الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

انا مظلوم والله

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 انا مظلوم والله
بصراحة انا زعلان من امنتدى والمشرفين والاعضاء
انا محدش بيرد على مواضيعى انا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهdsds cccانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهd sdscccانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهdsdsc ccانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهds dscccانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهdsdscc cانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهdsd scccانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم والله انا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم واللهانا مظلوم والله

دة ظلم كبير انا منزل موضوع جامد عن الجهاز بعد ميفصل محدش رد علية والناس شافتة 12 مرة ومن غير ردود وغيرة وغيرة زعلان والله

ذات صلة:

Eh S(7)
على فكرة أنا لسة جديدة فى المنتدى وفى ناس كتير أوى أنا مادخلتش على مواضيعهم وانت منهم ولاتزعل أنا لازم ادخل على كل مواضيعك واشارك فيها تقبل مرورى

ليش زعلان

اخوي الدنيا ما ساويه لا تزعل والمنتدى ما شاء الله فيه اقسام كثيره ومواضيع اكثر

وانت اكتب ونزل موايع علشان نفسك مو علشان حد يشكرك اهو صحيح ان المشاركه تشجع وتحفز

بس بالاول والاخير انت تثبت نفسك وخلك كوول على طوول

بالتوفيق لك

اهلا بيك يابرنس في بيتك

هقلك ع حاجه دلوقتي ايام امتحانات اكتر الاعضاء مش بتدخل قد كدا

يعني متزعلش وبعدين برضه لما تلاقي مشاهدات الموضوع كتيرة دا برضه معناه ان التوبيك كويس وفيه ناس بتدخل عليه

واهلا بيك مرة تانية

تحياتي ليك اخوك

said el3atefy

معلشـ، يا جميلـ،

اكيد اللي مش بيدخل الموضوع دلوقتي ممكن بكره

اكيد مواضيعك جميله وانا هشفها

منور يا عسل

معلش يا صاحبى

احنا فى ايام امحتانات واللى بيدخل مش كتير

وياعم ولا تزعل هنرد عليك كلنا

اخوك
محمود الصياد

انا متقبل مروركم جميعا ومرسى جدا على الوقفة الحلوة دى جمبى انا كنت حاسس ان انا لوحدى فى المنتدى بس انتو بجد ناس طيبين

....اهلا بيك يا قمر فى المنتدى
وبعدين قيمة موضوعك ليست بعدد الردود انما بعدد المشاهدات

فكلما زاد عدد المشاهدات تاكد ان رسالتك وصلت للجميع
وارجو ان تتقبل راى البسيط
نورت المنتدى

مشكور جدا يا حمادةعوض واانا مقدر رأيك على عينى يا صحبى
ومشكور على المشاركة

ايه يا عم زعلان ليه مش تزعل والله الناس الي في المنتدي ناس والله كويسين جدا بس مش بتيجي الفرصه انا والله لسه مشترك في الموقع من يومين وبعدين متزعلش كده انت احمد ربنا مشكلتك صغيره في مشاكل اكبر من كده بكتير و
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته