الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

ممكن نتعرف على بعض اكتر

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(17) ممكن نتعرف على بعض اكتر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ممكن نتعرف على بعض اكتر

احبائي اعضاء ومشرفين كريزي مان .........ممكن نتعرفعلى بعض اكثر

يعني ممكن تدخل هنــا تقول>> اسمك الحقيقي او الشهره ، سنك اختياري ، هوايتك ، اتعرفت على كريزي مان ازاي ،

وظيفتك ، وتتكلم عن نفسكـ .............. <<

ولكم مني ارق الامنيات ويا رب الموضوع يعجبكم

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة MoDa MuSiC ; 06-12-2010 الساعة 09:22 PM
انا هبدأ

الاسم : احمد

الشهره : ميدو

السن : 17

الهوايه : الكمبيوتر

اتعرفت على كريزي مان ازاي : من جماعه اصدقائي

وظيفتي : طالب

انا اسمى وليد
الشهرة ليدو الرومانسى
الهواية الكمبيوتر
السن 23
الوظيفة صاحب محل صيانة كمبيوتر
لو انته متعرفنيش يبقى لو عايز الجديد مفيش غير ليدو الرومانسى وبس

التعديل الأخير تم بواسطة zena ; 06-13-2010 الساعة 05:39 AM
Icon30

اشطه يا احمد تسلم والله موضوع جامد

الاسم : محمد

الشهره : ميدو@سلومه

السن : 19

الهوايه : الكمبيوتروالنت

اتعرفت على كريزي مان ازاي : من النت

وظيفتي : مصمم فوتوشوب

جميل جــدا مروركمـ

بسـ وليــد بليــز مــاتحطشـ رقمـ

تليفونكـ عشانـ لو

سحبتـ عضويتـ انــا مشـ مسؤولـــ

Eh S(21)
الاسم | عمرو خليل
اللقب| ميرووو
السن | 19وشهورالوظيفه | طالب
الموهبه | كورة القدم

انا عندى مشكله نفسى اعرضها عليكم !
انا بحب بنت من حوالى 3 سنوات هى ممكن تكون عرفه فى هذه الفتره وممكن لا لان انا من الاخر كنت مقديها نظرات هى جرتى بس انا مش عارف اكلمها ممكن لانها شديدة الاحترام وممكن علشان الجيره بس انا معرفتش امسك نفسى من حوالى ايام اخيرا كلمتها فى التليفون وكنت ناوى اقول لها كل حاجه وفعلا كلمتها وقلتلها انا مين بس قبل ماكمل كلامى حد تانى رد عليا انا ساعتها معرفتش ارد وعرفت بعد كده انها صحبتها الانتيم بمقام اختها وعد يوم وجاء لى صحبى الانتيم وقالى لى ان وحده أربتو قاتلو ان انا برن على صحبتها اولتلو ايوه الها ان انا الى كلمتها وانا دلوقتى مستنى الرد
يريت اهل الخبره يقولولى اعمل ايه ارجوكم مع العلم انى شديد الخجل اتمنا الرد المناسب
وشكرا على الموضوع الجميل ده

عايز تعرضـ مشكلكـ ديـ

يــا عمر اعملهـا

فيـ قسمـ مشاكلـ الاعضاء ومحاولة حلهــا

ولكنـ ليسـ هنــا هذا

المــكـــانـ للتـــعـــارفـ فقطـــ

تسلم ايدايك ميدو موضوع جميل

الاسم : ايمن

الشهره : المنسى

السن : 20

الهوايه : الكمبيوتروكره القدم والرسم

اتعرفت على كريزي مان ازاي : من اصحابى