منتدي كريزى مان > >
البنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

البنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 البنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو
البنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووffdf ereالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو

بسم الله الرحمن الرحـــــــــــــيم

تحيه طيبه وبعد ؟ انا اليوم جاي علشان اجاوب علي لاسئله الي محدش عرف يجاوب عليها واثبت ان لو الولاد ميعرفوش حاجه يبقا البنات برده ميعرفوش حاجه

1ـليه البنات مش بتتجوز
ج ـ علشان غلستهم
2ـ ايه الفرق بين الجرنال او الجريده والشمس
ج ـالاثنين بيطلعو الصبح

3ـ ايه الشبه بين التفاحه والكمثري
ج ـ لاثنين مش جوافه
4ـ ايه الشبه بين الصعيدي الذكي وسوبر مان ؟
ج ـ كلهم خيال علمي
5ـ ايه الفرق بين الصحراء والاسبوع وموس لورد
ج ـ الصحراء مفهاش حد ولاسبوع في حد واحد وموس لورد في حدين
6ـ واحد وقع من الدور التاسع حصلو ايه
ج ـلقي مصرعه
7 ـ ليه لارنب مبعيدش من قدام القهوه
ج ـ علشان بيخاف من السحلب المكار
8 ـ دكتور اسنان ارتكب جريمه يسجنوه فين
ج ـ في سيجنال تو
9ـ ليه نا بليون كان بيقعد امام التلاجه
ج ـ عشان يستني حمله فريزر
10 ـ ايه هي قمه لادب ؟
ج ـ انك تخبط علي باب التلاجه قبل متفتحا
ا11ــ ايه هي قمه الصبر
ج ــ انك تستني حد يفتحلك باب
12ــ ايه هي قمه الدهشه
ج ـانك تلقي حد فتحلك فعلا
13ــ ايه الفرق بين الحلاق وجوربرتشوف
ج ـ الاثنين بيتعملو مع الروس
14ــ ايه الشبه بين القمر وصنيه البطا طس
ج ـــ لاثنين بيطحطو في صنيه واحده
15 ــايه الفرق بين الكمبيوتر والحفره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ج ـ الكمبيوتر حاسب الي
ج ـ الحفره حاسب لتقع

س: ليه في الأرجنتين مش بيزرعوا تين ؟
ج: لأنها من الدول اللا تينية

17 إيه الفرق بين الزمالك والشامبو البرت بلاس ؟؟
ج ـ البرت بلاس 2× 1 ـــــــــــــــــــ لكن الزمالك 2 في عبد الواحد هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههffd fereالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو البنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووffdf ereالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهمووووووووووووالبنات بتتحدي الولاد انهم يفهمو اناااااااا اتحدي البنات انهم يفهموووووووووووو
يريت في النهايه مفيش حد يزعل انا بهظر
لكو مني جزيل الشكر ولاحترام

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة °·. فــ الْاحْسَاس ـارْس.·° ; 06-07-2010 الساعة 10:14 PM
انا بس لسه صاحيه والكلام داخل فى بعضه لولا كده كنت جاوبت ع طوووووووووووول هههههههههههههههههه

ثانكس

اهم حاجه لنك متزعليش
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

اهم حاجه لنك متزعليش
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

لالالا زعل ايه ربنا مايجيب زعل وبعدين كلنا عارفين ان التوبيكات هزار وبعدين حد بيزعل من اخواته دى حتى مش منطقيه

الله يخليكي والله انتي كلك زوق

بصـ يـــــا حسامـ

انــــــــا مشـ هعرفـ ارد بغلاسه لانيـ مشــ

عارفـ ولا جوابـ فيهمـ

غـــــيــر قليلـ جـــدا توبيكــ هـايـلـ

ربنــا يوفقكــ يــا حسـ

ايه ده كله هههههههههههههههههههههههههههههه
انا واللهى لسه صايحه حالا والكلام موش مظبوط عندى
بس اصلا اصلا موش عارفه ولا اجابه سؤااااااااااااال
وسمعنى سلام غطونى وصوتو
بس بجد تمام اوى التوبيك ده
يارب بنت تعرف تجاوب بدل ميبقا منظرنا وحش
تسلم ايدك ياقمر
تحياتى ليك

التعديل الأخير تم بواسطة ساسو المصريه ; 06-07-2010 الساعة 01:27 AM
زغرطوووووووووو ياجدعان دنا عرفت اجابه كام سؤال كده
هههههههههههههههههه الذكاء ده وراثه هههههههههههه

س: ايه الفرق بين الصحراء.. وايام الاسبوع.. وموس لورد ؟؟

الصحرا مفهاش ولا حد وايام الاسبوع فيها حد واحد وموس لورد فى حدين

س: ايه هي قمة الادب ؟؟
انك تخبط ع التلاجه قبل متفتحها

س: ايه هي قمة الصبر ؟؟

انك تستنا اما تفتحلك التلاجه
س: ايه هي قمة الدهشة

انها تفتحلك

معرفتش غير دول وشكلهم غلط ههههههههههههههه
يلا اللى فيه الخير يقدمو ربنا
وسمعنى سلام جاوبت ع الاسئله بكل ثقه
هههههههههههههههه

أنا لو رايقة ومش في امتحانات وراسي كلها مواد كان جاوبت لكن انا والله مش عاوزة شويت المعلومات بتاعت الدراسة تروح مني فأول ما اخلص امتحانات واعمل ديليت لكل المعلومات اللي عندي يبقى أرد على الأسئلة ..
موضوع جميل ولكني حاسة انه هينتهي ببلوة ...
سلام

انا مش شايفة حاجة خالص هوة انت كاتب حاجة ولا الصفحة فاضية ههههههههههه تسلم ايدك يا قمر الحق انا اتغطا واخلى امى تصوت