منتدي كريزى مان > >
سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Red face سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سؤال خاص جدا للشباب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما رايك فى الفتاة التى تصارح بحبها للشاب الذى تكن لة مشاعر جميلة

واذا كنت فى هذا الموقف

ماذا ستفعل...........

نرجو الرد والنقاش

والخلاف فى الراى لا يفسد للود قضية

ذات صلة:

انا من راى انها تبقى بنت بتفهم وجد وبتحبة اوى
واحد هيقولى لية
اقولكم اصل هية لو مقلتش ومفتحتلوش قلبها يبقى هتعيش فى تفكير مستمر اقولة لا مقلوش والحاجات دى
بس هية طلعت جدعة وصرحتلة علشان لو فى حد فى حياتة يبقى يقولها تحول تنساة

دة رايى

وتقبلى مرورى

مرسيى ليك مستر ميدو وياترى بقيت الشباب رايهم ايه ؟

مش كل الناس بتفكر زى بعض
شكرا على الموضوع الجميل
وتقبل مرورى

مرسيى لمرورك

بس متهيئلى يالىلى فى بنات تقول ازاى انا اللى اقول للشخص دا انا معجبة بيك او بحبك وكرامتهم اهم من اى شى تانى ممكن الشخص دا يقولها لا انا مرتبط وشها هيجيب الوان وتنجرح وبتبقى كلمة احبك دى صعبى تتقال الاذا اما يحسو بلكلمة يقولها لو محسوش بيها ميقولهاش اصلها كلمة صعبة المقال
انا من ضمن الشخصية دى
وفى شخصية عادى ايزىى تقول ل اى حد تقول بحبك فى اى وقت عشان واخدة على كدة معندهاش عزة نفسبتبقى ايزى خالص مش بيبقا عندها حياء

وفى شخصية تكون هى والشاب دا من وهما اطفال مع بعض لحد مدخلو الجامعة وهما مع بعض طبعا عارفين كل حاجة عن بعضوالبنت دى حبت الولد دا
بتبقا عادى بتبقا عارفة شخصيتة وعارفة ان دا فتا احلامها وهو كمانبتبقى واثقة من الكلمة اللى هطلعها من غير مايقولها لا انا مرتبط
والشخصية دى انا اعرفهاواستغربت وقولت ازاى ان بنت تقول ل ولد انا بحبك بس صوابعنا مش زى بعضهااااااا
كل واحدة وشخصيتهاااا
وتقبلى مروررى يالىلى

لي لي
انت مواضيعك كلها جريئة
وانا بتعجبني البنوتة الجريئة
ومن وجهة نظري
ان مفيش احلي من الصراحة
ممكن تلمحلة في الاول ومش شرط انها تقول بحبك
ومتهيقلي الشباب ازكية كفاية علشان يفهموا
يمكن يكون هو بردة بيكن لها مشاعر جميلة ومستني منها علامة قبول
موضوعك هايل وفرصة حلوة للنقاش

تحياتي ليكي
وتقبلي مروري

البنت تصارح بحبها

اكيد بتحب بجد

دة من جهة قلبها

اما شخصيتها

فا اكيد دة بيدل على جرائتها

واناالزمن علمنى ان البنت الجريئة ما يتخفش عليها

ما يتخفش عليها مش منها

وياريت ماتفهموش النقطة دى غلط

لان البنت الجريئة صعب انها تقع فى الغلط

وفى نفس الوقت ممكن تعمل حاجات من غير قصد

تجرح وتكون قاسية فى بعض الاوقات

بس الجرأة صفة كويسة مش وحشة

دة رأى فيها

اما بقى لو انا مكان الشاب دة

اكيد الواحد ها ينخض فى الاول

وحدة بتصارحنى بحبها

بس فى نفس الوقت ها اصارحة باللى انا حاسس بية

يعنى لو معجب بيها برضة ها اقولها

اما بقى لو كنت مرتبط

ها احاول اجبها ليها بطريقة حلوة

يعنى علشان مش اجرحها

دة رأى لو حد عندة رأى تانى ياريت

يقولها وتناقش

الموضوع دة جميل ويتاهل نتناقش فية

وشكرا لــ لىلى

على هذا الموضوع الجميل

تقبل مرورى

الطــــــــــــــاير

مش كل البنات كدا وبجد لو بنت عملت كدا تبقى بتحب الشخص ده جدا

مرسيى لمروكم اسماء ودارك انجل والطاير وميرو وفعلا الاراء مختلفه فى المووضوع ده بس انا عن نفسى مش برجح ان اى بنت تعمل كده وده من وجهه نظرى