الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

شودة المجروحة

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

5propeller شودة المجروحة
حد ينجدنى ارجوكم انا عندى مشكلة مدمرانى وكنت واعدة نفسى انى افضل كدة على طول بس خلاص لقيت الناس بتتغير من نحيتى انا كنت بحب واحد لدرجة الجنون وكان هوة كل حياتى مكنتش قادرة استغنى عنة ابدا وكنت كل حاجة اخد ازنة فيها وكنت معاة وفية لدرجة فظيعة لدرجة ان اهلى كانوا فرحنين قوى لانى كان من الصعب انى احب بجد بس القدر خلانا نفترق وواحد صاحبة من كتر ما شايف قد اية كنا بنحب بعض راح وقع بينا وقالوا انا كنت اعرفها من قبلك لانى حليا فى سوهاج وبنزل من القاهرة كل فترة مع اهلى والشاب اللى حبيتة من سوهاج ولللاسف سابنى وانا مدمرة جدا لدرجة انى عايشة علشان أءزى الناس وادمرهم وبقيت وحشة قوى لدرجة ان بابا وماما بيبكوا بسببى ودايما لوحدى وكرهت الدنيا دى كلها حتى اعز اصحابى خانونى لدرجة انوا كلم صحبتى وبقيوا مع بعض اعمل اية بجد انا دلوقتى بتمنى الموت بدل ما اعمل كدة

ذات صلة:

Eh S(21)
المشكله مش انه سابك يا قمر المشكله اصلا انه صدق الكلام اللي اتقال عنك

لو بيحبك فعلا مكنش هيصدق اي حاجه لانه المفروض عارفك اكتر من اي حد

مش عارفه اقولك ايه بس هوه غلط اوي في كده ولو انتي ممكن تسامحيه حاولي تكلميه وتفهميه

وخلي اهلك كمان يكلموه ويفهموه الحاله اللي انتي بقيتي فيها

المهم هدي نفسك وانتي مش بقيتي وحشه ولا حاجه بس انتي لسه مجروحه وكده

قربي من اصحابك واهلك تاني وكلميه زي ما قلتلك وحاولي معاه

ربنا يوفقك ويسعدك

43
اولا لوكان كلامي في جزء غلط قولي ومش هزعل
اي انسان بيغلط
وهو ممكن تكون شخصيتة ضعفت
قدام صاحبه (اللي مش صاحبة)لما كلمه
بتبقي لحظة شيطان وبتروح لحالها
ولو بيحبك هو اللي هيكلمك الاول
وبالنسبة لاهلك
هما تحت تاثير الكلام
واما الحقيقة تبان هترجع كل حاجة احسن من الاول
مسيركو هترجعو لبعض
وبعدين مفيش حاجة تخليكي تتمني الموت
امال انا اعمل ايه...
المهم انتي بس صلي وربنا هيرتبلك حياتك
ونصيحة
اوعي تاخدي قرار تندمي عليه بعد كدة
عشان الدنيا ماتستاهلش دمعة ندم من عينك
انشاء الله هترجعو لبعض
وهتتجوزو
وهبقي اجي اغني في فراحكو
قولي يارب
والدنيا هتبقي جنه

شكرا قوى ليكى يا قمر انا بجد من غيركم ماكنتش عارفة اعمل اية

5propeller
شكرا قوى لمداخلتك يا جميلة بس على فكرة كلامك مظبوط بس فى حاجة انى دايما لما اشوفى ابقى عايزة اكلمة بس وارجع واقول لا ممكن يحرجنى انا من بعيد ابقى مشتقالة بس مش عايزة ارجعلةلانة جرحنى وسابنى فى اكتر وقت انا محتجالة فية
[/quote]

حياتي الدنيا اول ما توقف على شخص واحد
وبعدين هو لو بحبك لو شاف بعينه ما بصدق والمفروض انه يسامح حتى لو الكلام صح
بما انك وانتي معوا ما خنتيه ولا قصرتي بحقه
انا برأي تحاول تحكي معه مره وتتفاهمه وان رفض
فالحياة مليانه ناس واكيد رح تلقي الي يحبك ويقدرك
وبالنسبه لوضعك انت بس القادره انك تغير هدا الشي اطلعي وغير نفسيتك
على فكره النفسيه والاكتآب احنا الي بنحط حالنا فيه من افكارنا السوده
بتمنى اني اكون قدمت شيء الك مع حبي امون

اشكرك جدا يا قمر بجد كلامكم جميل بحبكم

اولا اهلا بيكى فى المنتدى معانا
نورتى المنتدى يا قمر

ثانيا انا اوافق جنا فى كلامه انه لو كان بيحبك مكنش صدق عليكى اى حاجه
لازم يكون فيه ثقه بينك وبينه مش ينفع اى واحد يجى ويقول كلام حتى لو صاحبه
يصدقه من غير حتى ما يتاكد ويكون معاه دليل قاطع
الحب ايه لو كان هو مش واثق فيكى وصدق كل كلمه عليكى
اسالى نفسك ليه مداش نفسه فرصه ان يتاكد ؟؟

صدقينى انتى زى اختى
الدنيا مش بتقف عشان انسان
لو مفكره ان نهاية الدنيا لما حبيبك سابك تبقى غلطانه
الدنيا فيها كتير اوى اوى
متخليش الحزن يسيطر عليكى ويحسسك ان الدنيا وقفت
الدنيا هتكمل وتسيبك ابعدى الحزن عنك وكلمى معاه

فى الاخر اتمنى ليكى السعاده والامان
ادعى ربنا وقربى منه
اخوكى شاعر القمر

بجد يا جماعة شكرا وعلى فكرة الانسان دة انا محيتة من زاكرتى وبجد معاكم هقدر انسى كل اللى جرا معاة شكرا قوى ليكم

Eh S(17)
بصى يا ....

انتى اكيد انسانه جميله

وانتى تستهلى واحد احلى منه

وماتبكيش على راح ماله ابكى على اتوقف حاله

اكيد انتى فاهمه قصدى

وربنا يوفقك وتلاقى الى احسن منه

لكى منى اجمل واعزب تحيه