منتدي كريزى مان > >
لينا رب يخلص لينا يا شباب ربنا على القوى
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

لينا رب يخلص لينا يا شباب ربنا على القوى

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Dance3 لينا رب يخلص لينا يا شباب ربنا على القوى
اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هنعمل مقارنة بسيطة بين الست فى فترة الخطوبة وبعد الزواج فترة الخطوبة عريسها جاى النهاردة ياااااااااااااا سلام
مفيش شغلانة
طول النهار ليها غير التسريحة بتاعتها كل شوية
شوية روج شوية النن والينر وشوية بديكير وشوية برفان وتدخل 5 او 6 مرات تاخد دش ومونيكير وممكن تستعمل علبة المكياج كلها فى الزيارة الواحدة ولازم يكون شعرها سايح ونايح ياخويا زى ما يكون عليه جردلين
كريم وزيت شعر دة لو مش كانت كمان تكوى شعرها عند المكوجى لالا اقصد الكوافير
بعد الجواز ياااااااا ويلى من بعد الجواز
تلقيها يا خويا تنظم الشقة على اساس يكون فى كرسى فى وش الباب اول ما تدخل تلقيها قاعدة عليه فى وشك دوغرى سلام عليكوا ممكن مش ترد
واذا ردت لازم الرد يكون زى الطوبة الا تعور فى الوش على الرغم ان صوتها كان كنارية(مع الاعتذار لحبيب قلبي كنارية) قبل كدة وقبل ما تقول حمدالله على السلامة تسالك على
الطلبات اللي قالت عليها ويا ويلك وسواد ليلك لو نسيت حاجة
تيجى تقرب منها شوية بس مش تلقى غير ريحة البصل والتوم بتاعت المطبخ راحت فين ريحة البرفنات ياناس
شعرها السايح النايح ههههههههههه مفيش راجل فى الدنيا عرف شعرمراته الحقيقى غير بعد الجواز بتلات ايام تلقى حاجات شدة كدة وصواريخ ارض ارض وجو جو من اليمين والشمال
اسلوبها فى الكلام معاك لازم يتغير برضه نقارن انا سامع واحد بيقول قارن اوكى هقارن
نسمع حوار من قبل الجواز وبعد الجواز نسمع
هى : والله يا حمادة انا وماما طول الليل فى سيرتك دى ماما بتحبك موت والله يا حمادة دى حتى لما انا نسيت اتصل بيك بهدلتنى ومش سكتت غير لما اتصلت بيك وطمنتها ياااااااااااااااا لهوى على المشاعر
بعد الزواج هى: يوم الجمعة يلا نروح عند ماما
هو: تعبان يا حياتى النهاردة ممكن بلاش الاسبوع دة
هى : وصف الاول للوجة عيون بتطلع شرار وجه ينفجر من شدة الغضب بصوت كله طلقات رصاص نعم انتا بتقول ايه اناقاعدة منتظرة طول الاسبوع اليوم الا بفك فية عن نفسى من الخانقة اللي انا فيها وتقولى ناجلها لسه هستنى اسبوع كمان
هو: طب اريح شوية ونروح ليها كمان ساعتين
هى : بقولك ايه انتا هتقوم ولا لاء بنظر لن ينسها الزوج ابدا ول اتصل انا بيها واقلها انك مش عوز تروح عندها
هو: بكل استسلام هو انا قولت حاجة يا حياتى دة انا حتى بانتظر اليوم دة بفارغ الصبر عشان نروح عند مامتك
هى : طب يلا قوم البس عالم تخاف مش تختشى

كفاية كدة وللحديث بقية
وحسبى الله ونعمة الوكيل لينا رب يخلص لينا يا شباب ربنا على القوى
ربنا على القوى يااااااااااااااااااااااااااااااا رب

وتحياتي

ذات صلة:

تسلم ايدك

موفق بإذن الله ... لك مني أجمل تحية .

ههههههههه

موضوع بايخ اوى ياسيد

هههههههههههههههههههههه
وربنا انت برنس