منتدي كريزى مان > >
الخـطة (1432 بخ! ) ليلتكم مش فايته يا بنات كريزى مان
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

الخـطة (1432 بخ! ) ليلتكم مش فايته يا بنات كريزى مان

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Busted R الخـطة (1432 بخ! ) ليلتكم مش فايته يا بنات كريزى مان
المكان/ القيادة العسكرية العامة للوحدات القتالية التابعة للجيش الكريزى (كريزى مان العربى)

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

الزمان/ الساعة 1400 بالتوقيت العسكري، والساعة1 و شايلة عيل بتوقيت الكريزى...

الحدث/ التخطيط لعملية عسكرية خاطفة لتدمير (المتمردات البنات بالمنتدى الكريزى)، بناء على توجيه إستراتيجي من السيد الرئيس (حماده بيه) و تحت إشراف نائب الرئيس (حماده عوض).....

وصلت 5 عريبات (GMC) للباب الوراني للمنتدى، و نزلت أنا منها على طول و ورايا صف من الحرس الخاص، و المكان هس هس، و مافيش صوت صريخ أبن يومين حوالينا، و الكل متوتر و قلقان علشان المفروض أننا في إجتماع سري، ماحدش يعرف بيه، يعني لازم شوية قلق و توتر علشان ماحدش يشوفنا و لا يحس بينا.

دخلوني الحرس من الباب السري الخلفي ل(للمنتدى) و نزلت سلم البدرون، و فتحت باب طويل و وراه باب أطول علشان ألاقي طرقة طويلة بتخلص بباب واحد بس و هو باب (غرفة الإجتماعات)....

دخلت غرفة الإجتماعات بتاعت جيش (كريزى مان)، و كان قادة الجيش كلهم منتظرني، و هما قلقانين و عايزين يعرفوا، أيه لزمت القلق ده كله....

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال( حظو )/ صباح الخير يا حضرات......

القادة كلهم في صوت واحد/ صباح الخير يا فندم.....

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال( حظو )/ أنا آسف أني إجتمعت بيكم في التوقيت المفاجيء ده، بس أنتو عارفين بقى السرية و التكتم اللي إحنا فيه و كان لازم ماحدش يعرف أن في إجتماع خطير زي ده علشان العملية موش ناقصة أي تسريب أو كشف للمعلومات......

(رئيس الأركان)/ (سيد العاطفى) ولا يهمك سيادتك يا فندم إحنا بردو حسينا أنه الإجتماع مهم و عاجل و لازم يتم على مستوى عالي من المسئولية و السرية ......

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ كلام سليم يا سيادة اللواء، ( شاعر القمر ) لأن اللي أنا جاي علشانه النهاردة شيء في منتهى الأهمية و بناء على توجيهات مباشرة من سيادة الرئيس و لازم ناخد فيه قرار سريع....

كل قلب وشه جد مرة واحدة، و في منهم اللي بدأ يبرم في شنبه و منهم اللي بدأ يحسس على طبنجته!!

(رئيس الأركان) في قلق واضح/ خير يا فندم ؟!!

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ طبعا أنتوا وصلكم التقرير المخابراتي اللي بعته جهاز (المخابرات العامة)، و المعلومات المهمة و الخطيرة اللي وصلتنا من قلب قيادة (المتمردات البنات)، و التحذيرات الكتيرة اللي حذروها رجالة الجهاز من بداية عودة (البنات) مرة أخرى للنشاط المعادي بتاعهم، رغم المعارك العنيفة اللي دخلوها معانا و مع ذلك خسروها......

مدير (المخابرات الحربية)/ ( مودى مزاجو) أه فعلا يا فندم، وصلنا التقرير ده من يومين، و إجتمعت مع الخبرا بتوعي، و في بعض النتائج اللي قدرنا نتوصلها لحد دلوقتي......

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ و أيه اللي توصلتوا ليه؟؟

مدير (المخابرات الحربية)/ مودى 3 إحتمالات يا فندم و هما :

1.يا أما البنات دول عايزين ياخدوا علقة تانية أسخن من اللي قبلها هما و زعماء التمرد بتوعهم (بوريو) و (قطر الندى) ، و باقي الطقم الثورجي المتمرد بتاعهم.

2.يا أما يا فندم، البنات دول معاهم أسلحة جديدة ممولة من دول أجنبية و ده إحتمال ضعيف لأنه الحصار اللي إحنا عاملينه على المنتدى مخليهم عاملين زي الكتاكيت في الحلة السخنة.

3.يا أما بقى يا فندم بيفكروا، في عملية محدودة جدا يكسبوا بيها أي نصر يحفظ كرامتهم و ده الإحتمال الأقرب في ظل حالة الإرهاق الشديدة اللي بنمر بيها بعد المعارك العنيفة اللي خضناها علشان إعادة المنتدى و فتحها من جديد.

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ و هو ده نفس القرار اللي توصل ليه اللواء (سيد العاطفى) مدير المخابرات العامة في تقرير اللي رفعه لسيادة الرئيس مباشرة، و علشان كدة أنا جيت هنا النهاردة بتكليف مباشر من الرئيس (حماده بيه) للقيام بعملية مباشرة و خاطفة لردع المتمردات فورا، و في وقت قصير جدا، خصوصا و أن المتمردات دول، ليهم ناس في دول و منتديات تانية هايولعوا الدنيا عياط و صويت، و تلاقي بقى المنتديات الحاقدة بقى تقعد تتكلم علينا و تقل أدبها و تتريق على قهوتنا، دا غير وجع الدماغ اللي هايجي من الجماعة بتوع (حقوق المرأة) و اللي كل شوية ينطولنا في حتة شكل، علشان كدة لازم تكون العملية سريعة و مفاجئة و مافيهاش أي تطويل و لاعنف مبالغ فيه....

رئيس هيئة (العمليات)/ ( جولدن بوى) دا أكيد يا فندم، بالذات بعد اللي حصل فيهم و بعنف مننا هيج الرأي العام من حوالينا، خاصة و أن الهزيمة القاسية اللي أخدوها دا غير الخسائر البشعة، و وقوع بعد القادة بتوعهم في أسرنا و تعرضهم للموت، كل دي حاجات خليتهم ياخدوا الرأي العام في صفهم، و خصوصا كمان بعد ما تم إطلاق سراحهم........

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو) في غضب شديدالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان/ المرة دي أنا موش عايز مخالفة لأوامري، و لاعايز أي تهور، سامعنني؟؟!!الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

القادة كلهم في صوت واحد/ أكيد يا فندم....

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو) في صرامةالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان/ الريس قال عملية خاطفة، تبقى خاطفة، موش رزع و تدمير و السلام، موش عايز غباوة ولا جنان و لا عايز شغل (اميتاب تشان)، عايز هدوء و سكون و صمت، فاهمين ؟؟ ولا موش فاهمين ؟؟الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

القادة كلهم في صوت واحد/ طبعا، طبعا يا فندم....

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ عظيم عظيم!، دولقتي أيه اللي في دماغكم؟ أيه الوضع عندك يا رئيس العمليات ؟

رئيس (هيئة العمليات)/ ( جولدن بوى ) أنا رأيي يا فندم، أننا ننفذ فوار الخطة (650 تفحيط) الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان ، جاهزة و تنفيذها هايتم في خلا 12 ساعة، تخسر بيهم المتمرادت كل مراكز القيادة بتاعتهم، و مواقع تشوين الذخيرة الإستراتيجية بتاعتهم. الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

الجنرال (حظو)الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان/ أنت مجنون يا عم أنت ؟!، بقولك عملية خاطفة و سريعة و تتم بصمت وسكون، تقوم تقولي الخطة (650 تفحيط)؟ عايز تضرب بصواريخ موجهة بالليزر على أنبابيب (مطبخ الجعان) الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مانالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مانالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان بتاعهم ؟ و تدمر معاه أماكن الإجتماعات بتاعتهم ؟ ده أسمه هبل رسمي ! أنا شكلي هتشال على أيديكم بسبب الجنان الرسمي بتاعكم ده.الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

(رئيس الأركان)
/
هدي أعصابك يا فندم
الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان، سيادة اللواء كان عايز بس يقول أن دي عملية هاتخلص عليهم كلهم و تمحيهمالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان و تخليهم في خبر كان.الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو) الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان/ أيه يا سيادة اللواء أنت راخر، ما أنتش سامع هو بيقول أيه ؟ و ما أنتش فاكر أنا قلت أيه من شوية ؟ رأي عام! و رأي عالمي ! و قلق و دوشه و زيطة ! و دنيا بايظة !، طب هو مجنون حرب، تقوم تعوم على عومه يا سيادة اللواء ؟الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

(رئيس الأركان)/ يا فندم ماهو كد ولا كدة هانخلص و نخلص خالص !!الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ ماينفعش يا سيادة اللواء، دي أوامر الريس و بتشديد من النائب، و ماينفعش نخالفها، دي شئون السياسة و ماينفعش أننا نتدخل فيها أبدا.الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

قائد (القوات الجوية)/
(النجم محمد )
طب أنا عندي حل يا فندم !

الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان الجنرال (حظو)/ أيه هو ؟

قائد (القوات الجوية)/ الخطة (45063 رعب) بالتعاون مع سلاح المدفعية الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان وسلاح الصواريخ البعيدة المدىالخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان ، تدمير شامل لكل أفرع قيادة المتمردات الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان، و بشكل سريع و قوي و فعال. الخـطة (1432 بخ! ليلتكم فايته بنات كريزى مان

ذات صلة:

الجنرال (حظو)/ الله يخرب بيت اللي عملك لواء طيار يا أبن الهابلة ! أنت عايز تجيبلي تربنه في شاسيه مخي يلا ؟ بقولك عملية ماتهيجش الرأي العام علينا و تمكنا من ضربه مفاجئه و مضادة لكل تحركاتهم اللي بتتم الأيام دي، تقوم أنت تقولي نضربهم ب(غاز الأعصاب) في (ركن الموضه بتاع زينات ولاودها البنات) بتاعهم ده، مع صواريخ (ٍٍٍSS- 616) بعيدة المدة! قالي يعني أحنا ماعلملناش حاجة و مركز التجميل و الموضه بتاعهم هو اللي ولع في نفسه موش كدة ؟ أنت عبيط يلا ولا أيه ؟

(رئيس الأركان)/ و الله يافندم إحنا محتارين كدة مع سيادتك و موش عارفين نوصل لأيه، لأن كل الخطط اللي موضوعه كدة و مافيش غيرها، أنت عارف سياتك أننا إصحاب إستراتجيجة هجومية عنيفة.

الجنرال (حظو)/ ماهو موش كله تدمير و تخريب و عجن بالطريقة دي يا أخواننا، لازم يكون في حاجة وسط، نربك بيها حساباتهم اللي أحنا موش عارفينها، و بعدين يبقى تمهيد لعملية إبادة و قمع شاملة ليهم من الأقليم اللي عاملنلي فيه دولة دوه دولتنا ده.

قائد سلاح (الكوماندوز) (اسف على الاحلام تيتو )
/ طب في حل تاني يا فندم.

الجنرال (حظو)/ قول يا سيدي !

قائد سلاح (الكوماندوز)/ الخطة (1432 بخ) .....

الجنرال (حظو) بإستغراب شديد/الخطة (1432 بخ)؟ أيه الخطة دي ؟ أنا أول مرة أسمع عنها؟ أنتوا بتعملوا خطط من ورايا ؟ ولا إيه؟

(رئيس الأركان) و هو مبتسم أوي/ يا فندم كلنا تلامذتك، بس دي كانت خطة أعدها قائد سلاح (الكوماندوز) من فترة صغيرة، علشان تبقى زي ردع و هجوم مضاد لأي تمرد جديد ل(البنات) و مالحقناش نعرضها على سياتك يا فندم، و على الرغم من أنها شبه مستحيلة، إلا أنها أعتقد أنها مناسبة جدا لطلب سيادة الريس.

الجنرال (حظو)/مستحيلة بس مناسبة ؟ قول بسرعة الخطة بتاعتك!! شكلك ناوي على مصيبة أنت راخر!!

قائد سلاح (الكوماندوز)/ يافندم ولا مصيبة ولا حاجة،دي يا فندم عملية هاتتم تحت إشراف إدارة المخابرات العامة، اللي هاتنفذ عملية مخابراتية صغيرة، بإدخال مجموعة مصغرة من فرق ( أشباح الرعب 3.5G )، لزرع مادة (Tamer mania - 2359320) حارقة للقلب النسائي و مدمرة لخلايا المخ البناتي، في مخازن التموين بتاعت (مطعم الجعان) يا فندم.

الجنرال (حظو)/أيه المادة الغريبة دي؟ و أيه الهدف من إدخالها هناك ؟

قائد سلاح (الكوماندوز)/ دي مادة بتخلي المتمردات تتجنن لما تشوف أي مصيبة ل(تامر حسني) المغني، و بتخليهم يفقدوا أعصابهم و تركيزهم و سيطرتهم على فرق التمرد بتاعتهم، أما بقى الهدف من إدخال المادة دي، فهو أن في أثناء زرع المادة دي، هانبعت فرقة من (ولاد أبو إسماعيل 3.75G)علشان تخطف (تامر) و تجيبه لحد عندنا حي، و نحطه في أوضة الكراكيب في القهوة، و نزيع الخبر علشان يوصلهم في التيلفزيون.

الجنرال (حظو)/وبعدين ؟ أيه اللي هايحصل بعد كدة؟

قائد سلاح (الكوماندوز)/ في نفس الوقت يا فندم يكون في سرب قاذفات (بي-52) يرموا صور ل(تامر حسني)، و هو مدمر و حالته بالبلا الأزرق في الأوضة بتاعتنا و الفران عمالة تؤرد في شعره و في قفاه، و يكون القذف محكم و شديد و بالذات ناحية ركن المعجبات ب(تامر)، و طبعا المادة هاتكون بدأت مفعولها بالفعل قبلها بساعات، و هاتبتدي حالات الهياج و الإنيهار العصبي، و اللي هايتبعها فورا حالات رعب و ذعر رهيبة في قلوب المتمردات، وفي اللحظة دي تتحرك فرقتين ( كوماندوز ) من عندنا، تدمر مواقع (تشوين المكياج و البرفانات و الهدوم بتاعتهم) و ساعتها نبقى ضربناهم بشكل سريع و قوي و فعال و دمرناالهم أكتر من 70% من المخزون الإستراتيجي.....

الجنرال (حظو)/هي خطة محكمة فعلا يا سيادة اللواء، بس ماتنساش، أن (تامر حسني) ده هدف مدني، و ماينفعش نورطه في عمليه زي دي، ثم اننا كدة هانعادي قهاوي و منتديات تانية داخل و خارج (مصر)، و الحكاية موش ناقصة عداوات أكتر من كدة .....

(مدير المخابرات الحربية)/
(محمد جمعه )
بسيطة يا فندم، نلفقله تهمة تجسس على الجيش أيام تجنيده، و نطلع صور ومستندات تثبت أنه كان بيتعاون مع أجهزة معادية لأمن البلد ذي جهاز مخابرات (ميلودي) و جهاز مخابرات (مزيكا)، و بيحاول يشوه صورة الحياة داخل (الجيش المصري) و إنها قد أيه مرهقة لشباب، و ساعتها الكل هايطلب راسه و نسلمه على طبق من دهب للبلد، علشان يتحاكم المرة دي محاكمة مباشرة و سريعة و ياخد إعدام فورا
......

