازاى بقى اغير السؤال والجواب؟ yahoo helper مش بس بتتيح لك فرصه تغيير السؤال والجواب لا كمان استعده ايميل الياه المسروق بس انا مش هقول الطريقه فقط لحساسيه الموضوع 1_ لو اللى باع لك الاكونت من الناس اللى هى بتبيع الاكونت بايميل ضامن رخيص جدا علشان يرجعه تانى هيتفاجا ان حضرتك غيرت واحده من اتنين من المعلومات الاساسيه وبكده لو عمل ايه مع yahoo company مش هيرجعوله الايميل الضامن وبالتالى الاكونت وتكون انت كده فى السليم [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد