الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

ساعدونى بليس ضرورى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 ساعدونى بليس ضرورى
ساعدونى بليس ضرورى
ازيكم عاملين اية وحشنى خالص المهم ندخل فى المشكلة انا لسة مشتركة فى نادى بقالى شهر وبقيت اروح كتير فى الاسبةع الاخير من الشهر بس المشكلة انى معجبة بواحد من اللى بيقدموا الطلبات المشاريب يعنى بس المشكلة انى معجبة بية اوى وبتبقى عينى علية على طول وهو ساعات بيبوصلى بس انا عاوزة اعرف هل هو بيحبنى او معجب بيا ولا اية والمشكلة ان انا مقدرش اروح اكلمة لان اولا مينفعش وانا كمان عمرى والله ما كلمت ولد ولا بتاعة الحاجات دى انا نفسى يبقى حب شريف وطاهر ونفسى اعرف منة هل هو معجب بيا ولا اية فساعدونى وقولولى اعمل اية عشان اعرف انة بيحبنى بليس بس تكون طريقة محترمة
اوك معلش ازعجتكم بس معلش بقى استحملوا اختكم بوسى

ذات صلة:

Eh S(17)

اهلا يا قمري يا رب تكوني بخير

اكيد اعجاب بس مفيش اكتر من كده خالص

و انا اصلا مش بآمن بالحب من النظره الاولى ولا حتى من مليون نظره

بس هقولك كلمتين التعارف في الاماكن دي هيكون صعب كتير انه يكون تعارف جاد

خصوصا ان الولاد بقوا بيتسلوا كتير واي وحده يلاقوها بتبصلهم مايصدقوش نفسهم وميقولوش لأ

معلش أنا كلامي صريح بس دي الحقيقه و ده اللي بيحصل

وانتي عايزة تعارف محترم و جاد و عشان يكون في ارتباط من بعده مش كلام و بس

عشان كده ابعدي عن السكه دي النظرات و التعارف في النوادي و الاماكن العامه مش هيودي لعلاقه جاده

لازم يكون في معرفه قائمه على اساس بيجمعكم سوى

مثلا صديق في كليتك او حد من قرايبك او حد من اصحابك في النادي اللي تعرفيهم بقالك مده و اهلك يعرفوا اهله او على الاقل تعرفي عيلته مين هم و كده

لازم يكون في اساس ثابت لاي علاقه جادة عايزاها تستمر

نصيحه مني شيلي الموضوع ده من بالك و انسي

ولو هو جاد لازم يتكلم معاكي بشكل مباشر ويلاقي طريقه انه يبدا علاقه جادة و محترمه بتعبر عنه و عن اخلاقه و عن احترامه ليكي

اتمنالك الخير ياقلبي

ماتزعليش من كلامي يمكن يكون قاسي و صريح بس لاني بحبك و عايزة مصلحتك

الله يسعدك و يوفقك يارب

Eh S(21)
ازيك يا حبيبتي وحشتينا اوي

وانا كمان رايي زي زينه

بس مش عايزه اقولك مفيش امل ممكن اظلمك هوه ممكن يكون معجب بيكي طالما انتي حاسه كده

المهم مش تعملي حاجه لو هوه جد وعايزك هيجيلك ووقتها تقدري تحكمي عليه من كلامه معاكي

ربنا يوفقك ويسعدك يارب

السلـآم عليكــم

انا حبيت اشـآرك بس بع‘ـد ازنك علشـآن انا مريت بحكـآيــة مشابهة لحكـآيتــك يعنى وبمـآ انى 25 سنة فـآنـآ الحمد لله اعرف اقدر الامور واخد قرارات مناسبة

انا بقولك كددة بس علشـآن ما تقلقيش من كلامــىآ يــآ بوســىآ

اولـآ مفيش حـآجة اسمهـآ حب من النظرآأت والكلام دة دة مبدئيا

انتى لات عرفى عنة حاجة ولا هو يعرف عنك حاجة سيبك من فرق المستوىآ ممكن يكون هو اصلا بيدرس حاجة كبيرة بس الشغل مش عيب بس مش هو دة اللى عاوز اكلمك فيــة

بصــىآ يـآ بوســىآ انا عندىآ أخوآت بنـآآت وبخـآف عليهم وربنـآ اللىآ عـآلم بخـآف على اىآ بنت زى اختىآ بالظبط

اوعىآ تفتكرى الى انتى فية دة حب لان عمر الحب ما بيجىآ كدة

ثـآنيـآ ودة المهم بقى انتى اصلـآ ما تعرفيش اسمة حتىآ مـآشــىآ الحب دة بيبقى محتـآج وقت طويل جداعلشان تتأكدى منة

ازاى بقىآ حد عمرك ما اتكلمتىآ مع‘ـآة ولا تعرفى عنة حـآجة تقولى بحبة يمكن ماشى انتى معجبة بية او بشخصيتة بس مش هينفع تروحى تكلمية فى اى حاجة

لو هو معجب بيكى اكيد هيجىآ ويكلمك وساعتها بقــىآ يكون فى كلام تانى

بصى يـآ بنت الناس انا والله مش عـآوز اعقـ،ـدك بس نصيحة خديها منىآ وعاوزة تعملى بيها او لا دى حاجة ترجعلك انتى قبل اى حد

اختـآرى اللى يحبك مش اللى انتى تحبية ..؛.. وقبل اى حـآجة حكمىآ عقلك قبل قلبك هل الانسان دة يصلح ليكى ولا لاء وصلى ركعتين استخـآرة لربنا قبل اى خطوة تاخديها

وربنـآ يهديكى للى فية الخير وانشالله يكون معـآكىآ فى اختيـآرك للأصلـح

...اهلا بيكى بوسى بصراحة مشكلتك ملهاش غير حل بسيط لو انتى متاكده من ان اعجابك بالشخص دى ممكن يكون بداية حب حقيقى ليكى من الطرفين فاضل شيىء هو انك ممكن ترى هل اهتام هذا الشخص مثل اهتمامك مثلا

وان كان الجواب نعم يبقى المفروض انك تواجهى هذا الشاب بكل صراحة فاكيد لو الشخص هيبادلك نفس الاحساس

يبقى من راى ان فكركم لو ناسب شخصيتكم ولقيتوا نفسكم هتكملوا بعض ممكن تبدوا بداية قصة حب اكيد بس اكيد هتكون رسمى بمعرفة الاهل

وان لم يكن الاحساس موجود فاكيد تحاولى تنسى هذا الشخص

وارجو ان تتقبلى راى البسيط

هما الصحاب قالو الخلاصه بس انا هرد عليكي برده براي
اولا مفيش ازعاج ولا حاجه
ثانيا عمر الشغل مكان عيب
وانك تحبي حب شريف ده شى رائع

انا عاوزك تصبر وافضلي بصيلو كتير لغايه مهو يجي يفتح موضوع الحب وطلما ان هو بيص عليكي يبقي معجب بيكي بس محروج يقلك بس اوعي انتي تفتحيه في اي حاجه لازم هو الي يجي يفتحك في الموضوع

واتمنالك حياه سعيده والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مش لاقى كلام اقوله بعد ملخصولك كل شى بس انتى بايدك تعرفى هل هو حب ام اعجاب
ام تعود
اما من نحيه تانيه حولى تعرفى عنه كل حاجه
لان فى شخصيات بتكون غامضه
وربنا ييوفقك فى اختيارك

اقتباس :-

اهلا يا قمري يا رب تكوني بخير

اكيد اعجاب بس مفيش اكتر من كده خالص

و انا اصلا مش بآمن بالحب من النظره الاولى ولا حتى من مليون نظره

بس هقولك كلمتين التعارف في الاماكن دي هيكون صعب كتير انه يكون تعارف جاد

خصوصا ان الولاد بقوا بيتسلوا كتير واي وحده يلاقوها بتبصلهم مايصدقوش نفسهم وميقولوش لأ

المصدر: منتديات كريزى مان [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

معلش أنا كلامي صريح بس دي الحقيقه و ده اللي بيحصل

وانتي عايزة تعارف محترم و جاد و عشان يكون في ارتباط من بعده مش كلام و بس

عشان كده ابعدي عن السكه دي النظرات و التعارف في النوادي و الاماكن العامه مش هيودي لعلاقه جاده

لازم يكون في معرفه قائمه على اساس بيجمعكم سوى

مثلا صديق في كليتك او حد من قرايبك او حد من اصحابك في النادي اللي تعرفيهم بقالك مده و اهلك يعرفوا اهله او على الاقل تعرفي عيلته مين هم و كده

لازم يكون في اساس ثابت لاي علاقه جادة عايزاها تستمر

نصيحه مني شيلي الموضوع ده من بالك و انسي

ولو هو جاد لازم يتكلم معاكي بشكل مباشر ويلاقي طريقه انه يبدا علاقه جادة و محترمه بتعبر عنه و عن اخلاقه و عن احترامه ليكي

اتمنالك الخير ياقلبي

ماتزعليش من كلامي يمكن يكون قاسي و صريح بس لاني بحبك و عايزة مصلحتك

الله يسعدك و يوفقك يارب

ميرسى كتير يا قلبى وانا عمرى ما ازعل من كلامك ده احنا اخوات وانتى بتنصحينى وانا فعلا مش حاسة انة حب بجد
حاسة انة مجرد اعجاب بس المشكلة كل لما اشوفوا مش عارفة اية اللى بيحصل وانا فعلا مش عاوزة ادخل فى علاقة
حب معاه نفسى ابعد بس مش عارفة ازاى وشكرا كتير زينة حبيبتى

ازيك يا حبيبتي وحشتينا اوي

وانا كمان رايي زي زينه

بس مش عايزه اقولك مفيش امل ممكن اظلمك هوه ممكن يكون معجب بيكي طالما انتي حاسه كده
المصدر: منتديات كريزى مان [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

المهم مش تعملي حاجه لو هوه جد وعايزك هيجيلك ووقتها تقدري تحكمي عليه من كلامه معاكي

ربنا يوفقك ويسعدك يارب

وانتى كمان يا جانا وحشتينى كتير والله
وفعلا انا حعمل كده مش حكلم معاه ولو هو عاوزنى وجا كلمنى باحترام وانة معجب ببيا فا انا اكيد
ححب انها تكون علاقة شريفة

السلـآم عليكــم

انا حبيت اشـآرك بس بع‘ـد ازنك علشـآن انا مريت بحكـآيــة مشابهة لحكـآيتــك يعنى وبمـآ انى 25 سنة فـآنـآ الحمد لله اعرف اقدر الامور واخد قرارات مناسبة

انا بقولك كددة بس علشـآن ما تقلقيش من كلامــىآ يــآ بوســىآ

اولـآ مفيش حـآجة اسمهـآ حب من النظرآأت والكلام دة دة مبدئيا

انتى لات عرفى عنة حاجة ولا هو يعرف عنك حاجة سيبك من فرق المستوىآ ممكن يكون هو اصلا بيدرس حاجة كبيرة بس الشغل مش عيب بس مش هو دة اللى عاوز اكلمك فيــة

بصــىآ يـآ بوســىآ انا عندىآ أخوآت بنـآآت وبخـآف عليهم وربنـآ اللىآ عـآلم بخـآف على اىآ بنت زى اختىآ بالظبط

اوعىآ تفتكرى الى انتى فية دة حب لان عمر الحب ما بيجىآ كدة

ثـآنيـآ ودة المهم بقى انتى اصلـآ ما تعرفيش اسمة حتىآ مـآشــىآ الحب دة بيبقى محتـآج وقت طويل جداعلشان تتأكدى منة

ازاى بقىآ حد عمرك ما اتكلمتىآ مع‘ـآة ولا تعرفى عنة حـآجة تقولى بحبة يمكن ماشى انتى معجبة بية او بشخصيتة بس مش هينفع تروحى تكلمية فى اى حاجة

لو هو معجب بيكى اكيد هيجىآ ويكلمك وساعتها بقــىآ يكون فى كلام تانى

بصى يـآ بنت الناس انا والله مش عـآوز اعقـ،ـدك بس نصيحة خديها منىآ وعاوزة تعملى بيها او لا دى حاجة ترجعلك انتى قبل اى حد

اختـآرى اللى يحبك مش اللى انتى تحبية ..؛.. وقبل اى حـآجة حكمىآ عقلك قبل قلبك هل الانسان دة يصلح ليكى ولا لاء وصلى ركعتين استخـآرة لربنا قبل اى خطوة تاخديها

وربنـآ يهديكى للى فية الخير وانشالله يكون معـآكىآ فى اختيـآرك للأصلـح
ميرسى كتير يا [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد
بس انت عارف انا من جوايا مش حاسة انة حب حاسة فعلا انة اعجاب بس انت
عارف سن 17 سنة ده بيبقى القلب هو اللى بيحكم فانا عاوزة اتغلب
على الموضوع ده ومش عارفة اعمل اية بس ان شاء الله اتغلب على الموضوع
ده يا اما لو هو يعنى اتكلم باحترام وفعلا الشخص المناسب اكيد
لازم والدى وولدتى يعرفوا عشان تكون علاقة شريفة ومحترمة يا اما انا لازم انسى
الموضوع ده فشكرا ليك وياريت اعرف رايك فى ردى