منتدي كريزى مان > >
اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان __
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان __

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

3 اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان __
سلامو و و و عليكو و و و

ازيكم يا اجمل شبابيك فى اجمل منتدى

كريزى مان وبس

هاللو ايفرى بضى


اهلا بيكم الشبــاب المفرفشة ومشرفيها وبولاق وشبراا وجنوب افريقيا وأحلي تحيه للوحده العربيه

انا جيبلكم مهمه جديده

لازم نكون يدا واحده

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان

هذة الدعوة موجهة للشباب فقط
اى كل شابة دخلت تخرج ومتكملش الموضوع
يلا برااااااااا

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان

يلا يا ختى انتى وهى هنرش مية
بصوا يا اخواتى الشباب زى مشفتوا احنا بيتعمل علينا مؤامرة
والمؤامرة دى من بنات المنتدى
ورؤسائهن


محدش يقولى انى مكبر الحكاية
مش شايفين مواضيعهن اللى بتكتر كل يوم
وفى مواضيع ليها اهداف سرية
لذا قررت ان اعلن لكم
اننا يجب ان نتحد وان هذا التوقيت من افضل
الاوقات
وبما ان عددهن مش زى عددنا فاكيد وقت وجودنا
سيكون اكثر من وقت وجودهن
المهم
طبعا مش هقول احنا هنرد ازاى على العام كدة لان انا عارف اساسا ان البنات هى اللى
هتدخل اكتر من الشباب
ومش بعيد لما اى شاب يقراء اخرجوا يا بنات يخرج ههههههه
يا جماعة انا محتاج معايا 3 متطوعين
وسنريهن ماذا نحن فاعلون


وهتبقى عباره عن

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان


اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزى مان
ومحدش يقلى البنات دى مهلبيه لا

ده احنا شباب ميه ميه

وهتكون لاول مره فى مصر والشرق الاوسط

اول منتدى بدون بنات للشباب فقط لا غير



طبعا كلنا لاحظنا وانا طبعا اولهم غزو البنات للمنتدى بقو ناطين لنا في كل حته وفكل ركن



عشان كده



فكرت



وقررت





قرار رئيس جمهورية رقم ( مش فاكر كام )





بتأسيس



اكبر حمله لتطفيش البنات من المنتدى


اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان




اول اهداف الحمله القضاء على سيطرة البنات على المنتدى



بقيت الاهداف نسيتها







او نبقى نتفق عليها بعدين



شروط الانضمام للحمله



الولاء التام للحمله





يكون مخنوق زيي كده منهم







طبعا نسيت اقول انه ميكونش من اللهم احفظنا الاخوه البنات


وهى تنص الى

اى بنت تكتب موضوع جديد كلنا نشارك فيه

بالغلاسه والرخامه وكل ما لديك من سلاح زو حدين

يعنى

نقول

الموضوع ده قراته قبل كده - الموضوع ده مسروق - إيه البواخة دي - يارتني مادخلت الموضوع-

خطك وحش قوي ههههههههه

الموضوع تافه شكلك - أنا حاسس إني حارجع ..... وكلام من ده كتير "






وربنا يستر من عواقب الخطوه دي لاننا كلنا عارفين ان كيدهن عظيم



و ربنا يجيب العواقب سليمه

يلا عاوزكم تكرهوهم في عيشتهم ههههههههه

بس اوعي حدد يكرهني

والبقية تأتي يا بنات!!



واللى هيخش ومش هيرد يبقى خايف من البنات




اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان



وعلى راي المثل يا مأمن البنات يا مأمن المية ف الكوبايات

اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان

ولا عاوز ضرب ولا شتيمه ولا اللون الاحمر اصلا

هههههههه


اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان



ذات صلة:

افتراضي
اصلى اصلى يا صاحبى انا معاك بدون كلام و بدون تفكير
باذن الله هنمسحهم خالص من النتدى


افتراضي
معاك يمان تسلم على الموضوع


افتراضي
ههههههههههه
يا اخسارة على تعبك
اصلا الكلام لا بياخد ولا بيعطي
ومش بايدك تعمل اي شي
غير انك تكتب
صدقني وكلامكم ما رح يعطي نتيجة
لا اتعبو حالكم اكتير
لمصلحتكم
شكرا
وردة الكون

افتراضي

معااااااااااااااااك يا معلم

وياريت نكون اكتر من تلاتة


افتراضي
هههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه

اي ياد الحلاوه دى ياد


انت الاصل يا صحبي


والباقى قاعد فى الفصل


افتراضي
وانا باردةمعاك يا كبيير

مين تانى الى هيبقا معنا

افتراضي
اصلى اصلى يا صاحبى انا معاك بدون كلام و بدون تفكير


باذن الله هنمسحهم خالص من النتدى
ااشكرك يا نجم على الرد

افتراضي
تسلم ابو شعيب احنا وراهم والزمن طويل

ههههههههههههههههههههههههههههه

افتراضي
ههههههههههه
يا اخسارة على تعبك
اصلا الكلام لا بياخد ولا بيعطي
ومش بايدك تعمل اي شي
غير انك تكتب
صدقني وكلامكم ما رح يعطي نتيجة
لا اتعبو حالكم اكتير
لمصلحتكم
شكرا
وردة الكون
لا وولله اقدر اعمل كتير مش كلام واسالى الى قبلك فى المنتدى

انتى شكلك جديده فى المنتدى ومش تعرفى مين زيزوو

انا مش اى اى ولا زى زى هههههههههههههههههههههه



مواقع النشر (المفضلة)


اكـبر حـمله شـبابيه لتـطفيش البـنات مــن مــنتدى كريزىمان __


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع