الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ليه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ليه
ياترى ليه الخيانة وليه الأنسان يخون زوجتة أو خطيبتة أو صديقة أو حتى خيانة الأمانة ياترى ليه الكذب وايه الأستفاده منه وليه الانسان ميكنش صريح فى جميع الأوقات وأمام جميع الناس وعلى رأى المثل الكدب ملوش رجلين أو امشى صح يحتار عدوك فيك .......................................... أرجو المشاركة والردود ................... وتيكا أنص

مـن مـواضـيع mohamed22222
افتراضي
بسم الله الرحمن الرحيم


انا طبعا اول من يرد بص هوانا مش بحب الخيانه ولا الكذب بسانا عندي

الكذب اصعب من الخيانه

وبعدين انا اكتشفت ان الزمن ده مش بيحب غير الكذب

لو كذبت عليه خلاص بقي حبيبك

لو قلت الحقيقه اكيد هيزعل يا مان يريت تكون فهمتني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افتراضي
اولا منور يا جميل

ثانيا انا عاوز اقول حاجه dont loveme ما فيش حاجه اسمها الزمن ده عاوز الكذب

تقدر تقولى انت هاتكذب ليه الا لو انت خايف من البشر ودى مالهاش غير انك بتخاف سورى ما تزعلش

بص يا حامو الكذب مالوش رجلين زى ما انت قولت يبقى تقول الصدق لو على رقبتك



Eh S(21)
لانه في ناس مش بتقدر تعيش من غير كدب طبع او غيره مش مهم

المهم تعرف انه مش كل الناس كده وفي ناس كويسه لسه مش تفقد الثقه في اللي حواليك

لو دورت عالخير هتلاقيه حتى لو بقى قليل في وقتنا ده

يعني مثلا بص لنفسك اكيد انت كاره الكدب والخيانه والا مكنتش سالت السؤال ده واكيد كمان فيه زيك كتير

ربنا يوفقك في كل حياتك يارب


افتراضي
لا الكذب ده شئ عادي في الايام السوده دي

الكل بيكذب على كلو والله

والخيانه شئ اساسي طبعا

لان احنا في ايام سوده

شكراا


افتراضي
بص طباع الناس ومعاملتهم بجد اتغيرت تماما
عما كانت زمان وبقي الصادق والوفي ملوش مكان في الزمن دة بجد
وموش هيعرف يعيش
انت لازم تبقي منافق عشان الناس تحبك وتقدرك وتقول الله الواد دة عنه زوق وبيفهم
وللاسف كلنا بنمشي عشان المظاهر وبس والانسان بيكذب عشان يخرج نفسه
من مأزق هو فيه او يحسن صورته قدام الانسان الي بيتكلم معاه
او وسوسة من الشيطان عادي كل دة عادي
في الزمن دة منسألش لية دة بيحصل
وكمان معظم الناس بعيدة عن ربنا وبجد مبقاش في امان
ولا ثقة لازم نتوقع الغدر حتي من اقرب الناس لينااا
خلاص اتعودنا ع كدة والازم نواجهة حقيقة الناس والزمن عشان نقدر نعيش
ونكون لينا مكان في الحياة
بس بجد في ناس حلوة اوي والدنيا لسة بخير بس الي يدور ويحسن الاختيار
انت بس متفقدش الامل وعشان حد غدر بيك تبقي الدنيا وفقت لا
بس لما تلاقي الانسان الكويس بجد خلي الكلمة دي في بالك(حظر ولا تخون)
سو سوري ع الاطالة بس التوبيك عاجبني اوي
وانا لما بتعجبني حاجة بنطلق بقي


افتراضي
طبعا ياجميل أتشرف بمرورك ويسعدنى ردك وعندك حق اللى حيخون لازم حيكدب الأول



مواقع النشر (المفضلة)


ليه


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع