منتدي كريزى مان > >
مين الغايب عن المنتدى تعال واكتب اسمة وا أسال علية
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

مين الغايب عن المنتدى تعال واكتب اسمة وا أسال علية

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(21) مين الغايب عن المنتدى تعال واكتب اسمة وا أسال علية
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أحــببت أن أكــتب هــذا الموضـــوع كـي تشــيع روح المحبة والأخــوه فيمــا بيننا ولنكــون أســــرة واحــدة ..

فــإذا افتقدنا أحــد الأعضــاء أخ أو أخت لأكثر من أسبوع ندخــل المــوضــوع ونســـأل عــنه ونطـــمئـن عليه ..

تخيلو لو أحد الأعضاء غاب لفترة زمنية معينة ولم يسأل عنه أحد ثم رجع ولم يشاهد أي اهتمام أو سؤال عنه أكيد راح يشعر بالاحباط و يخرج من المنتدى ..

ثم ...

تخـيلوا معي لو أنه أحــد الأعضــاء غــاب أو انقطــع ثم رجع يرى اخـوته يســألون عــنه فماذا تتوقعــون يكـون رد فعله ؟؟

أكيد رح يطير من الفرح حتى الأرض ما تحمله من الفرح لأنه لقى من يهتم به ويسأل عنه ..

فأرجو منكم التعاون معي والسؤال عن بقية الأعضاء ..

أتمنى أن نتحلى بأخلاق النبي صلى الله عليه وسلم عندما سأل عن الرجل الذي كان يؤذيه فعرف أنه مريض وذهب النبي له ................ الخ ..

وكان رد فعل هذا الكافر دخوله الإسلام ..

أتمنى أن الموضـــوع يعجبكم ولنسأل عن أخواننا الغائبين

بارك الله فيكم ..

ذات صلة:

موضوع جميل ومبادرة جميلة منك يا غالي

انا بجد وحشني محمود اسير الغرام وربنا يرجعة لينا بلسلامة

شكرا للموضوع يا نجم وفي تقدم وتميز مستمر ان شاء الله

موضوع جميل ومهم وقيم يامحمد
انت نجم المنتدى فعلا
يسلم يمينك
حد غايب فهوا حمادة بيه من فترة مشفتووش هنا

موضوع جميل اووووى محمد