الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

خلاص مبقيتش فاهم حاجه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(17) خلاص مبقيتش فاهم حاجه
خلاص مبقيتش فاهم حاجه
خلاص داقيت ومداقيت الا لما فرجت
عارف الكل هيتريق عليا والكل هينصحنى انى انسا
وانى ارجع لله عز وجل وانى مفكرش فيها وحاول اعمل شى مفيد
بس بجد انا عملت كل حاجه وموش عارف اعمل ايه تانى
اكيد انتو فهمتو انا بتكل على ايه بتكلم على موضوع اكيد كتير
منكم مر بنفس التجربه
بس انا موش عارف اعمل ايه تانى كل مفكر فيها دموع عينى بتنزل منى
غصب عنى وكتير قوى بحاول ادارى حتى على نفسى وخبى دموعى
بس موش عارف هم اربع سنين فى العمر قليلين ؟
بجد انا موش عارف هيا عمليت ليه كده برغم انى قولت تتجوزينى وكنت
محضر فى ايدى علبه فيها خاتم هديه الخطوبه وكنت مستنى منها تقول بجد
وتترسم الفرحه فى عيونها او حتى تنكسف وتبص بعنيها فى الارض وتسكت
بس يا خساره رديت رد عمرى متخيلت انها تقولو الوقت موش موناسب
وبرغم الرد ده طلبت اديها مرتين تانى بس انتو عرفين كراميت الواحد
موش هطول اعمل ايه ايز انسى

ذات صلة:

Eh S(21)

معلش لو هتزعل بس هيه اكيد كده مش بتحبك خالص لو بتحبك كنت اول ما هتقولها هتكون مبسوطه

ومفيش حل غير انك تنسى ساعد نفسك بنفسك

يعني حاول مش تقابلها او تكلمها وتشغل نفسك بدراستك او شغلك

معلش هيبقى صعب بس ده الحل الوحيد

ربنا يسعدك ويعوضك خير يارب

.روق ياعلاء
واكيد ان مشاعرها مرتبطة بشخص تانى ولازم انت تقدر النقطة دى

وبعدين دى نصيب ولازم تستحمل نصيبك عشان ربنا عاوز كده ورايد انك ترتبط بانسانة افضل من كده وبعدين احنا لية رجالة لاننا دايما نقدر نتحكم فى نفسنا ومعنى كلامك انك وصلت لمرحلة الاستسلام
لازم ياصاحبى تتتحلى بنعمة الصبر والا والنسيان ثانيا

وباذن الله كلها ايام عديدة وترحل ذكريتها لمرحلة الماضى والذكريات

وارجو ان لا اكون اطلت عليك
وتقبل راى البسيط

تحياتى وتقديرى ليك

بص ياصاحبى
حب من طرف واحد مينفعش
انت بتحبها وكل حاجه
بس هيا مش حاسه بيك
اقولك تعمل ايه
حاول انك تبعد نفسك
عن اى حاجه تفكرك
بالحكايه دى
عارف انه صعب بس دا فى الاول بس
انت تحاول انك تبعد عن اى حاجه تفكرك بيها
واعتبرة حبك الاول
بس مش الاخير
ماتحاولش انك تكلمها تانى
لانك لازم تنساها
انت انسان وليك كرامه
متقلش من نفسك اكتر من كدة
عشان ماتتعبش ياريت ما تسمعش اغانى حزينه
حاول انك تعيش عادى حاجه ضاعت منى الحمد لله

وكل شى اسمه ونصيب
تحياتى ليك
ربنا يوفقك
وتلاقى الى تسعدك يارب

افتراضي رد: خلاص مبقيتش فاهم حاجه
حبيب قلبى علاء صلى على النبى الاول كدا

اول حاجة هى اكيد مش بتحبك

ثانى حاجة لو انتا بتحبها فعلا سيبك منها خلاص و فكر فى اى شىء يشغلك و يخليك تنسا

لانها فحالت حبها لحد غيرك اكيد دة هيبقا خير ليك و كمان يا اخى انتا عملت الى عليك اكتر من مرة و هى رافضة

فخلاص متكرهلهاش الخير يا علاء

و انسا يا صاحبى و فكر فمستقبلك و شغلك و حياتك
فى النهاية احب اقولك ياااارب تلاقى الشخص الى يقدرك و يتفهم قلبك الكبير دة

يارب يسعدلك ايامك دايما