الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

تخيلوا كده معايا ,,

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Color تخيلوا كده معايا ,,
معايا كده لوسمحتووو يلا

تخيلتوا؟؟؟؟؟؟؟

تخيلتوا ايه انا لسه ما قولتش حاجة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ندخل في الموضوع

تخيل رصيدك خلص ونزلت جبت كارت شحن ب10 عشان تكلم الموزة او اي حد تاني عادي يعني

المهم جبت الكارت وطلعت بيتك خربشت الكارت وهتشحن

بتقرا الارقام لقيت مكتوبلك

[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد

يلا والي يرد يجيبلي معاه كارت بعشرة

بس مش مضرووووووووووب

انا عارفه الحركات دي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ذات صلة:

هولع فى المحل وصاحب المحل ههههههههههههههههههه

حظ سعيد مين وانا جايب علبه بخت هههههههههههههههههه

تسلم ايددك ياقطه

تقبلى مرورى

ايه ده حظ سعيد ليك جايبه كيس شيبسى انا مثلا ولا ايه هنزل بقى لصاحب المحل واخد منه اتنين مش واحد هههههههههههه

تسلمى يا جميل

ههههههههههههههههههههههههههههه

هجيب كارت تانى

ههههههههههههه

هرجع لصاحب المحل اعملو بهدلة واولع فيه بعدين اشوف محل تاني

هههههههههه

تسلميلي اجمل ايمي التوبك عسل ياقلبي

ميرسي جدا ليكي ياقمر

ههههههههههههههههههههههههههههه هقتله
حلو التوبيك يسلموو

ولا حاجة يا جماعة انتوا مكبرين الموضوع انا بس هاخد معايا مطوة وأكون لسة حداها
واخد مكان الكارت بتاعى واخد واحد تانى علشا هوة خفة و
أدية بشلة حلوة بس كدة

ههههههههههههههههههههههههههه

يانهار الوااااااااان

دا انا اخد بتارى وداوى عارى من الشركه دى وقتى

واول حاجه اعملها اعدم صاحب المحل واعدام ايه رميا بالجزم ههههههههههه

نونو اوعى تكونى ناويه تعمليها مش عاوز اسيح اخوكى عنده محل ها

ها ها

لو كده يبقى اخر مره هاتشوفيه فيها دى عشره جنيه هو اى كلام

وكمان هاتكلم من القلب الاقى حظ سعيد طيب لو حظ لذيذ يبقى اشطه

انا الى وجعانى اوووى ومش عارف اكل بسببها حظ سعيد دى

دايما راشقالى ف كل حته هههههههههههههههههههه

توبك هايل ياروحى والنعمه

ونورتى القسم ونورتى الدنيا

تحياتى يامو سيد

هولع فى المحل وصاحب المحل ههههههههههههههههههه

حظ سعيد مين وانا جايب علبه بخت هههههههههههههههههه

تسلم ايددك ياقطه

تقبلى مرورى

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب اهدى بس

ياعم صلي ع النبي بس
يا حظوووو

حد يلحقه ياجماعه الراجل هيتهور

بلاش تهور
هههههههههههههههه

ميرسي حظوو نورتني والله

نورتني وليك من عندي كارت شحن مضروب

ايه ده حظ سعيد ليك جايبه كيس شيبسى انا مثلا ولا ايه هنزل بقى لصاحب المحل واخد منه اتنين مش واحد هههههههههههه

تسلمى يا جميل

يا جااااااااااااااامد انت يا جاااااااااامد
هههههههههههههههههههه

كارتين مش كارت بس
جمع واربح اصله

ههههههههههههههه

والله انك عسل
نورتيني يا عسليه