(رئيس الأركان)/ ثم ان سيادتك كان نفسك من زمان أن الراجل ده ينتهي، و أعتقد أنه كان مصدر إزعاج لسيادتك في إستجوابات المدمردات في مجلس الزباين (مجلس الشعب)، على إنتقاداتك ليه و لكل اللي وقف معاه في قضية التهرب من الخدمة العسكرية بتاعته، يعني سيادتك هاتخلص من أكتر من عصفور بحجر واحد يا فندم...

الجنرال (حظو)/بردو ماقدرش أخد قرار لوحدي في عملية زي دي، و خصوصا أنها عملية مشتركة مابينا و بين المخابرات، دا غيرأن فيها أهداف مدنية هاتنضرب، يعني لازم يكون في إجتماع مع الرئيس (حماده بيه)، ونائب الرئيس (حماده عوض)، واللواء () مدير المخابرات، و(رئيس الأركان)، وقائد سلاح (الكوماندوز)، و قائد (القوات الجوية) و رئيس (هيئة العمليات) و (أنا)، علشان ناخد القرار على على مستوى من المسئولية، دا غير ان العملية دي مانقدرش ناخد بيها تصريح إلا بعد سيادة الريس ما يتشاور مع كل (الكريزاويه) بتوعه علشان بردو القرار يكون أخد كل مرحل التسلسل القيادي القيادي المرتبط بالعملية ....

(رئيس الأركان)/ يبقى سيادتك تعرض عليهم الخطة فوار و بدون إبطاء، و إحنا هانبدأ إتصالاات بجهاز المخابرات و هانعرض عليهم الخطة بالتفصيل، في نفس الوقت اللي القيادة فيه تاخد القرار المناسب.....

الجنرال (حظو )/كلام سليم، أنا هاسيبكم فورا، و هاتصل بالريس، علشان أحدد معاه إجتماع عاجل و سريع، أعرض عليه الخطة، و نتناقش . . .

بعد كدة بحوالي كام يوم .......

المكان/ رياسة جمهورية كريزى مان.

الزمان/ الساعة 2300 بالتوقيت العسكري، و الساعة 1 و شايله عيل، بتوقيت كريزى.

الحدث/ عرض الخطة (1432 بخ) على القيادة، للموافقة على التنفيذ.

دخلت غرفة إجتماعات منتدى كريزى مان،قسم الشباب و لقيت (حماده بيه) و، (حظو)، و(سيد العاطفى و حماده عوض) مستنيني.....

الجنرال (حظو)/ صباح الخير يا جماعة.....

الرئيس (حماده بيه)/ صباح الخير يا جنرال،ها يا فواز؟ أيه الأخبار؟

الجنرال (حظو)/و الله يا فندم أنا وصلت لخطة أتمنى أنها تعجب سيادتك، أتفضل أهيه!
رحت راصص 3 ملفات ل(الخطة 1432 بخ) على الترابيذة بتاعت الإجتماعات، و وزعتهم على كل واحد من اللي قاعدين....

شرحتلهم الخطة بالتفصيل الممل، و قعدت أشرح بتاع حوالي 20 دقيقة، لحد ماخلصت شرح الفكرة العامة للخطة و هاتتنفذ إزاي بشكل عام...
الرئيس (حماده بيه)/على بركة الله يا (فواز)، أنا موافق على التنفيذ حتى لو كان التمن مليون واحد زي (تامر حسني)، لأن المهم أمن و سلامة و إستقرار القهوة....
نائب الرئيس (حماده عوض)/ عندك حق يا ريس، الموقف كدة كبر زيادة عن اللزوم و البنات دول لازم يتربوا و والمرة دي لازم أحنا اللي نبتدي بالهجوم علشان يبقى إنذار واضح لأي حد يحاول أنه يهدد أمن القهوة القومي....
مدير المخابرات /على الرغم من أنها خطة مجنونة بس هي محكمة أوي و فعالة يا جنرال، و فورا هاكلم رجالتي بتوع العمليات التجسسية الخاصة علشان ينسقوا مع رجالتك....
الجنرال (حظو)/يعني أفهم من سيادتكم ان مافيش حد معترض على الخطة (1432 بخ)؟؟؟....
الرئيس (حماده بيه)/خلاص يا (حظو)، نفذ من غير أي تأخير، القرار أتاخد خلاص، و علشان نشيل المسئولية من عليك، هايبقى صادر مني أنا، القائد الأعلى لجيش (اتلمنتدىة) شخصيا، و عليا و على أعدائي بقى يا (بنات كريزى مان)...

الجنرال (حظو)/تمام يا فندم، علم و ينفذ و في خلال 5 ساعات، يا فندم هانعمل إجتماع عاجل لكل أطراف الخطة معاه هايبقى سيادتك و كل الموجودين علشان الكل يبقى واقف على تنفيذ الخطة....
مدير المخابرات و أنا عن نفسي هابدأ فورا إتصالاتي بالرجالة بتوعي، و هاخليهم يجوا هنا فوار و بأسرع وقت ممكن....

نائب الرئيس (حماده عوض)/ ما تنساش يا ( تيتو) تجيب معاك، العميد (Flash) مدير طقم العمليات الخاصة بتاعك، علشان يرشحلنا مين من عنده ينفذ العملية دي....
مدير المخابرات (جولدن بوى)/ تمام يا فندم....

الرئيس (حماده بيه)/من هنا لحد ميعاد الإجتماع بتاعكم، أنا هاعمل إجتماع عاجل لكل كرايزويه (المنتدى) و هاخليهم يأيدوا قراري فورا....
نائب الرئيس (حماده عوض)/ تمام يا كبير، علشان تكون أنت كدة محترم وجودهم و تزود إحترامهم ليك...
الجنرال (حظو)/ و أنا هاستدعي (رئيس الأركان)، وقائد سلاح (الكوماندوز)، و قائد (القوات الجوية) و رئيس (هيئة العمليات)، علشان يحضروا الإجتماع و يشرحوا الخطة بالتفصيل لكل الحاضرين....

الرئيس (حماده بيه)/تمام كدة يا (حظو)، أبدأ إتصالاتك، و أنت يا (تيتو) أبدأ إتصالاتك، و تعالى معايا يا (حماده عوض)، علشان نروح للمعلمين سوا....
نائب الرئيس (حماده عوض
/
تمام يا كبير.....

خرجنا كلنا نعمل اللي إتقفنا عليه، و إتجمعنا بعدها بخمس ساعات، في مركز قيادة الوحدات العسكرية التابع للمنتدى ....

بعد كدة بخمس ساعات......

المكان/ القيادة العسكرية العامة للوحدات القتالية التابعة للجيش الكريزى (كريزى مان العربى )

الزمان/ الساعة 1900 بالتوقيت العسكري، والساعة1 و شايلة عيل بردو، بتوقيت كريزى......

الحدث/ إجتماع عاجل بيضمني أنا، والرئيس (حماده بيه)، ونائب الرئيس (حماده عوض)، واللواء (تيتو) مدير المخابرات، و العميد (جولدن) مدير طقم العمليات الخاصة و التجسس بالمخابرات، و(سيد العاطفى)، وقائد سلاح (جولدن بوى)، و قائد (النجم الجديد) و رئيس (هيئة العمليات)،لمناقشة الخطة و طريقة تنفيذها......

جينا في ميعادنا أنا و القادة بتوعي، دخلنا غرفة العمليات، و لقينا (حماده بيه)، و (النجم محمد)، و (حظو)، و العميد معاهم مدير طقم العمليات الخاصة و التجسس ، كل دول جم قبلنا و قعدوا مستنينا....

الرئيس (حماده بيه)/أهلا يا لواءات، أهلا يا (فواز)، أتفضلوا إحنا مستنينكم.....
الجنرال (حظو)/ أهلا بيك يا ريس، واضح اننا وصلنا متأخرين أنا بعتذر عن التأخير يا فندم....
الرئيس (حماده بية)/ لالا أنتوا واصلين في ميعادكم يا جماعة، إحنا اللي خلصنا مشاويرنا بدري بدري، اللواء (مودى مزاجو) جمع رجالته بسرعة و شرحلهم الموقف و جابهم هنا من الساعة 4، و أنا و(الشاعر)، إجتمعنا و شرحنالهم فكرتنا، و قدرنا نحصل على الموافقة بشكل سريع و بتأييد كامل و من غير ولا معارض واحد من أي معلم....
الجنرال (حظو)/ طب الحمد لله، يظهر و الله أعلم أن الكل فعلا عايز يخلص من المتمردات دول، دا أنا كنت فاكر نفسي أكتر واحد بيكرههم....
نائب الرئيس (حمده عوض)/ لا متقلقش يا (حظو)، أنت موش لوحدك، و ماتنساش أن البنات دول وقعوا في المحظور لما فكروا مجرد التفكير في الإطاحة بالنظام في (الكريزى) و يستولوا على الحكم و كأنهم فاكرينا هانسكت لهم و موش هانقدر نوقفهم، زي ما نكون شوية عيال هبل موش نظام حكم متمكن زينا .....
الجنرال (حظو)/ أطمن إنشاء الله يا فندم، كل شيء هايتم المرة دي بدقة شديدة، و هاتبقى لينا الصدارة و الريادة و الضربة الأولى، و أكيد هانحطهم المرة دي في موقف صعب....
الرئيس (حماده بيه)/المرة دي يا جماعة موش عايزين أي تهور زي المرة اللي فاتت! أظن كلامي واضح ؟ موش عايزين عنف زايد، ولا أي ضربات برة الخطة بتاعتنا اللي هانتفق عليها إلا بتوجيه أعلى مباشر مني أنا، أظن واضح؟
القادة كلهم في صوت واحد/ واضح يا فندم....
الرئيس (حماده بيه)/عظيم، بسم الله نبدأ الإجتماع .....
مدير المخابرات (مودى مزاجو)/ قبل أي شيء،في معلومات جديدة وردت لينا من ساعة واحدة...
الرئيس (حماده بيه)/معلومات أيه يا (مجدو) ؟
مدير المخابرات (جولدن بوى)/ قادةالمتمردات إتفقوا أنهم يعملوا تجمع عائلي ودي عند (بوريو) كبيرة المعجبات ب(تامر حسني)، في يوم حفلته بمناسبة (العيد الكبير)، و هايبقى هو ده الوقت المناسب لإختطافه، علشان الفيروس بتاعنا يبقى محل فاعلية عالية أوي و نقدر نحقق خسائر عالية أوي وسط قياداتهم…
الجنرال (حظو)/ معلومات مفيدة جدا، يا سيادة اللواء، 10 / 10 يا فندم…..
مدير المخابرات (تيتو)/ أي خدمة يا (أبو حظو)….

الرئيس (حماده بيه)/عظيم! عظيم! دولقتي بقى كلكم قريتوا الخطة، حد معترض على أي حاجة؟
كل الحاضرين في صوت واحد/ لا .. لا يافندم….
العميد (تيتو) مدير طقم العمليات الخاصة و التجسس/ أنا ليا رأي يا فندم، ممكن أقوله؟
الرئيس (العمدة)/قول يا (جولدن)، خير ؟
العميد (تيتو) مدير طقم العمليات الخاصة و التجسس/ عميلتنا وسط المتمردين، أكدت أن أحلى أكله يبحب القادة ياكلوها، هي (محشي كرمب) و أكيد هي دي الأكلة اللي

هايحضروها علشان يتسلوا بيها في الفرجة على الحفلة بتاعت (تامر حسني)، علشان كدة أنا بقترح أن عملية زرع للفيروس، تتم قبل بداية الطبيخ بقائق معدودة علشان الفيروس يبقى فعال مع بداية الحفلة، و مع نهاية الحفلة تتم عملية إختطافه و ساعتها يكون إتزرع بقية الفيروس في كل مخازن التموين بتاعت مطبخ الجعان، و بالشكل ده نكون إحنا قدرنا نوصل الفيروس لأعلى نسبة إصابه و خسائر....

قائد (سلاح الكوماندوز)/ فكرة هايلة يا سيادة العميد، كدة هانضمن إصابة أكبر عدد ممكن من قادة المتمردات بالموجه الأولى لزرع الفيروس، و بعدها الطريق هايبقى أسهل لرجالتنا علشان تزرع بقي الفيروس في باقي مخازن الموؤن بتاعت المتمردات....
الجنرال (حظو)/ أنا ثقتي في القوات بتاعتك يا سيادة اللواء مالهاش حدود، بس أنت مالي أيدك من المادة دي ؟ و مدى فاعليتها ؟
قائد (سلاح الكوماندوز)/ أكيد، يا فندم، أكيد، و المادة دي أتجربت من غير ما سيادتك تاخد بالك، في الإستجواب اللي إتعمل في (مجلس الزباين) من (قطر الندى و مصريه فرعونيه) لسيادتك بخصوص كلامك على (تامر حسني) و النتيجة أن سيادتك إنتصرت عليها، لأنها كانت تحت تاثير المادة دي ......
الجنرال (حظو)/ هههههههههههههههه، يا ولاد اللعيبة، زي الفل، كدة أنتوا بجد رجالتي صحيح ....
الرئيس (حماده بيه)/خلينا دلوقتي في المهم، يا (جولدن)، الموقف المخابراتي للعميلة بتاعتنا أيه ؟
مدير المخابرات (النجم محمد)/ موضع ثقة عالية من اللي حاوليها و ماحدش قادر أنه يشك فيها ابدا، صحيح أن موقعها موش قوي وسطهم، لكن في نفس الوقت قادرة تطلع على كل أسرارهم و تحركاتهم.....
الرئيس (حماده بيه/و الفرقة اللي هاتنفذ العملية ؟
الجنرال (حظو)/ (أشباح الرعب3.5G )....
الرئيس (حماده بيه) وهو مندهش/فرقة (أشباح الرعب3.5G )! اللي قبل كدة خطفوا (أحلى قطر الندى ومغروره بكيفى انا ونجل طير وبوريو ) و (عذاب امراه وكل بنات المنتدى)؟
الجنرال (حظو)/ أيوة تمام يا فندم، هما بعينهم....
(رئيس الأركان)/ و كمان يا فندم، نفذوا قبل كدة عملية تدمير مقر إقامة (قطر الندى)، و على الرغم من فشل العملية و نجاة الهدف اللي كان (بوريو، إلا أنها أحدثت رعب هائل وسط المتمردات، و خسرتهم خاسائر مادية عنيفة يا فندم، 5 مطابخ و 3 أوض سفرة و 6 أوض نوم و 12412 طقم مكياج و ملابس و برفانات حريمي، دا غير المؤون اللي أدمرت في (مطبخ الجعان) يا فندم، 19 جوز فراخ بلدي، 19 جوز فراخ أبيض،30 كيلو لحمة، 123 كرتونة بيض أبيض، 243 كرتونة بيض بلدي، و فوق 14 طن زيت و سكر و دقيق...
الرئيس (حماده بيه)/الأولاد دول، فهلا مالهمش حل، وعملياتهم دايما ناجحه، بس يا رب يوفقهم المرة دي و يخلصوا على العدو خالص....
الجنرال (فواز)/ أطمن يا فندم دول تربيتي رجالتي يا فندم، و رجالتي مايعرفوش في الحاجات دي هزار.....
الرئيس (حماده بيه)/أنت هاتقولي على رجالتك يا أبو الفوز، ماهو ده اللي قالقني منهم، بعد اللي عملوه المرة اللي فاتت....
الجنرال (فواز)/ أطمن يا فندم المرة دي موش هايحصل حاجة إنشاء الله.....
الرئيس (حماده بيه)/طب و هايتسللوا إزاي لحد العمق بتاع (المتمردات البنات)؟
الجنرال (حظو)/
في ميعاد تغيير الأنبابيب بتاعت (مطبخ الجعان)، الناس اللي هاتغير لهم الأنابيب هايلخموا الحارسات بتوع المطبخ، و يقعدوا ينقلولهم أغاني و كليبات بالبلوتوث، في نفس الوقت هايكون رجالتنا بيتسللوه للمطبخ، ويضبطوا القنابل بتاعت الفيروس، على التوقيت المناسب، و هاتخرج مع بتوع الأنبابيب، إجمالي الوقت للتسلل و الزرع و الخروج، 15 دقيقة بالظبط يا فندم...
الرئيس (حماده بيه)/15 دقيقة بس ! موش شايفين أنها مدة قليلة شوية، و بعدين مالقيتوش غير الطريقة دي اللي تدخلوهم بيها، يعني شغل الحارسات بتوع المطبخ هايطول لمدة 15 دقيقة بس ؟
قائد سلاح (الكوماندوز)/ أكيد يا فندم.... أكيد، سيادتك عارف قد أيه إهتمام المتمردات بالسطحيات بتاعتهم و ضعفهم قدام الموبايل و البلوتوث و الرسايل ال(SMS)، دي معلومات مؤكدة من المخابرات الحربية و كمان من تقارير المخابرات العامة....
الرئيس (حماده بيه)/طب لما الحكاية كدة، ليه ماتدوش فرصة أكتر للرجالة، حتى تسهلوا عملية خروجهم أكتر من كدة....
قائد سلاح (الكوماندوز)/ ماينفعش يا فندم، لأن في الحالة دي هانبقى معرضين للكشف بسهوله من الحارسات بتوع قسم (المكياج) الملاصق ل(مطبح الجعان)، و أكيد هايشكوا في سر وجود الناس بتوع الأنابيب لمدة أكتر من 15 دقيقة في المطبخ....
العميد (تيتو) مدير طقم العمليات الخاصة و التجسس/ ده صحيح يا فندم، خاصة و أنهم قد يكونوا متهورين و متسرعين، لكن موش للدرجة دي أغبياء، و أكيد هايشكوا في طول الفترة اللي فيها عربية (الأنابيب)، و ده ممكن يكشف العملية و تفشل قبل ما تبتدي.....
مدير المخابرات سيد العاطفى)/ ده صحيح يا ريس، دا غير أن كمان في تقارير مخابراتية و إستطلاعية بتؤكد أن (المتمردات) دول، بيعملوا مسح شامل و كامل لكل المواقع بتاعتهم كل 20 دقيقة ب(الكلور) و (السافو) و (الإريال)، يعني أكيد لما يعملوا المسح ده هايلاقوا لسه فيه ناس بتوع أنبابيب مخرجوش من أرضهم و بالتالي هايشكوا فيهم و يكشفوهم ........

