الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

اللى مش هيباركلى هيتقتل!!!!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 اللى مش هيباركلى هيتقتل!!!!
السلام عليكماللى هيباركلى هيتقتل!!!!

صباح الخيييييييير

الموووهم احب اقلكو واحب اهنيكو واحب اعرفكو

انى انا الحمد لله الحمد لله الحمد لله بردو

ياجدعان مفيش احسن من حمد ربنا

وبعدين فى اييييييه مالكو مستعجليين كده ليه متخافوش مش خطوبه

يلا نقول ونخلص

ياكماحه انا نجحت الحمد لله
بس كان يووم فقر يوم ماعرفت النتيجه ده
ماما طبعا مسبتنييش قالتلى انى وقعت فى مااااااده وفى الاخر عرررررفت انى شنطووره ومعملهاش

بس يلا المسامح كرييييييم بس انا مش كرييييم على فكرا

بس بردو لازم نسامح حرام مينفعش

يلا بقى معلش طولت عليكو

ولوطولت ايه يعنى عادى دانا ناجحه ياجدحان

يلابقى عايزه اشوف الهدايه بترطرط عليااا كده ومن كترها مش عارفه اشوفها

يلا بقى سلااموز عشان تلحقو تعملو الهدايهاللى هيباركلى هيتقتل!!!!

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة لازلت مبتسمه ; 06-09-2010 الساعة 04:06 PM
ههههههههههههه

الف مبروكـ، وان شاء الله ...

من نجاح الي نجاحـ،

....ههههههههههههههههه
يا ناجح إنسى البارح
وعيش فرحة نجاحك
الكل فيك مبسوط وسارح

مبروك يا جميل النجاح
وعقبال الشهاده الكبيره يا رب

إفرح وإضحك والفرحة شارك

ههههههههههههه

الف مبروكـ، وان شاء الله ...

من نجاح الي نجاحـ،

الله يبااارك فييك يارب عقباالك

التعديل الأخير تم بواسطة لازلت مبتسمه ; 06-09-2010 الساعة 04:29 PM
يا ناجح إنسى البارح
وعيش فرحة نجاحك
الكل فيك مبسوط وسارح
مبروك يا جميل النجاح
وعقبال الشهاده الكبيره يا رب

إفرح وإضحك والفرحة شارك

هههههههههههه ويااترى بقى الهديه دى فيها ايييييييه لاحسن بتفرق معايا
هههههههه عالعموم ميييرسى عالهديه

وميرسى على ردك ياجولدن

التعديل الأخير تم بواسطة لازلت مبتسمه ; 06-09-2010 الساعة 04:25 PM
انتى ايــة يا بنتى لوك لوك لوك لوك لوك

الواحد كل اما يجى يقولها مبروك يلاقيها عمالة دودودودووودودودو

ولا بلاش ازعقلك حرام وانتى ناجحة الف الف مبروك يا ستى وانشالله من نجاح لنجاح ومن تقدم لتقدم فى كل حيـآتـك بس اوعى تكونى عاوزة هديــة كمان بعد الرغى دة

ولا اقولك حرام صعبتى عليا :P بس مش عارف اجيبلك اية :

امممممممممممممممممممممممم اقولك انا ممكن اصمملك توقيع ايــة رائيــك ماهو ما تطمعيش فـ اكتر مش هنزل اشترى حاجة من جوجل وصور بقى وبتاع وهدايا نجاح لا انســى

عموما مبروك تانى الف مبروك ( والنـآجح يرفع أيـدو )

انتى ايــة يا بنتى لوك لوك لوك لوك لوك

الواحد كل اما يجى يقولها مبروك يلاقيها عمالة دودودودووودودودو

ولا بلاش ازعقلك حرام وانتى ناجحة الف الف مبروك يا ستى وانشالله من نجاح لنجاح ومن تقدم لتقدم فى كل حيـآتـك بس اوعى تكونى عاوزة هديــة كمان بعد الرغى دة

ولا اقولك حرام صعبتى عليا بس مش عارف اجيبلك اية :

امممممممممممممممممممممممم اقولك انا ممكن اصمملك توقيع ايــة رائيــك ماهو ما تطمعيش فـ اكتر مش هنزل اشترى حاجة من جوجل وصور بقى وبتاع وهدايا نجاح لا انســى

عموما مبروك تانى الف مبروك ( والنـآجح يرفع أيـدو )
انا بردو اللى بررررررررغى؟؟؟ وبعديييييين انت بعد كل ده و مجبتش هدييييه طب اقول انا ا يه الوقتى للجماهير والناس الى مستنينى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هات التوقيع اللى بتقول عليه اهو نكسب حاجه من النجاح دهبس بسرررعه بقى عشان عايزه اشوووفه يعنى تنجز بقىىىىى هاااا لما نشوووف

بليل بقىآ عشان انا ما نمتش ومطبق اهو بالظبط كدة 48 ساعة وبنام ع الكيبورد وربنا اول ما تدخلى بليل هتلاقينى مجهزهولك ع الفرجة بس يـا قمر مش عارف اقولك تصبحى على خير ولا صبـآح الخير

تصبحى على خير وخلاص بقىآ

مليووون مبرووووك
و يارب نسمع اخبار حلوه عنك

ومن نجاح لنجاح

ههههههههههههههههههههههههه

انا باركت اهه العمر مش بعزقة ياعسل

الف مبروك ياجميل يارب دايما بالتوفيق ياعسل

ودي هديتي حسيت انك هتبقي فاضية في الاجازة فقلت اساعدك

مبروووووووووووووووووك مرة تانية وانا بهزر والله

تقبلي تحياتي

سيد العاطفي