منتدي كريزى مان > >
اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Icon30 اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)
[center][FONT='ا]
زيكم يا بنات اما انا بقا جبتلكم انهاردة موضوع ايه هيخلى

الشباب يفرقع ويطق مننا احسن عشان هما نازلين كلام علينا

فقولت نوريهم عشان يعرفوا اننا جامدين وبنعرف نتريق زيهم

النوع الاول:ابجد هوز نت لسه بيزحف بيبى
دة بقى يا بنات تلاقوة اول مرة يدخل منتدى اساس يدخل ع التعارف هاى ازيكوا انا اسمى فلان ومن المكان الفلانى وبدرس كذا وف جامعه كذا وتلاقيه بسم الله ماشاء الله عليه ماصدق حد يعرف عنه حاجه بيقول علطول ولا كانها ماسورة معلومات واتكسرت ولمر ورائه بقا المعلومات ودة بقى بيبقى يا اما سمع على المنتديات واللى فيها يا اما بيجرب حظه وعاوز يتعلم بجد ويشارك ويناقش

النوع التانى:اللى بيقعد ع النت بس مش كتير اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)
دة بقى يدخل المنتدى يرد على توبيك ولا اتنين ويفضل فى المنتدى ساكت ما يتحركش تبعتيله رساله فينه مش حد بيشوفه ليه اون لاين ولا بيرد كتير ليه يقولك اصلى مش فاضى تصورى دة انا مش فاضى اهرش اساسا ويا سلام لو جيتى تبعتى رساله عشان عاوزاه يعملك فيها عبده المهم ومايردش الا بعد يومين ويقولك اسف كنت مشغول مش عرفت ارد..دة بقى لو دخلتى كلمتيه ميل يقولك انا مش فاضى اكتب ايه رائيك نكمل الكلام فى التليفون ده بقى يا تلاقيه مش حسيس ويزن انك تديهولو يا اما يقولك خلاص مش عاوز حطينى فى التجاهل

النوع التالت:عم المقموصاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)
دة بقى اول ما تبعتيله لينك توبيك مش يرد تبعتيله رسايل مش يرد ولما ربنا ينتعه بالسلامه ويرد يقولك انا زعلان وبيبقى حاطط ايديه على كليك الزعل اى حاجه تقوليهالو بهزار تبقى جد ولو بتتريقى على حد يبقى هو . ويا سلام لو طلب منك رقمك وانتى اعتذرتى يقولك يبقى انتى مش واثقه فيا يا اما يقولك انا احترم قرارك ومش هطلبه ويتمصلك كل شويه احلى حاجه ولريح حاجه انك تعمليه فى قائمه التجاهل

النوع الرابع:عم الخفه<الظريف>اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى متفهميش مين قالوا انك دمك خفيف كل ما يكلمك يفضل يستظرف ويقولك افيهات المطلوب منك انك تموتى على روحك من الضحك بس حاسبى يا حبيبتى كله الا اعصابك فاريح حل ليه يحصل اخوه وتحطيه فى التجاهل
النوع الخامس:المزاجنجىاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى كل شويه بحال شويه فرحان ويبسطك وشويه يدخل المواضيع ويرد بكابه وشويه مجنون فى تصرفاته وشويه تلاقيه عاقل ورزين ومرة واحده يقلب تبت وغلس ورخمومرة تانيه تلاقيه امور ولطيف وجانتى خالص فالحكايه يعنى مش ناقصه هبل وجنان اعمليه زى اخواته فى التجاهل وريحى نفسك

النوع السادس:اللزقهاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى كل ما تدخلى المنتدى تلاقيه راشق فى بروفايلك انتى فى الموضوع دة ليه؟يبعتلك رساله ويا سلام لو مش رديتى فى ساعتها يقولك انتى كنتى بتعملى ايه؟والواد دة باعتلك لينك ليه ويا سلام لو قالك افتحى ميل وقعدتى فترة لغايه ما فتحتى يقولك ليه انتى كنتى فين؟وانت مالك اصلا دة انت لازقه بصحيح

النوع السابع:عم الناصحاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى نهارك مش باسينله ملامح لو بعتى لواحد او واحده تهزرى معاها يعلقلك ويديكى حكم ومواعظ.لا وفى عروض خاصه اتكلمى كلمه تاخدى عليها 60 نصيحه هديه ويااااااه لو عملتى توبيك فى الصور ولا عملتى توقيع جديد يقولك عارفه لا خدى الصورة دى احسن واشبعى منه حكم بقا اقولك حل حلو اعمليه فى قائمه التجاهل مع اخواته هو كمان
ع الثامن:الحبيب<بيحب على روحه>اجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى يدخلك جرى على قسم المشاكل ف الحل او كلام فى الحب ويقولك يا جماعه الحقونى انا حواليا كتير والكل معجب بيا سوسو وتوتو وشوشو حتى فوفو بتموت فيا وفى الكليه الكل بيجرى ورايا<اكيد سارق منهم حاجه>وياااااااااه لو كلمت واحده تموت فيا المصيبه بقى اول ماتدخلى تكلميه او تتعرفى عليه يفهم علطول انك بتكوتى فى دباديبه وعاشقه جماله ف الضلمه ولو قولتيله حاجه هيفهم انك معجبه بيه وهتموتى عليه ماهو اصله مش بمزاجك هتحبيه هتحبيه طبعا عارفه نصيحتى شووووووووطيه مع اللى قبله فى التجاهل

