منتدي كريزى مان > >
الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت :: نصـآئـح متجددة ^-^( متجدد)
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت :: نصـآئـح متجددة ^-^( متجدد)

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت :: نصـآئـح متجددة ^-^( متجدد)
السلام عليكم

كيفكم شباب (وصبايا) <- ناويها لهم هـهـهـهـ

المهم كيفيه ان تغيظ بنت او تحرق دمها

المهم يعني انك <--

الزبدهـ تخليها تموت من القهر ببرودك او بردة فعلك او <-تعمل نفسك كريزىآ الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت نصـآئـح متجددة

وبس المهم دروس كيفيه تقهر البنت واو تغيظها وتحرق دمها

يلا قربو ياشباب من بعد هالدرس عاوز تطبيق على اي بنت تعرفها

) اذا شفت وحده حلـوووة ولابسه احلا شي عندها

(ابتسم ابتسامه شفقه وانظر لها

من فوق لتحت وشيل نظرك عنها)

2)اذا كنت واقف بإشارة مرور ووحده

بالسياره اللي جنبك تنظر لك بإعجاب
( شيل نظرك عنها وقدم السياره شوي وزنبها)

3)اذا شفت وحده تعرفها شعرها ناااااااااااااااعم و

دخلت عليك بشعرها

( قولها تصدقي الباروكه اللي

كنتي لابساها قبل كدا احلا)

4)اذا خارج حفله او مناسبه ومنتظر زوجتك او خطيبتك او حبيبتك اى ان كانت بقى

وخرجت لابسه افضل فستان عندها

( قولها حرام عليك يا بنت الحلال للحين ما لبستي) الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت نصـآئـح متجددة

5) اذا طلبت منك وحده الرقم

( اكتب لها اربعه ارقام والباقي اكتب ....اكمل الفراغ

6) اذا ورتك وحده صورتها في الانتر نت

( قولها تصدقي فاجئتيني كنت احسبك حلوه)

وابشر ببلوك فى عنيك ع الماسنجر هـهـهـهـهـهـ

7) اذا اهدتك وحده هديه وسئلتك اية رايك فيها

( قلها عادي عادي وغير الموضوع)

8)اذا قالت لك حبيبتك (احبك)

(قلها نعم بتقولى اية ما كنت مركز) الساعة بخمسة جنية ::درس مشروح ازاى تغيظ بنت نصـآئـح متجددة

واخيـــــــــــــــــرا

كل ما تيجى تنطق بأسمها اغلط كذا وكذا وانطق بأسم وحده ثانيه

اذا كنت متزوج ابشر بالخلع

واذا كنت صديقها ابشر بشبشب يترسم على وجهك

عاوزكم يا شباب كريزى تطبقون على البنات اللي تعرفوهم وابشرو

بعد ما تطبقون هالدرس ماراح تعرف بنت بحياتك هـهـهـهـ

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة VAMP!Re ; 06-07-2010 الساعة 06:22 AM
متابعة للدرس بقــىآ

اول حاجه لما تسألك مثلا ايه رأيك في اللي انا لابسه او شكلي ايه النهارده ؟
ترد عليها و تقولها ما بصيتش اساسا لانها مش حاجه تهمني او رد عليها و قولها حلو البتاع اللي لونه برتقاني على بنطلون احمر دا و هيه اساسا كانت لابسه حاجه تانيه اساسا او قولها انتى مبصتيش فى المرايه قبل متيجى ولا ايه؟؟؟

لما تلاقي شويه بنات في محل بتاع ادوات تجميل تزاحمهم فيه و تعمل انك بتتفرج ولو واحده قالتلك عن ازنك ما تعبرهاش
هتتنرفز منك جداااااااااااااااا

اكتر حاجه تجن بقى لما البنت تيجي تكلمك و انت في مطنش شغال ادامك و كمان مش مركز معاها اساسا و هيه تحس ان الكروه اهم منها

و فى الكلية مثلا لو وحدة ندهت عليك و عيزة حاجة بصلها و ابتسم و بعدين لف و امشى و سبها ههههههههههههه

لو كلمت حد فى التيليفون و النمرة طلعط غلط و ردت علك بنت قولها معلش اصل صوتك زى صوت محسن صحبى بالظبط

