منتدي كريزى مان > >
استكمالا لحمله تطفيش البنات من المنتدي احسن طرق في تطفيش البنات معلووومات مهمه
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

استكمالا لحمله تطفيش البنات من المنتدي احسن طرق في تطفيش البنات معلووومات مهمه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

3 استكمالا لحمله تطفيش البنات من المنتدي احسن طرق في تطفيش البنات معلووومات مهمه
ســـلاااااااااام

وش اخباركم بنو تمساح

تبوون ترفعون ضغط البنت 1000 درجه

هي بعض الحركات ترفع ضغط البنات

اخي الشاب كيف تقدر ترفع ضغط البنت ؟؟ <<< اقول اخلص

خلك ثقيل دم

يعني ::
س/ اذا قالتلك وحده كيفك ؟؟

ج/ قلها ماتشوفيني مبسوط يعني لازم اقوم ارقص لك ,, وجع ،، طبعا بتقوول طيب انا آسفه قلها لا ياشيخه مسويه اخلاق انتي ووجهك ,,

س/ اذا كنت مار وفيه بنت بتمر من قدامك ,,, وش تسوي ؟؟

ج/ صد عن خشتها ولا تبالي ,,,

س/ اذا كنت راكب بالسياره وجنبك بنت مع سواق ,,,, وش تسوي ؟؟

ج/ خلها لمن تناضر فيك وقدم شوي ,,

س/ اذا دقيت على واحد وعرفت انك غلطان بالرقم وردت عليك وحده بنت (( طبعا عيب انك تقفل بوجهها الخط مالها داعي )) ,, كيف تتصرف ؟؟

ج/ قلها : هلا عبد الله شلونك ,,,, طبعا بتقوول : وهي مقهوره غلطان .. قلها معليش اخوي مشبه بالصوت

س/ اذا كنت في محل ودخلت بنت تبي تشتري ,,,, وش تسوي ؟؟؟

ج/ قل (( باخلاق )) للبائع اول شي مشي الانسه بعدين انا مو مشكله ماوراي شي انتظر ,,, هي بتنبسط من ذوقك ,,, لما تبدأ تسأل تختار ,, قل لصاحب المحل ياخوي لي ساعه عندك مشينا ياخي

س/ اذا شفت بنت تمشي بمجمع وماخذة مقلب بنفسها انها حلوة?

ج/ عطها كاش وعععععع يلعن ام الوجه هذي بنت ولا غوريلا

س/مثلا انت تمشي وبنت لمحتلك تبي الرقم؟

ج/تعال الى عندها ومدلها الرقم اذا جات تبي تاخذه اسحبه ههههههههه

س/اذا شفت بنت جالسة طقطقة سواليف مع الهندي حق المحل؟

ج/ ابد مالك الا تقط ذا الكلمة هذا قدرها هندي محد عطاها وجه

س/ اخيرا ,, اذا كتبت بنت موضوع في المنتدى ,,, ؟؟ وش تسوي ؟؟

ج/ اقوى حركه رهيييبه وتطفيش ,,,,,, وترفع الضغط مليوون ,,,,,,,,,,,,,,, لاترد على الموضوع وكأنه مو موجود
8
8
8
8
ابوك يالنذاله
هههههههههههههههههههههههههههه
من دووووووووووون اي زعل
ههههههههههههههههههههههه
واذا في زعل تراني اغلق الموووضوع عشان البنات ما يردووو واخلي الرجاجيل يردووووووووو
ههههههههههه
امزحاستكمالا لحمله تطفيش البنات المنتدي احسن طرق تطفيش البنات معلوووماتاستكمالا لحمله تطفيش البنات المنتدي احسن طرق تطفيش البنات معلوووماتاستكمالا لحمله تطفيش البنات المنتدي احسن طرق تطفيش البنات معلووومات

ذات صلة:

ايه المعلومات دى يا زيزو معلومات خرافه

هههههههههههههه الموضوع بااااااااااايخ جدا بس تسلم ايدك

جاااااااااااااامد

تسلم ايدك ياصحبى

منور الدنيا

واصل بدون فواصل ههههههههههههه

هوة دة الكلام

تسلم اديك يا نجم

ايه المعلومات دى يا زيزو معلومات خرافه
اى خدمه لمعكاسة البنات

ههههههههههههههههههههه

هههههههههههههه الموضوع بااااااااااايخ جدا بس تسلم ايدك
على فكر ه الموضوع عجبك

بسى انتى بتقولى كده من ورا قلبك

هههههههههههههههههههههههههه

جاااااااااااااامد

تسلم ايدك ياصحبى

منور الدنيا

واصل بدون فواصل ههههههههههههه
عسل عسل ونعمه عسل

يا مجننهم يا كيدهم يا مشعللهم

بسى انا وانتى عليهم المفترين الى مش مخلينا عارفين نركز

هو حلو بس مش تزودها عشان مش أقول لحبايبنا ها أكيد فهمتني

الموضوع يرفع الضغط صح بس ماتنساش انه احنا اتقال عننا في القرآن إن كيدهن عظيم أظن ده كفاية قوي يقنعك إنه ((وكما في المقولة الشهيرة))أغبى امرأة تستطيع أن تخدع أذكى رجل..
وتقبل مروري اللي احتمال يكون قاسي شوية بس سوري يا مان انت لازم حد يرد عليك احنا برده جامدين ((البنوتات))واللا ايه