منتدي كريزى مان > >
هل توافق على ذهاب زوجتك او ابنتك او خطيبتك لمباريات كرة القدم بالاستاد
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

هل توافق على ذهاب زوجتك او ابنتك او خطيبتك لمباريات كرة القدم بالاستاد

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي هل توافق على ذهاب زوجتك او ابنتك او خطيبتك لمباريات كرة القدم بالاستاد
توافق على ذهاب زوجتك ابنتك خطيبتك لمباريات كرة القدم بالاستاد

كرة القدم لعبة محبوبة كتير فى مصر

السؤال الان وبكل وضوح

هل توافق ان تذهب زوجتك او ابنتك او اختك او بنات اعمامك او بنات اخوالك لمشاهدة المباريات فى الاستاد والتشجيع هناك

بالنسبة للبنات
هل تحبى مشاهدة مباريات كرة القدم - اذا كانت الاجابة نعم فهل تفضليها فى الاستاد ام فى المنزل

هل يوافق والديكى على الذهاب لمشاهدة المباريات فى الاستاد - واذا كان هناك اعتراض ارجو التوضيح

السؤال للشباب

ما هو رايك فى البنات التى تشجع فى الاستاد
هل توافق على ذهاب زوجتك او ابنتك او اختك
اذا كنت معترض فما هو وجه الاعتراض

ما رايكم فى رسم الاعلام على الوجوه والملابس الغريبة بعض الشىء التى يرتدونها البنات فى المباريات او التشجيع فى الكافتيريات

فى انتظار ارائكم باذن الله
لكم كل التحية والاحترام

ذات صلة:

موضوع جميل تسلم اديك
بس انا بالنسبه الي
ما بحب المباريات والا متابعتها
بعرف النتيجه وبس
الف شكر

.تسلم ايدك ضى على موضوعك الجميل دى

بس انا راى انا لا افضل الذهاب الى الاستاذ لمشاهدة المباراة ايا كانت

تقبلى راى البسيط
تحياتى ليكى

اما بالنسبة ليا انا
انا طبعا مارداش بكدة وانا بستغرب لما الاقي البنات في الاستاذ بيعملوا كل اللي بيعملوه دي

انا في اعتقادي ان هما بيقلدوا الاجانب لان الاجانب بيعملوا كدة واكتر كمان

تقبلي مروري

اما بالنسبة ليا انا
انا طبعا مارداش بكدة وانا بستغرب لما الاقي البنات في الاستاذ بيعملوا كل اللي بيعملوه دي

انا في اعتقادي ان هما بيقلدوا الاجانب لان الاجانب بيعملوا كدة واكتر كمان

تقبلي مروري
راى جميل
اكيد فيه تقليد للغرب لان صوت الفتاة عورة ولا يصح لها التشجيع وسط الشباب
وكذلك التنطيط والرقص

مرور جميل

موضوع جميل تسلم اديك
بس انا بالنسبه الي
ما بحب المباريات والا متابعتها
بعرف النتيجه وبس
الف شكر
شكرا امنى على متابعتك الجميلة مثلك