الرئيس (حماده بيه)/كلام سليم و موزون، طبو بالنسبة للقصف الجوي، اللي هايصاحب العملية دي، أنسب ميعاد ليه أمتى وسرب الطيران اللي هاينفذ ؟ و القنابل بتاعته ؟
(رئيس الأركان)/ قائد الطيران كان ليه رأي في الموضوع ده يا فندم....
الجنرال (حظو)لقائد (القوات الجوية)/ رأيك أيه يا سيادة اللواء ؟
قائد (القوات الجوية)/ مدير المخابرات الحربية، كان بعت لنا تقرير إستطلاعي بيؤكد أن أفضل ميعاد للضربة الجوية في الخطة دي، يبقى تاني يوم الحفلة الساعة 6 بعد الضهر، علشان عادة ده بيبقى عادة ميعاد إعادة الحفلة على بعض القنوات، و في نفس القوت بيبقى ميعاد الراحة (للمتمرادات البنات) و بيقعدوا يرقصوا على أنغام (تامر حسني)، يعني توقيت مناسب جدا يا فندم للقصف الجوي.....
الرئيس (حماده بيه)/ميعاد مناسب و هايل للضربة، كدة إحنا هانحصرصهم في منطقة صعبة جدا ما بين الخسائر الرهيبة و مابين حالة الهياج العصبي اللي الفيروس ده هايبسببها....

الجنرال (حظو)/ أنا ليا رأي تاني يا فندم.....
الرئيس (حماده بيه/ قول يا جنرال ؟
الجنرال (حظو)/نفس التقرير اللي جه من المخابرات الحربية، عن الميعاد ده، بردو جالي و قال فيه أن في ميعاد تاني أنا شايف الصراحة أنه أنسب، خاصة و أنه هايحقق خسائر أعلى و أشرس يا فندم، و هو الساعة 3 الضهر في عز وقفتهم في المطبخ علشان الطبيخ و اللخمة بتاعته، و هايبقوا تحت ضغط أكبر علشان هما بيشغلوا الراديو و هما و اقفين في المطبخ، و بالتالي هايبقى في وسط لخمتهم دي ضربة موجعة، و قبل الساعة 3 بشوية يتعرف خبر إختطاف (تامر حسني)، و ساعتها الراديو هايقعد يواسيه بشوية أغاني ليه، و هما طبعا هايصابوا بحالة هياج عصبي شديدة، و ساعتها هاتبقى فاعلية الضربة بتاعتنا أشرس و أقوى....
مدير المخابرات (تيتو)/ ميعاد أنسب فعلا يا جنرال، كدة فعلا هايتحطوا في مصيدة صعبة أوي يخرجوا منها، و خاصة أنها هاتفتح السكة لفرق (ولاد أبو إسماعيل 3.75G) علشان تضرب المخازن الإستراتيجية بتاعتهم، هدوم على أتيليهات على برفانات على مكياج إلخ إلخ إلخ.....

