منتدي كريزى مان > >
وحش اوى الاختيار بين اتنين بتحبهم قولولى اعمل ايه ؟؟؟
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

وحش اوى الاختيار بين اتنين بتحبهم قولولى اعمل ايه ؟؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Unhappy وحش اوى الاختيار بين اتنين بتحبهم قولولى اعمل ايه ؟؟؟
المشكله كلها انى بحب شخص وبحبه جدا ومتاكده من حبه ليا وهو انساان رائع فعلا

وف نفس الوقت ان ليا صديق من زمااان جدا من قبل حتى ما اقابل الشخص ده واحبه

وصديقى ده من اكتر الناس الى بثق فيهم وبحس ان حيااتى من غيرو مش تنفع

كل ده كويس لغاايه دلوقتى انما الى حصل ان حبيبى

مش حااب يكوون ليا اى تعامل مع اى ولد تانى وحتى لو ع سبيل الصدااقه

وخيرنى بينه وبين صديقى

انا مش عاارفه اعمل ايه ولا اختاار مين

انا بحبه اوى بس لو سبت صديقى ده هحس انى وحشه اوى وانى بتخلى عنه

ولو سبت الى بحبهه مش قادره حتى افكر ف ده

قولووولى اعمل ليه لانى بجد مش عااااارفه

اختاار الحب ولا الصداااقه

ذات صلة:

بصى ياحبيبتى
انتى لوسبتى صديقك هو مش هيزعل لأنه اكيد برضه لو ارتبط بواحدة استحالة هيرضى انها تكلم واحد تانى فهو هيقدر الموقف لو فعلآ كويس وانتى أصلآ المفروض حبيبك يبقى عندك بالدنيا كلها وكمان لو بتحبيه المفروض انك تختاريه هو لأن بعد عمر طويل اوى هو واولادك اللى هتجبيهم هيشغلوا كل حياتك
انا مش ضد صداقتك بزميلك ده بس بالعكس انا ليا اصدقاء شباب ومحترمين جدآ بس لما بترتبطى فى واحد ممكن يقبل وفى واحد لأ ومبتبقاش حكاية ثقة فيكى ولا حاجة بس هو هيقولك انا مااضمنش تفكيره ايه من ناحيتك
وانتى لو فعلآ بتحبيه الاختيار هيبقى مفيهوش حيرة
وربنا يوفقك وتحسنى الاختيار

Eh S(17)
المشكله كلها انى بحب شخص وبحبه جدا ومتاكده من حبه ليا وهو انساان رائع فعلا

وف نفس الوقت ان ليا صديق من زمااان جدا من قبل حتى ما اقابل الشخص ده واحبه

وصديقى ده من اكتر الناس الى بثق فيهم وبحس ان حيااتى من غيرو مش تنفع

كل ده كويس لغاايه دلوقتى انما الى حصل ان حبيبى

مش حااب يكوون ليا اى تعامل مع اى ولد تانى وحتى لو ع سبيل الصدااقه

وخيرنى بينه وبين صديقى

انا مش عاارفه اعمل ايه ولا اختاار مين

انا بحبه اوى بس لو سبت صديقى ده هحس انى وحشه اوى وانى بتخلى عنه

ولو سبت الى بحبهه مش قادره حتى افكر ف ده

قولووولى اعمل ليه لانى بجد مش عااااارفه

اختاار الحب ولا الصداااقه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بجد مش عارف اقولك ايه

بس المشكله دى صعبه اوى بجد واتحطت قدامى قبل كده

صعب جدا ان انسان يختار بين اتنين مهمين فى حياته

انا هاقولك حل من وجهة نظرى

دلوقتى الانسان اللى بتحبيه ده لو خطيبك او ناوى يخطبك بجد

بقولك صارحى صديقك ده ان حبيبك مش عاوزك تعرفى حد غيره

وهو هيفهم الكلام ده

ام لو حبيبك انتى مش عارفه العلاقه على ايه او عندك ادنى شك انك علاقتكوا يحصل فيها مشاكل

