منتدي كريزى مان > >
ازاى تعرف تتحب او تحب بجد ارجو التدخل والادلاء باقتراحات
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

ازاى تعرف تتحب او تحب بجد ارجو التدخل والادلاء باقتراحات

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

46 ازاى تعرف تتحب او تحب بجد ارجو التدخل والادلاء باقتراحات
هل ممكن فعلا انك تتحب طيب لو انت كويس من جميع النواحى حتى الشكل كمان ومعجب بحد لدرجه الحب بس مش بتقدر تتكلم تعمل ايه ازاى تقدر تتكلم ازاى تشيل كسوفك ده كل ماتحب او تعجب بحد حتى لو فيه تبادل منه ماتعرفش تتكلم كده ممكن الانسان ده يموت نفسه طيب ممكن لو حد عند اقتراح يقوله لى انا اسف ياجماعه دى مشكله بجد ياريت تتدخلى معايا وانا هاعرفكم بنفسى انا احمد حمدى من منصورة 19 سنه بدرس اولى سياحه وفنادق معهد خاص دى مشكلتى ياريت حد يقدر يحلها وجد اكون شاكر له

ذات صلة:

اهلا بك كلاسيك وسط اخواتك

نورت المنتدى

بالنسبة لحضرتك ما فيش مشكلة ولا حاجة ..هو النقطة الاهم دلوقتى هى دراستك ومستقبلك ولا تشغل نفسك بالاعجاب والحب وهذه المسائل فى الوقت الحالى ..لانك مش حتقدر ترتبط بحد وانت لسه فى بداية الطريق ..ولا انت عاوز تحب وتعجب وخلاص ؟؟
الحياة خطوات واهداف وركز فى مستقبلك فى البداية وربنا يوفقك ويكرمك باذن الله

حنقله قسم مشاكل الاعضاء

مرسيه جدا لحضرتك ومرورك فعلا يكفينى

شوفت اهى ضى ردت عليك

بسم اللة الرحمن الرحيم

كل مافى الحكاية انك مكبر الموضوع شوية

طالما انت معجب بيها كدة لدرجة الموت

واهم شيىء ان نيتك سليمة اتكلم رسمى بس

اهم شيى ء دا ميايثرش على مسيرتك العلمية

وثانيا حياتك العملية الى هى اهم من اى شيىء

وارجو ان تتقبل مرورى:eh_s(21)::eh_s(21)::eh_s(21)::eh_s(21)::eh_s(21):

متشك جدا لمرورك بس انا اصلا لو اقدر اتكلم كنت حكيتلك

كنت اتكلمت وخلاص

ahmed claseck

Eh S(17)
اهلا و سهلا بيك يا احمد

جميل جدا اننا نعبر عن مشاعرنا و الاجمل انها تكون صادقه و يكون الشخص ده بيستاهلها بجد

بس ازاي نعبر عنها خلينا نتعامل بكل المواقف بطبيعتنا

يعني مش ضروري تخطط للموضوع ازاي هتبدا تتكلم و لما تتكلم هتقول ايه و اي وقت هو الانسب

خليها للظروف و خليك على طبيعتك ماتتصنعش و لاتخطط و تفكر و تختار و تنمق الكلام

خليه يطلع من قلبك عشان يوصل لقلب الطرف التاني و خليك صادق و صريح بكلامك و ماتقولش كلام تندم عليه بعدين

كلمها كأنك بتكلم حد تعرفه من زمان ماتغير طريقة كلامك و لا اسلوبك معاها لان مع الوقت كل واحد هيبان على حقيقته و ازاي هي طبيعته من غير تصنع

بس اكيد زي ماقالت ضي القمر انك لازم تهتم بدراستك و مستقبلك و ماتخلي اي حاجة تشغلك عنهم

ربنا يوفقك يا احمد و يوفقك الجميع ان شاء الله

التعديل الأخير تم بواسطة zena ; 12-05-2008 الساعة 12:25 AM
ثانكس زينه على مرورك

كلاسيك اوعى تفتكر انو انت اللي بتجري ورا الحب لالالالالالالا
ليك يا كلاسيك انا بنت اردنية وعمري 17 سنة ومرتبطة بقالي 3 سنين واخدت
قاعدة من زمان بتقول (اذا اردت شيئا بشدة فاطلق سراحه فان عاد لك فهو ملك لك من البداية والى الابد........
وان لم يعدفهو لم يكن لك من البداية) وسدقني حتكون كتير مرتاح بحياتك وبخياراتك
وقراراتك في الحياة
مودي

ههههههههههههههههه بجد راى اكتر من رائع وربنا يوفقك

متشكر جدا لمرورك مودى