النوع التاسع:حوارنجىاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى يدخل قسم السياسه يقولك دة حرام اللى بيتعمل انا لو بايدى حاجه كنت خليت بابى يظبطهم ويدخلك على قسم السيارات وبقولك العربيه دى كانت عندى بس جبت الاحدث واصحابى كانو هيموتو عليها فى الجامعه ويدخلك على الكوره يقولك الماتش اللى فى كوالا لمبور دة انا روحتو وكان مهازل وخدى من الحوارات والتهتيش ده كتير

النوع العاشر:بابا اوبحاجمد تريقه على الشباب(بدون زعل)

دة بقى تلاقيه قاعد ع المنتدى من ساعه ما اتولد,ودرس,واشتغل,وخطب,واتجوز.وخلف وعياله خلفه وهو قاعد بيتعرف ع البنات وكل ما يكلم واحده يقنعها انه عنده 20 سنه ولسه عاوز عروسه ويحور عليها قصه حياته وعارفه ولو دخلتى باسم عضوة تانى هتلاقيه داخلك وحور عليكى قصه متالفه تماما يعنى هتسمعى كل يوم قصه شكل طبعا اريح حل قايمه التجاهل موجوده

تحيااااااااتى
[/font]

ذات صلة:

هو ده الكلام ياقمر ههههههه

الكلام دة كلة مظبوط هية دى البنات انتوا لسة ما شفتوش حاجة ههههههههههههههه

نورتونى بمروركم يا احلى قمرااااااااات

New Squarecycle
يا نهار زى العسل دا انا مش عارف اعمل اييه ؟ احط دماغى فى الرمال؟
ملحوظة هاااامة ّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------> امى بتسلم عليكى و بتقلك براحة علينا شوية ابوس ايدك

يا نهار زى العسل دا انا مش عارف اعمل اييه ؟ احط دماغى فى الرمال؟
ملحوظة هاااامة ّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
------> امى بتسلم عليكى و بتقلك براحة علينا شوية ابوس ايدك

ههههههههه الله يسلمها ويخليها ليك مشكور ع مرورك

النوع التانى:اللى بيقعد ع النت بس مش كتير
دة بقى يدخل المنتدى يرد على توبيك ولا اتنين ويفضل فى المنتدى ساكت ما يتحركش تبعتيله رساله فينه مش حد بيشوفه ليه اون لاين ولا بيرد كتير ليه يقولك اصلى مش فاضى تصورى دة انا مش فاضى اهرش اساسا ويا سلام لو جيتى تبعتى رساله عشان عاوزاه يعملك فيها عبده المهم ومايردش الا بعد يومين ويقولك اسف كنت مشغول مش عرفت ارد..دة بقى لو دخلتى كلمتيه ميل يقولك انا مش فاضى اكتب ايه رائيك نكمل الكلام فى التليفون ده بقى يا تلاقيه مش حسيس ويزن انك تديهولو يا اما يقولك خلاص مش عاوز حطينى فى التجاهل

التقل صنعه

موضوع يعنى يا الاء

بايخ اووى

النوع التانى:اللى بيقعد ع النت بس مش كتير

التقل صنعه

موضوع يعنى يا الاء

بايخ اووى
تقل ايه يابنى والنبى اسكت اصلكوا تصعبوا ع الواحد هوا فى الفاضى وبعدين هات عكس بايخ واعترف وقول الحقيقه هههههههههه

تقل ايه يابنى والنبى اسكت اصلكوا تصعبوا ع الواحد هوا فى الفاضى وبعدين هات عكس بايخ واعترف وقول الحقيقه هههههههههه

ياااااااااااااااااه لازم تحلفينى انى اقول الحقيقه

بصراحه موش بايخ ده رخم وبايخ اوووى

ياااااااااااااااااه لازم تحلفينى انى اقول الحقيقه

بصراحه موش بايخ ده رخم وبايخ اوووى

يا راااااااااااااجل وبايخ اووى كمان يللا مش مشكله هسيبك بغيظك كده هههههههه المهم عاجب البنوتات القمرات