منتدي كريزى مان > >
البنات و تعليقاتهم اللي تخنق
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

البنات و تعليقاتهم اللي تخنق

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Laughin2 البنات و تعليقاتهم اللي تخنق
ردا على الأخت روزيتا اللي فجأة تزعمت حركة (فلورنس ناتيتأنجل) لتحرير نساء مصر من ظلم المجتمع الذكوري أحب ألفت نظرة الزعيمة الملهمة لبعض تعليقات البنات الغريبة على الولاد :

البنات تعليقاتهم اللي تخنق

1- دا بني آدم بارد .
ياعني هو لازم يجي و يقعد يتجمل و يعمل فيها معجب بجمال اللي خلفوكي علشان تحسي بمدى تفوق أنوثتك (المشكو ك في أمرها من كتر مساحيق التجميل) الراجل في حاله و موش بتاع نفاق لازم يعمل فيها الشاطر حسن من الجمالية الي بيعشق ست الحسن و الجمال و ملكة جمال عباس العقاد ؟!2

2-سياسة .... سياسة أيه هو مافيهش غيرها في البلد ؟البنات تعليقاتهم اللي تخنق
أمال عايزنا نتكلم في أيه آنسه؟ بمانسبة أوضاع بدلنا المستقرة جدا اللي محتاجة على الأقل شوية وعي وسطنا كشباب للي بيحصل في بلدنا علشان الأوضاع دي بقى مابقاش ورانا غير الكلام في الموضة و خطوطها و عرضها و الفنانة دي قالت و دي عادت و دي عامل موش عارف أيه في فستانها و كليب أيه الأخراني ؟! (على فكرة في شباب بردو للأسف بيعملوا كدة أنا مابنكرش بس أنا عن نفسي بشوفهم سلبيين بطريقة فظيعة و مالهمش لازمة في البلد دي)

3- كورة ..... كورة أيه مافيها غيرها بردو ؟البنات تعليقاتهم اللي تخنق
نفس التعليق اللي فات بردو و لو موش عاجبك روحي أشربي من الكولدير

4- أنتوا أيه حبكم في العربيات و الإلكترونيات و الكومبيوترات فاكرين نفسكم عباقرة ؟البنات تعليقاتهم اللي تخنق
طب ما تتنيلي على عينك يا آنسة و تحاولي تعلمي نفسك حاجة ماهم بره في اوروبا بيعملوا زينا و لاد و بنات بدل من الشات على النت من غير لازمة مالبنات تعليقاتهم اللي تخنقع صاحبة بتشوفيها طول النهار أو تحميل النغمات من النت علشان الموبيل ما تحاولي تفيدي نفسك و بلاش كلام عن العربيات لأن فيه حكمة مرورية شهير جدا في مصر وهي (3 حاجات لا تمشي و راهم و لا جنبهم و لا أدامهم و هما أتوبيس و ميكروباص ..... و احدة ست)أما الإليكترونيات بأة فدة موش عيب علشان الواحد لازم يفهم الحاجة اللي في أيده و خصوصا لو كانت بتاعته موش عيب يعني موش أحسن مايجيلي رسالة و موش عارف افتحها ؟!!!

5-يااي دا موش جنتل مان خالص !البنات تعليقاتهم اللي تخنق
يعني هو لازم يفرد فلوس محفظتة كلها علشان يعجب جناب فخامة سعادة سيادتك؟ ليه ؟ فاكرة نفسك هند رستم و لا تكونيش فاكرة نفسك أحلى من (هيفاء وهبي) اللي للأسف أكتر من نص شباب البلد فاكرينها حلوة مع أنها من غير علميات و مكياج عاملة زي الجاموسة الدكر! الراجل غلبان و فلوسه على قده يادوبك على قد سجايره و شايه اللي بيشربه فبلاش تنطيط بأة على الناس يا باااااي !

6- دا مبيحبش غير أفلام الضرب و الرزع و القتلالبنات تعليقاتهم اللي تخنق
قال يعني أنتوا اللي كلكم بتموتوا في أفلام الرومانسية الجميلة، دا إذا أصلا كان فيه رومانسية عدلة في الأفلام العربي (اللهم بعض الأفلام البسيطة) أنما أنتوا عايزين رومانسية (تمورة حس حس) أو رومانسية الأفلام الأمريكاني و أنا أراهن بكل اللي في جيبي (0.0009 قرش) أن أغلبكم بيتفرج على أفلام الرعب و ماشابها، ما تشوفوا نفسكم الأول و بعدين أبقوا تعالوا اتكلموا.

7- دا موش رومانسي خالص!البنات تعليقاتهم اللي تخنق
يعني هو لازم يجي يقابلك كل يوم بورد و فل و ياسمين ؟ سيادتك فاكرة نفسك مين يعني؟ (مريم فخر الدين) ، و عايزاه يبقى (شكر سرحان) طب أفرضوا أحمد مظهر طب عليكم ؟ هاتعملوا أيه ؟ (نصيحة للشباب الجري كل الجدعنة)

8- بيبدي صحابه عليا!البنات تعليقاتهم اللي تخنق
يعني هو الشاب لما يكون واقف مع صحابه عايزاه بنفض للرجالة و يروح يعمل فيها عيل مالوش لازمةو يجري على حضرتك يبدي فروض الولاء و الطاعة ؟ (نصيحة للشباب/ تصاحب راجل، تعيش راجل، تموت راجل، أنما تصاحب ست/ تخسر كل يوم راجل)

9- هو الواد كل حياته أنه يبقى موس في المذاكرة ؟ البنات تعليقاتهم اللي تخنق
لا حول الله يا رب يعني الواد الهايف اللي دايما بيلاحقك موش طايقاه و كمان اللي في حاله و عايز يذاكر علشان ينجح و يبقى ليه مستقبل كويس (قال يعني لو نجح هايبقى ليه) البنات تعليقاتهم اللي تخنق كمان موش طايقاه ؟! دا انتوا عالم غريبة أوي !
البنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنقالبنات تعليقاتهم اللي تخنق
(على فكرة يا روزيتا أنا بس بضحك معاكي أنما رأيي السليم هو اللي قلته في أول ردي في موضوعك، أنا بس بحاول أرد ضحكك بضحك بردو أنما حل المشكلة الأصلية من وجهة نظري هو اللي أنا قلته في أول ردي على موضوعك.)

ذات صلة:

ههههههه
مزبووط عندك حق
بس مش بكل شي هههه
يسلمووو الايادي حمادة

هههههههههههههههههههههه

وربنا حماده بيقولوا كلام صح ومظبوط

انا مش عارف اقول ايه

بنات بقوا حاجه لا تطاق خالص

وخصوصا لسانه يلاهوووى حاجه زفت اوى

يله ربنا يخدهم قصدى يخليهم

ويحرقهم قصدى يهديهم هههههههههههههههههه

ههههههه
مزبووط عندك حق
بس مش بكل شي هههه
يسلمووو الايادي حمادة
حبيب قلبى يا غالى يا ساكن فى العلالى

نورت يا كبير

وربنا حماده بيقولوا كلام صح ومظبوط

انا مش عارف اقول ايه

بنات بقوا حاجه لا تطاق خالص

وخصوصا لسانه يلاهوووى حاجه زفت اوى

يله ربنا يخدهم قصدى يخليهم

ويحرقهم قصدى يهديهم هههههههههههههههههه

حبيب قلبى والله يا شاعرنا

منور والله القسم كله يا نجمنا

ايه ده يا حماده كل ده دا انت شااااااايل جامد مننا بقى هههههههههه .تسلم الايادىوليكم يوم يا تماسيح ان شاء الله

ايه ده يا حماده كل ده دا انت شااااااايل جامد مننا بقى هههههههههه .تسلم الايادىوليكم يوم يا تماسيح ان شاء الله

مين انا ده اما غلبااااااااان

نورتى يا قمر القسم كله