ومش تستمروا مع بعض

فهميها ان الانسان زى اخوكى وعرفيه انك مش ينفع تستغنى عنه

وانكوا تعرفوا بعض من زمان اوى وهو اخ ليك ودايما بيقف جنبك

مشكلتك صعبه اوى لكن انا مش عارف حاجه

لسه فى حد بيخير حد بالشكل ده

ولو حبيبك عارف ان صاحبك ده معاكى من زمان واخ ليك

وعارف انك مش تقدرى تستغنى عنه

ليه من الاساس حط الخيار ده ؟؟؟؟

مش عارف اقولك ايه

بس حاولى تفهمى حبيبك ده يمكن يفهم

واللى فيه خير يقدمه ربنا

وربنا معاكى وينورلك طريقك

محمود الصياد (شاعر القمر )

..السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اولا يا جميل مشكلتك سهلة وبسيطة

اولا حلها من جهة حبيبك المفروض منة انة يقربمنك الى ان تجد فية صفات الصديق الى معاكى من زمان حتى ياخد مكانة الى بداخلك وبعد كده هتلاقى نفسك ان حبيبك هو كل ما فى الدنيا ومش هتحاجى غيرة

ثانيا من جهة صديقك حلها بسيط انتى بتقولى انك بتثقى فية جدا وهو انسان جدير بالثقة ممكن تقعدى تتكلمى معاه وترشحيلة الموقف وهو بكدة اكيد هيقدر وضعك واكيد مش هيزعل منك وساعتها يبقى انتى كسبتى الطرفين رضيتى حبيبك ولم تخسرى ثقة شخص عزيز عليكى

وارجو ان لااكون اطالت عليكى

Eh S(21)
اهلا يا قمر

بصي هوه اكيد اي ولد مش بيحب تكون البنت اللي مرتبط بيها ليها اصدقاء

والمفروض تكون حاجه تبسطك رايي انك تحاولي تفهمي صديقك كده وهيقدر وهيفهمك كويس صدقيني

وفي نفس الوقت تحافظي على الانسان اللي مرتبطه بيه وتعذريه في طلبه

اكيد لو مش بيحبك مش كان هيفرق معاه

ربنا يوفقك ويسعدك في كل حياتك

انا رأى نفس رأى محمود

وكلهم قالو الصراحة حلول جميلة

انا هاقولك كلمتين هو حبيبك ده مالوش صديقه

اظن كده انتى فاهمه

لو مالهوش يبقى خلاص اسمعى كلامه

اناراي انك متخسريش حد من لاثنين لان لو خسرتي حبيبك ممكن تحبي تاني بس لو خسرتي صديقك مش هتعرفي تعوضيه تاني ويريت تفهمي حبيبك انه زي اخوكي مش اكتر

بصي كل لاجوبه دي جميله بس انا هرد برده
اولا تفهمي صديقك الموضوع واكيد هيفهم ده
ثانيا انا عن نفسي افضل الصديق لان من السهل انك تخسريه من الصعب انك تكسبيه تاني
ثالثا خلي حبيبك يوضع نفسه مكانك ويشوف كان هيتخلي عن صديقته ولا لا وفهميه انه زي اخوكي مش اكتر وربنا يسعدك

ان شاء الله

انا رايي انك تعملي زى ما حبيبك قالك دلوقتي اعرفي انه بيحبك اوى وشاريكي لانه منعك من صديقك علشان بيخاف عليكي وبيحبك
وبعدين انتي لو بتحبي حبيبك بجد هتحسي انه كل حاجة بالنسبة ليكي هتحسيه بانه صديقك وحبيبك فاكيد لما صديقك يحب ويخطب مش هيبقي معاكي زى الاول لانه هينشغل باللي بيحبها
انصحك تتمسمي بحبيك ودلوقتي الحب بقي نادر جدااا في الزمان دا
وغدر الصحاب هو اللي ماشي اليومين دول
خليكي مع حبيبك