الرئيس (حماده بيه)/فعلا ميعاد مناسب و إختيار موفق يا جنرال، أحييك على إقتراحك يا (فواز)، و بالنسبة للسرب اللي هاينفذ و نوعية القنابل ؟
قائد (القوات الجوية)/ قاذفات (بي-52) يافندم، متحملة بقنابل هواء شايلة صور تعذيبيه ل(تامر حسني)، بتتفتح الكبسولات بتاعتها في الجو على إرتفاع 2000 قدم، و تنشر الصور المحطوطة فيها بغزارة، و القنبلة الواحدة تشيل فوق (233253) صورة ل(تامر)، إجمالي القنابل اللي هاتنضرب هايبقى (107) قنبلة، يعني (24,958,071) صورة هاتترمي عليهم في القصف ده، تدمير كامل وإبادة شاملة يا فندم....
نائب الرئيس (حماده عوض)/ هو ده الكلام المظبوط، فرق متخصصة في زرع المصايب، و توقيت سليم، و قصف مدمر و مبيد، 10/10 على يا رجالة ألف شكر ليكم....
الرئيس (حماده عوض)/ كلام سليم، و تخطيط منظم، لحد كدة كويس، بس في نقطة تانية، هو إزاي هانخطف تامر و نعمل فيه كل اللي أنتوا عايزينه يظهر في الصور؟ و الأهم المستندات اللي بيها هانقدمه للمحاكمة العسكرية بتهمة الخيانة العظمى؟
الجنرال (حظو بالنسبة للأدلة اللي هاتتحط علشان تبرر علمية إختطافه، جاهزة خلاص بمعرفة مدير المخابرات الحربية، اللي قدر يجيب معلومات هاتؤدي لمحاكمته تاني بتمة الخيانة العظمى، و المرة دي موش هايخرج منها خالص.....
الرئيس (حماده بيه)/و أيه هي الأدلة دي ؟
الجنرال (حظو)/ تعاونه مع أجهزة مخابرات معادية لتشوية سمعة (الجيش المصري)، و معاملة الأفراد بداخله، و ده طبعا أمر كفيل أنه يبعته ورا الشمس بمجرة كاملة يا فندم، هانقدم شوية مستندات و شرايط تثبت مدى شكوته من العلق اللي كان بياخدها في الجيش، و نقدمها للمحكمة العسكرية على طبق من دهب....
الرئيس (حماده عوض)/و عملية الإختطاف هاتتم إزاي؟
قائد (سلاح الكوماندوز)/ ماتقلقش يافندم، أول ما يرجع بيته بالسلامة بعد الحفلة، هاتهاجم بيته فرقتين من فرق (صامت 609) و تخطفه و تخش وراهم فرقتين تنضيف علشان يمحي كل أثار الإقتحام.....

الرئيس (حماده بيه)/كدة كل حاجة ماشية في الميعاد المحدد و المناسب، على بركة الله، أنا بديكم دلوقتي الضوء الأخضر لتنفيذ العملية، و اللي هاتبتدي قبل الحفلة بيومين، عقبال ما فرقنا توصل للهدف و تاخد مواقعها و تزرع الفيروس....
الجنرال (حظو)/ إنشاء الله يا ريس، منصورين بإذن الله، و بإذنه بردو هاجيبلك خبرهم، علشان نخلص بأة و نرتاح منهم.....
الرئيس (العمدة)/ على البركة يا رجالة، بإسم الله، بإسم القهوة، بٍإسم المعلمين، بإسم الزباين الحلوين، و اللي موش حلوين، و بأمر مباشر مني أنا (رئيس كريزى مان)، أبدا العد التنازلي للعملية (1432 بخ).....

ffdf ere

يععععععععععععععععععععععععععععع توبيك وحش خالص خالص

وبهدين مفيش حد يقدر يخطفنا ومفيش حد يقدر يعمل معانا حاجة اصلا وهتشوف هنعمل اية

يععععععععععععععععععععععععععععع توبيك وحش خالص خالص

وبهدين مفيش حد يقدر يخطفنا ومفيش حد يقدر يعمل معانا حاجة اصلا وهتشوف هنعمل اية

ايه ده انتى اكلتيه ولا قرتيه علشان وحش دى هههههههههه

بس يا بت انتى متعرفيش الخطه شكلها ايه ههههههه

والله قريتة كلة ومش عجبنى خالص وخطة هايفة جدا يع يع مش بتعرفوا تعملوا حاجة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

والله توبيك جامد ياصحبى

تسلم اديك يا رايس

وانا معاك يا كبير

ومستنين حظووووووووووووووووو

وحماده عوض

وانا متابع يا عسليه ههههههههههه

هوا انت متأثر أوي كده ليه بمجموعة روايات الرجل المستحيل ....
الموضوع مالوش داعي ..
ده رأيي وبكل صراحة ومن غير وقاحة