منتدي كريزى مان > >
هااااااام جدا للشباب عشان تعرفو انى بخدمكو!!!!!
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

هااااااام جدا للشباب عشان تعرفو انى بخدمكو!!!!!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Grindance هااااااام جدا للشباب عشان تعرفو انى بخدمكو!!!!!
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد ههههههه

أولا:طريقة عمل الشايالأدوات:

ابريق لتفويح الماء
ابريق اخر صغير لتلقيمةالشاي
قليلا من السكر
حبتين من شاي ليبتون(أكياس)
ورقتين نعناع
شاي
كبريت

الطريقه:

املأ ابريق الماء بالماء
وضعه علىالنار حتى يفور (على وزن يثور)
فإذا فار الماء انتظر قليلا
ضع السكر في الابريق الصغير ثم اسكب عليه الماء الحار
ضع الشاي والنعناع بعد ذلك واتركه لمدة خمس دقائق
ثم قدمه

وبالهناوالشفا

ثانيا:طريقة البيض المقلي

المقادير:

ثلاث بيضات دجاج(أي نوع مو مهم المهم البيض)
قليلا من الزيت(زيت قلي)
ذرة ملح
قليلا من الفلفل الأسودالمطحون
زبده
طاسه قلي
ملعقه للتقليب
نار
كبريت

الطريقه:

ضع الطاسه عالنار
ثم ضع قليلامن الزيت
واتركه حتى تصل حرارته إلى 145,5567 درجه مئوية
انتبه الطبخه ماتكون كدا إلا مع الدرجه دى من الحراره ههههههه
اذا ماعندك مقياس حراره
ضع اصبعك في الطاسه اذا قلت (أح) وقتها تكون قد وصلت للحراره المطلوبه هههههههه
اكسر البيضات في اناء ثم ضع الملح والفلفل الاسود واخفقه جيدا حتى يتغير لونه وتظهر الفقاعات
فإذا تكونت طبقه شبه صلبه من البيض قم بقلبه على الوجه الثاني وبسرعه

وبالهناوالشفا
اللي عنده مثل هذي الطبخات لايحرمنا منها ((ولا انتو شباب بخله))

ثالثاا :كيف تحصل على ماء بارد

كوب فارغ ..طاسه..أي شي
ثلاجه

الطريقه:

ضع الكوب تحت الحنفيه وافتحه قليلا حتى يمتلىء الكوب بالماء
اغلق الحنفيه بإحكام
افتح باب الثلاجه وضع الكوب برفق
اغلق الباب وتأكد انك اغلقته جيدا
اترك الكوب لمدة نصف ساعهثم قم بإخراجه من الثلاجه
واجلس عالكرسي واشربه بالصحه والعافيه
واى خدمه انا ورتكو ازاى تعتمدو على نفسكم عشان تعرفو البنات طيبه
انشالله الموضوع عجبكم وعاوزه البنات تضحك براحتها والزعل مرفووووووض (اختكم ندا)

ذات صلة:

يا واد يا جامد انت يا خدوم

اخف انا واعيد السنه هههههههههه

نورتى القسم يا قمر

ومنتظرين الجدد يا قمرتنا

مرسى ياحماده عادى ياحماده عاوز تعيد السنه زى مالمراقب يديك الورقه ادهالو ههههههههههههههه والقسم منور بيك وباصحابه تسلم

..تسلم ايدك يا قمر
جميل جدا
تحياتى ليكى

يا عينى

والله البت ندى دى بتقول كلام زى الفل

يخرب عقلك

احنا مش بتعرف نعمل شاى

ومش نعمل بيض

طب بامان وقدام الناس

قوليلى يا جميل بتعرفى تطبخى

تقبلى مرورى

..تسلم ايدك يا قمر
جميل جدا
تحياتى ليكى
شكراااااااااا ياحماده

يا عينى

والله البت ندى دى بتقول كلام زى الفل

يخرب عقلك

احنا مش بتعرف نعمل شاى

ومش نعمل بيض

طب بامان وقدام الناس

قوليلى يا جميل بتعرفى تطبخى

تقبلى مرورى
ايه ياواد ياحوده بطلع كلام زى الفل شايفنى برفان ولا ايه وبعدين تعالى هنا لا موش بعرف اطبخ امال انا جبت الموضوع ده ليه عشااااااان تتعلمو انتو وتريحو البنات شويه ههههههه نورتنى ياحوده

Eh S(17)
ايه ياواد ياحوده بطلع كلام زى الفل شايفنى برفان ولا ايه وبعدين تعالى هنا لا موش بعرف اطبخ امال انا جبت الموضوع ده ليه عشااااااان تتعلمو انتو وتريحو البنات شويه ههههههه نورتنى ياحوده

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نريح البنات من ايه بالظبط

من الوقفه قدام المرايه

يابت عيب عليكى

دا انا بعرف اطبخ وبقالى شهر اهوه انا اللى بعمل اكل كل يوم

عشان والدتى بعافيه شويه

انكسفوا بقى شويه

ماشى يا بت ندى

الاول الف سلامه للوالده وبعدين انا كمان بقالى اسبوووووووع بحرق الاكل وماما تدعى عليا ههههههههههه يعنى بصره اوكى سماااااح المرادى بس ياحوده بعد كده هرخم وهرد عليك وموش هتستحمل ههههههه