الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

عجبا لذلك المحب

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين4الاعجاب
  • 1 Post By @wza@
  • 2 Post By ضى القمر
  • 1 Post By bestrose

45 عجبا لذلك المحب
:flowers:اولا احب اصبح عليكو كلكو :flowers:
وكنت عايزه اتكلم مع حد فقلت ادخل المنتدى واتكلم معاكو ومحتاجه ان حد يعرفنى اذا كان فى حب زى ما انا حسيت ولا انا فعلا حساسه ورمانسيه زياده عن اللازم زى مابيقولو عليه الحكايه وما فيها انى حبيت واحد حب ما بعدو حب وكنا متفقين على كل شى وللعلم احنا مولودين فى شهر واحد وفى يوم واحد بس الفرق بينا سنه وللعلم بردو انى سستمت حياتى على حياتو وحاى فى الاخر يقولى انو لقى ان حياتو متمشيش مع حياتى ليه نفسى اعرف بجد حد يرد عليه لانى تعبانه جدا ونفسى حد يحط نفسه مكانى لما نكون 3 سننين مع بعض كل حاجه بنعملها سوا واخر النهار كل واحد يروح بيتو لما ابقى انا وهو فينا شبه من بعض ولما يكون صفاتنا متقاربه هتجنن والله بجد نفسى حد يكلمنى ويقولى اهدى ازاى والله حسه ابنى فى كــــــــــــــــــــــــأبـــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــوس ونفسى انى افوق ملقيش حاجه من اللى بتحصل دى حصلت حد يفيدنى (بالــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــه عليكو) واسفه انى طولت عليكو او تعبت دماغكو:russian_roulette::icon1366::no::eh_s(17)::eh_s(17)::e h_s(17):

ذات صلة:

*لينا* معجب بهذا.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

منورة المنتدى وأهلا بيكى وسط اخواتك ..

أولا بالنسبة لتهدى ازاى والكابوس والكلام ده كله ..حله انك تقربى من ربنا سبحانه وتعالى بالذكر والدعاء والصلاة وربنا حيريحك ويطمئن قلبك ..
ثانيا : بالنسبة لعلاقة ثلاث سنوات مع شاب بتحبيه حب رومانسى جدا وكل حاجة بتعملوها مع بعض ومتفقين على كل حاجة والصفات المتقاربة ..ده تحت مسمى ايه ؟؟يعنى هل الاهل على دراية بالموضوع ده ..كل حاجة كنتى بتعمليها فى النور وبمعرفة أهلك على أساس انه سيتزوجك ويرتبط بك رسمى ؟؟معذرة طبعا ..انا لا اعرف الوضع عندك ايه بالضبط ولكن بطلب منك ان تراجعى نفسك وبهدوء وشوفى وفكرى فى كل حاجة من بداية تعارفك بهذا الشاب وما ترتب عليه بعد ذلك وأنا متأكده انه بعد مراجعة النفس حتتوصلى للآجابة ،،عاوزة منك تهدى نفسك وترجعى حالك وأحوالك وثقى تماما "انه لا يمسح دمعتك الا منك "

شكرا ليكى حبيبتى وربنا يطمنا عليكى
حنقله قسم مشاكل الاعضاء

شرنقة و *لينا* معجبون بهذا.
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا ضى القمر على نصيحتك واحب اوضح بس حاجه اننا طول ال3 سنين اللى فاتو كانو اهلى واهلو عارفين لانى انا صارحت امى بالموضوع وعرفتها كويس انى انا بعمل ايه ووالله بكل امانه وصدق اننا حبنا كان صادق وهو كمان كان معرف كل اخواته وامه وانا اتكلمت معاهم وحتى مامتو كلمت ماما وعرفتها ايه ظروف اننا ماخرين الخطوبه الوقتى (لانو عندو اخ اكبر منو لسه مخطبش لحد الوقتى ومراعاه لنفسيته اننا قلنا اول ما هيخطب هيتقدمولى على طول وكدا) فاللى انا بتكلم فيه تخيلو كل ده وهو ايه اللى حصل مع انو حتى خلى اخوه يكلمنى بطريقه غير مباشره اننا نصبر مع بعض لحد مهو يخلص شقته ويخطب نفسى بجد حد يفهم اللى انا فيه وللعلم بردو انى والحمد لله مش بعيده عن ربنا فى الايام العاديه همابالك انى بقى مخنوقه ومش بتكلم مع حد انا اول مره اتكلم خالص مع حد لانى اصلى ملييش اصدقاء غير ربنا وهو ومره تانيه تقبل شكرى:eh_s(7)::flowers::flowers:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عارفة انتى حاسة بإيه كويس اوى

بس اللى انتى مش فاهماه هو بعد عنك ليه

لأنه مش هو اللى ربنا كتبهولك

وانتى بتقولى انه كان بيحبك اوى وكنتم متفقين فى كل حاجة

بس القلب مش بيثبت على حال

القلب اسمه القلب لإنه بيتقلب وبيتغير من حال لحال فى ثانيه

سبحان الله

كل حاجة بتأخد وقتها وبتعدى

حاولى تشوفى حياتك وتناسيه ولو هو من نصيبك هيكون ليكى مهما حصل

وسلمى أمرك وحياتك لله

وان شاء الله ربنا هيكرمك ويوفقك للى خير ليكى