فى اى مناسبة مثلا عيد ميلادك و بتقلك كل سنة و انت طيب قولها و انتى من اهله
«®°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®»شوية نصائح زى العسل للسعادة الزوجية «®°·.¸.•°°·.¸¸.•°°·.¸.•°®»الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان 00 اشمعنى انت ؟ ولو حاولت
ترجع تنام تانى قول لها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة 00 قالها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة 00 ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل 00 كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب

( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة

طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر
البيض فى الحوض

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية
خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

> لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات 00 يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قول لها حلو اوووى الفراخ دى 00ولو طبخة بامية 00 جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية يا حبيبتى ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ؟؟

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقولها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى

طبعا احنا جايين نهدى النفوس
أكيد انتم طبعاً فاهمين

بصراحه توبيك مش قد كده اصله كلامه مش مظبوط خالص يابنى البنات اكبر من كده بكتير بس مش قولتلى بقى هتطبق الدرس ده هههههههههههه.مشكور

طيب احنا قدامنا دليل اهـ،تو الموضوع جـآمد جدا وبتقول علية مش قد كدة

معنى كلامها ان التوبيك حلـ،ـو والكلام جة ع الجرح وعن نفسى يا بنتى انا اصلـآ مطبق الكلام دة من زمـآن جــدا وادينىآ

لســة ع‘ـآيش وزىآ ألفــل طـول عمر الحقد هيفضل مالى السحالى من ناحيتنا

طيب احنا قدامنا دليل اهـ،تو الموضوع جـآمد جدا وبتقول علية مش قد كدة

معنى كلامها ان التوبيك حلـ،ـو والكلام جة ع الجرح وعن نفسى يا بنتى انا اصلـآ مطبق الكلام دة من زمـآن جــدا وادينىآ

لســة ع‘ـآيش وزىآ ألفــل طـول عمر الحقد هيفضل مالى السحالى من ناحيتنا

لالا ضحكتنى حلوة حقد دى احنا مش كده خالص الحقد ده عندكوا انتوا والغيظ كمان ممنا

اقتباس :-
والغيظ كمان ممنا
افهم بس يعنى اية ممنا دى كمان

اجيبلك واحد اعصاب تشربية عشان تعرفى تكتبىآ

الحقو احسن احنا هنطق من الغيظ منهم

ال غيظ ال والله ما حد بيتغاظ من التانى غيركم واتحدآكــى لو حد من الرجالة عرفت تغيظو سحلية قصدى بنت

ههههههههههههههه

جميل اوى يا صاحبى

تسلم ايدك

انت الاجمل يـآ معلم وربنــآ نورت الموضوع يـآ حوبــىآ ايـوة كدة يـ،ـآ رجـآلة اظهــرو كدة الـآ يفتكرو انى وح‘ـيـد ويفردو نفسيهم عليـآ

ايـوة كدة يـ،ـآ رجـآلة اظهــرو كدة الـآ يفتكرو انى وح‘ـيـد ويفردو نفسيهم عليـآ
وانت جاي تقول لمحمود فاكره هينقذك
ينقذ هو نفسه الاول
وبعدين احنا مش محتاجين نفرد نفسنا
احنا مش اي اي ولا زينا زي
بس احنا مش بنحب نتكلم كتير
بنحب ننفذ وبعد كده نقول
موضوع معرفش ازاي اصلا اسمه موضوع
دا كبيره كلمتين هبل في هبل
اي خدمه كده التوبيك باظ

ههههههههههههههههههههههههههههههأإىآ كدة انا اتأكدت ان الموضوع

وبع‘ـدين طبعا اللى بيعمل ما بيقولش وانتو معروفين طول عمركو عمايلكو سودا ومهببة

طول عمرى بقول ان الحريم دى اساسها تشتغل فى محلات الجزارة مش ال اية جنس ناعم طب دونى امارة طيب

اظن ان بعد الحقايق دى كلها منظركو بقى وحش اووووووووووووووووووووووى
كل مرة كدة يطلع شكلكو إيخـــىىىىىىىى جـــــدا سحالى سحالى يعنىآ

عموما التوبيك لا بـآظ ولـآ حـآجــة بالعكس طلع توبيك نـآجح نـآنجح نـآجح

ظهركم على حقيقتكو يـآ عالم يـآ مفترية

نورتىآ الموضوع النـآجح يـآ هموسـ،ـة