منتدي كريزى مان > >
ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد
ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددffdf ereردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد

بسم الله الرحمن الرحــــــــــــــــــــــــــــــيم

سؤل بطرحه علي الشباب بنات او ولاد اوووكيييييييييي وعاوزززززز در

لاول سؤال البنات ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انتو تقدرو تعيشو بدون شباب

الثاني الشباب ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انتو تقدرو تعيشو من غير بنات

ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد
عرفين انا بقول الكلام ده ليه

در علي الحملتين حمله تطفيش البنات وحمله تطفيش الولاددددد

يرديت اي حد دخل يرد حتي لو شكرا انا هفهم

ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد
ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد بس انا عارف ان كل ده هظار بس سؤال طلع في دماغي
ردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر دددددددددددددددددffdf ereردوووووووووووووو عليـــــــــــــــــــــــــــــــــا بسرعه ارجو الر ددددددددددددددددد

ذات صلة:

لو بنات كريزى مان هقدر طبعا ههههههههه

تسلم ايديك يا نجمنا ومنور القسم كله يا غالى

تسلم حماده ده انت الي منور

طبعا اقدر اعيش من غيرهم
هما يعني بيعملو ايه
ولا ليهم لزوم حتي وجودهم ديما بيسبب مشاكل
وديما سبب كل مصيبه
والبنات مش بتتجرح ولا بتتالم غير منهم
يبقي ايه لازمتهم
دا دول الشباب عموما
مابالك بقا باللي معانا هنا