منتدي كريزى مان > >
ازاى الولادبتاكل عقل البنات وتثبتهم
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي ازاى الولادبتاكل عقل البنات وتثبتهم
ياجماعه والله ده ولد اعترف بالكلام هيدا وده اللي بيعملو معظم الشباب

موضوع جميل وظريف جدا انا جاى اقلكم واسمعكم الشريط اللى اى شاب بيشغله لاى بنت وهاقولكم اذاى بتغمز الصناره بسرعه
فى البدايه
بتبدأ بنظرات وابتسمات من بعيد لبعيد وطبعا مش هادخل فى تفاصيل الموضوع ده لان كل شاب وليه طريقه فى معرفته للبنات وممكن تكون بالصدفه ....................................الخ
بعد معرفة الشاب بالبنت بيبداء يبين لها انه مهتم بيها عن طريق شراء بعض المأكولات ولمشروبات عمال على بطال: حفظ الحجات اللى هيه بتحبها واللى مابتحبهاش : حفظ تاريخ ميلادها باليوم والشهر والسنة وياحبزا لوكان كمان بالساعه والثانيه والحرص على ان يكون اول من يقول ((((( كل سنه وانتى طيبه )))) ويجررررررررى يجيب هديه وهو ياعينى ماحلتوش اللضه ويمكن يكون سالف تمنها ::: المهم : هايبداء يقضى معظم وقته معاكى وان سابك هايبقى عن طريق التليفون او الــ sms وفجاة ......تم تم تم تم .....دش
هايبداء يقلك ............................
انا مش عارف ليه اتعلقت بيكى وبقيت لازم اشوفك كل يوم وان ماشفتكيش صوتك فى التليفون بيهون عليه ..بقيت برتاح معاكى ..وبرتاح لما بحكيلك ..ذى مايكون ان كان ناقصنى حجات كتييييييييييير ولاقتها معاكى انتى ايه عملتى فيه ايه انتى غيرتينى ماكنش ليه طموح ولا كنت باصص لبكره لكن لما شفتك بقى عندى امل فى بكره معاكى انا ...انا ..........انا ............ بحبك
وده طبعا مش كل الشريط بس علشان ما اطولش عليكم
نيجى بقى للمرحله التانيه وهيه ......انه هايبداء يعاملك معامله تانيه .....انا سامعك ياللى بتسألى وتقولى معامله تانيه اذاى
اقلك ......هايبدا يكسر الحاجز اللى بينك وبينه ...اولا بالكلام ..افتكرى معايه كده مش مره من المرات الشخص اللى انتى بتحبيه وانا اقصد اللى انتى بتحبيه مش اللى هو بيحبك ؟؟؟؟؟ وده موضعنا المره اللى جايه اذاى تعرفى ان الشخص اللى انتى بتحبيه بيحبك المهم ::قال كلمه قدامك مش ولا بد وبعديها قالك (اتاأسف ماكنش قصدى ) .....صح ..ويمكن تكون اتكررت ...بعد الموضوع ده مش قالك ...............................اصل انا حاسس اننا بقينا شخص واحد علشان كده بتكلم عادى كأنى واقف قدام نفسى ........وبعدين قالك ....انا حاسس ان انا وانتى مش بنحب بعض وبس لاء ...انا حاسس اننا اتنين متجوزين فعلا
ويبدأء يسألك على الاسماء اللى انتى بتحبى تسميها لولادكم ايه ...ويندهك بيها ( يا ام ادهم او ام فلان .......) ولو لاحظ ان انتى زعلتى من الكلمه اللى هو قالها هاتلاقيه هو كمان زعل ويمكن اكتر منك واما تسأليه مالك فى ايه هايقلك لاء مافيش ..متدايق شويه ....واما تضغطى عليه هايقلك ....بصراحه زعلت من نفسى علشان قلتلك الكلام ده استنأصت نفسى
وكلام من هذا النوع لحد مانتى هاتقليله ..خلاص مش زعلانه ..ومره فى مره انتى نفسك هاتتعودى على الكلام العادى اللى هو بيقوله وهو كمان هايبداء يزود ............
وهاتمشى العجله على هذا المنوال يومين خصام ( على اتفه الاسباب ) قال يعنى الواد حمش ..ويومين غرام ( برضه على اتفه الاسباب هاتلاقيه بيخر كلام معسول )
وفجاة تم ..تم..تم..تم ..........دش
واحده غيرك بس تديله نظره... على شرط. .... عنيه تشوفها اجمل منك ...مش شرط تكون اجمل منك بس المهم هو اللى يشوفها اجمل منك ...هاتلاقيه بداء يتغير .....اذاى ....هاقلك اذاى
مقابلاتكم بدأت تقل عن الاول فى تباعد الفتره الزمنيه بين المقابله والتانيه وفى طول المقابله نفسها والحجج الفارغه فى التملص من انه يشوفك
مره تعبان ..مره مش عارف ورق ايه هايخلصه ....مره مش عارف مين من اخواته او قاريبه جاى او هو هايروحله او هايوصله فى مكان ................. وعلى كده ياستى .................الى ان
هايبداء يقلك
والحوار كالاتى ......مهم جدا ........... نقطه ومن اول السطر
هاتلاقيه فى البدايه ساكت آل يعنى الواد محتار يقلهالك اذاى (( طبعا قبليها بموقابله او اتنين هايبداء يمهدلك بأنه .........
حبيبتى ...بحبك ...بموووووت فيكى ياترى انتى كمان بتحبينى ذى مابحبك .........بس انا ليه طلب عندك اعتبريه اخر طلب ..........طبعا سيتك بتبقى هاتموتى من القلق ..........هايقلك ...انا عايزك توعدينى انك مش هاتنسينى مهما حصل
(((( ومهما حصل افتكرى انى كنت بحبك ))))........................ده فى التمهيد ........... وده جزء من الكلام اللى ممكن يقوله
فى النهايه هايقلك الاصطوانه المشروخه
انا ماستاهلكيش ........... انتى كتير عليع قوى انا لسه قدامى عمر علشان اوصل لأى شئ ......انتى طبعا بكل سزاجه هاتقوليله .......انا هاستناك العمر كله ..........هايقلك لاء حرام عليه اقعدك كده جنبى وانتى الف واحد احسن منى يتمناكى
وانتى تعيطى وهو يقول وتعيطى ويقول الى ان يسيبك ويمشى ....... وده طبعا الكلام اللى هايقوله بس بأختصار
وانتى لا حول ولا قوة الا بالله
بس مش معنى الكلام ده ان انتم كلكم ملايكه لاء انتم فيكم شوية بنات والعيازو بالله
المهم ياستى هو ده بقى الشريط بتاعنه احنا الشباب

ذات صلة:

ليه الفاضيح دى يا ابو جمعه بس

استر علينا يستر عليك ربنا

نورت القسم يا نجمنا