الإهداءات
abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير    

مشكلة عاطفيه جدا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(21) مشكلة عاطفيه جدا
بسم الله الرحمن الرحيم

انا بقى حكايتي حكايه انا كنت بحب واحده جارتي بس

انا مش عارف هيه بتحبني ولا لا بس نظرات عنيها بتقول

انها بتحبني وبعدين انا مش عايز اقولها عشان ما يبقاش فيه

مشاكل وهيه في نفس سني يعني .... وبعدين لقيت واحده

جت بتقولي بحبك ومعجبه بيك مرضتش ارد عليها لاني

كنت مفكر اني هخلي قلبي يخون الاولنيه .... وبعدين بعد

ما زهقت من الاولى لان معدتش حاسس من نحيتها

حاجه وطبعا الحب مش من النظرات بس ..... انا قلت

لنفسي اشتري الي شريك وحبيت التانيه وحبتها جامد يعني

وارتبط بيها وهيه ارتبطت بيه في يوم لقيت الاولى قالتلي

بحبك مرضتش عليها برده وقلت اسالكمـ اعمل ايه ؟؟؟؟

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة MoDa MuSiC ; 04-09-2010 الساعة 07:20 AM
Eh S(21)

مش عارفه انا حاسه انك مش بتحب ولا واحده فيهم

لانك لو كنت بتحب الاولى كنت كلمتها بس انت استسهلت ورحت للي كنت متاكد انها مش هترفضك

لمجرد كده وبس

ودلوقتي بردو عايز ترجعلها لنفس الحكايه

لو كنت بتحب اي واحده فيهم كنت هتحاول انك توصل ليها شعورك باي طريقه

حتى اللي مرتبط بيها مش بتحبها والا مكنتش فكرت في واحده تانيه

بس حاول تحافظ عليها طالما هيه بتحبك واحمد ربنا كده

ربنا يوفقك ويسعدك

الفـ شكر ليكيـ يــا >> janna <<

وشكلـ كده كلامكت صحـ بسـ انا مكنشـ

ينفعـ اكلمـ الاوله لان ممكنـ تكون ما بتحبنيشـ

فيحصلـ مشاكلـ على العمومـ

الـــــــــفــ شـــــكـــرا

هوة ايان كان قرارك معتمد علي احساسك دلوقتي
لو حاسس انك بتحب اللي مرتبط بيها خلاص يبقي قولها لا
لو حاسس انك بتحب الاولي دي فعلا لازم تصارح اللي مرتبط بيها الاول لان ايا كان الوضع مينعش ترد ع الاولي دي وتوافق وانت مرتبط بواحده تاني
اوعي تخونهاااااااااااااااااااا -يا تفاارقها يا تخلصلهااااا وترفض البنت اللي بتقولك بحبك دلووقتي دي

بص انت لو كنت فعلا حبيت التانيه فعلا زى ما انت بتقول مكنتش هتعرض علينا الموضوع ده

وتسألنا تعمل ايه اوك غير كده انت ادى نفسك فرصه تفكر كويس اوى انت بتحب مين فيهم بجد

وياريت لو تبعد عنهم فتره هما الاتنين وتختبر نفسك فيها واكيد وقتها انت هتعرف قلبك مع مين

مرسيـ جدا ليكمـ

وانتوا بسمـ الله مــا شــاء الله منورينـ اهوهـ باراء حلوه

مشكلتك يا احمد انك شخص متردد مش بتسمع كلمه حد بتسمع الي بيقلك عليه دماغك وبس يريت لو ليك اصدقاء يسعدوك لان اقرب حد ممكن يحللك المشكله دي اصدقائك
بس انا عاوز اسالك سؤال مش بصفتي صديق لكن اي شخص عادي
انت يا احمد من جوه نفسك كنت بتحب مين ومتاليش الاثنين
واديك شفت الي جالك من ورا التانيه
يريت ترد عليا مش كاني صديق كاني شخص وبيسالك السوال دهههههههه
في نفسك كنت بتحب اي وحده ديما خد الي جوه قلبك ومتكنش متردد
موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

احمد انت مش بتحب الانتين

..اهلا بيك احمد وممكن انت اتسرعت فى الحكم من البداية لانك على الاقل كنت لمحت للانسانة الى كانت بتحبك فى البداية وكنت عرفت ردها
انما حضرتك مشاعرك تحولت من حب وفقدان الامل للاعجاب انسانة تنسيك وهم حب من طرف واحد كنت عشتية وتعايشت مع الانسانة المعجبة بيك وانت بتقول انك بتحبها

طيب هسال حضرتك سؤالين

لو قولنا ليك ارجع لحبيبتك الاول ! هتبقى واثق انك بتحبها؟

لو كنت واثق انك بتحبها؟ يبقى لية ضكتك على نفسك؟ والانسانة الى معاك مشاعرك ليها اية حاليا؟

اكيد لو اجابت على السؤالين دول

هتلاقى حضرتك موش بتحب حد فيهم لانك لو بتحب حد فيهم مكنتش اترددت فى لحظة انك تكمل معاه

منور يا احمد اقولك على حاجة انت مش بتحب ولا الاولى ولا التانية لية لانك لو كنت بتحب الاولى كنت فضلت وراها لحد ما كنت عرفت اذا كانت بتحبك ولا لا علشان كدة ما كنتش فارقة معاك الحكاية واول ما التانية قالتلك بحبك اتسرعت وقولتلها بحبك بس مع العلم لو ما كنتش اتسرعت كنت لقيت الاولى جاية وبتقولك بحبك دا مش حب خالص نصيحتى ابعد شوية عن الاتنين لانك انت اللى هتتعب وفى الاخر هتبقى جرحت التانية لانك قولتلها انك بتحبها بس برضوا ابعد شوية عن الاتنين وفكر كويس انك لو رجعت للاولى كسبت حبك الاولى ولو سبت التانية هتبقى جرحتها فكر كويس ولو هترجع للاولى صارح التانية بالحقيقة بس اهم حاجة اتأكد من حبها