الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

اصحاب مصالح

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي اصحاب مصالح
مشكلتي إني عندي ملل من كل حاجه مليش اصحاب كويسين كلهم بيعرفوني عشان مصلحتهم مش بلاقى حد اتكلم معاه كتير بحس بالوحده واتخدعت في بنات كتير من اصحابي لدرجة إني فقدت الثقه في أي حد هى دي مشكلتى أنا عارفه انكوا هتشوفوها مشكله تافها بس بجد مدمراني وجايبالي إكتئاب على طول وكمان عارفه إني مش هعرف احلها بس حبيت أفضفض

ذات صلة:

اختى الجميلة ..سهر

مشكلة الاصحاب دى مش مشكلة هايفة ولا حاجة وناس كتير بتعانى منها ..بس فى ايدك انتى تخليها مشكلة وفى ايدك بردو تخليها امر عادى بالنسبة لكى ..

ممكن تدورى على اصحاب من نوع تانى مثلا زى القراءة او الرياضة او الرسم او اى حاجة بتحبى تعمليها ..تقربى لمامتك وحتكون احلى واوفى صديقة لكى بالدنيا ..لو عندك اخوات بنات تقربى لهم ...

الاصحاب صحيح اصبحوا عملة نادرة دلوقتى ولكن نفكر بطريقة تانية علشان نسهل الامور على انفسنا وندور على اصدقاء حقيقون لن يفارقونا حتى مماتنا ...

يارب اكون افدتك سهر

Eh S(17)
اهلا سهلا بيكي حبيبتي سهر

مافيش مشكله هايفه وخصوصا بالنسبه لصاحب المشكله مهما كانت صغيره هيحسها كبيرة

و مشكله الاصحاب مشكله كبيرة و صعبه لان كل انسان بحاجة لحد يكون جنبه ويتكلم معاه عن همومه و مشاكل و احلامه و اللي بيحصل معاه في الحياه

كل انسان بحاجه لاصدقاء او على الاقل صديق واحد يكون معاه ويوقف جنبه و يحس بيه

كلامك صحيح اننا بقينا في زمن صعب جدا تلاقي فيه الصديق الحقيقي اللي يحبك و يهتم بيكي من غير اي مصلحه او اي غرض

بس لسه في كتير ناس كويسه ممكن تصادفيهم في حياتك ماتفقدي الامل

المهم انتي من جواكي تكوني صادقه و صريحه مع نفسك و مع اللي حوليكي

و تكون عندك الصفات اللي بتدوري عليها في الصديق عشان هو اللي يجيلك لما يلاقي صفاته موجوده فيكي

ولو مر الوقت و مالقيتي صديق عندك امك او اخواتك هم اكيد بيحبوكي و بيهتموا بيكي اكتر من اي انسان في الدنيا

صحيح ساعات بنكون محتاجين لانسان غير اهلينا نحكيله و نفضفضله بس لو مالقينا الانسان ده يبقى حضن الام و قلبها هو احسن و احن قلب في الدنيا علينا

ان شاء الله تلاقي الصديق او الاصدقاء اللي انتي عايزاهم المهم ماتفقديش الامل و تتحلي بالصفات اللي بتدوري عليها في الصديق

:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):

ربنا يوفقك و يسعدك حبيبتي و يحققلك كل احلامك

شكرا ضي القمر بس بالنسبه لماما واخواتي ماما عندها مشاكل كتير ومش ببقى عاوزه ازود همها واختي الوحيده متجوزه شكرا لردك ضى القمر

شكرا زينا بس انا برده بعامل أصحابي كويس جدا على قد ما اقدر وحتى معظم اللي صاحبتهم بيرتاحوا معايا لاني بسمعهم بس لما بحتاجلهم مش بلاقيهم شكرا زينا لردك

اهلا ياسهر يا حبيبتى علفكره مشكلتك مش تافهه ولا حاجه مشكلتك اصبح الكل بيعانى منها صدقينى بقى الصديق الوفى دلوقتى عمله نادره جدا
انا كمان اتخدعت فى اصدقاء كتير ليه بس اكيد مش معنى كده انى افقد الثقه فى كل الى حواليه قربى من مامتك وفعلا محدش هيخاف عليكى ادها هى احن عليكى من اى حد
واكيد احنا كلنا اصدقاء هنا واى مشكله حبيبتى تدايقك ابقى ادخلى واحكيهالنا وربنا يدوم المحبه بينا وان شاء الله ربنا ما يجيب مشاكل ابداا
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):

شكرا لي لي ربنا يخليكي
شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ايه هيا المشكله دى للبنات بس مينفعش واد
يدخل يحلها معاكم لو ينفع
ابقو قولولى وانا عندى حل جميل بجد

اولا ازيك يا سهر
واحب اقولك ان مشكلتك زي مقالوا لي لي وزينة وضي مش تافهة ابدا
انا كمان فقدت الثقة في اصحابي ومريت بفترة فقدت فيا الثقة بكل اللي حواليا مش بس في صحابي
وطبعا حسيت بوحدة فظيعة
بس صدقيني حتي لو خسرتي صحاب مهما حصل هتلاقي غيرهم ومع الوقت ممكن تكتشفي ان بعدك
عن صحابك دول خير ليكي مش شر بانك تكسبي صحاب احسن بكتير
فعسي ان تكرهوا شيءا وهو خير لكم
عشان كده اوعي تكتأبي ولو حتي فقدتي ثقتك في اللي حواليكي مهما كانوا قريبين
فاوعي تفقدي ثقتك في ربنا
واكيد ربنا هيبعتلك اللي يعوض صحاب المصالح الللي قلوتي عليهم وبكرة تشوفي وتقولي بروكن قالت

يا رب مكون طولت عليكي ويكوني رايي عجبك وقدرت اقنعك بيه
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):

شكرا ليك ويجا فين بقه الحل ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