منتدي كريزى مان > >
دفتر توقــيع قــسم تطوير الذات... سجل حضورك بعباره تفاؤليه جميله...
الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

دفتر توقــيع قــسم تطوير الذات... سجل حضورك بعباره تفاؤليه جميله...

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(7) دفتر توقــيع قــسم تطوير الذات... سجل حضورك بعباره تفاؤليه جميله...
"اخواني واخواتي الاعزاء"

الموضوع كله انو كل واحد يدخل يشارك معنا
[فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد [فقط الأعضاء المسجلين يمكنهم رؤية الروابط - التسجيل سهل يتطلب -اسم.باسورد.اميل. فقط. ] -شرح طريقة تسجيل عضوية - شرح طريقة استرجاع باسورد جميله لان التفاؤل هو شريان الحياه وله دور كبير في منح الثقه بالنفس وتطوير الذاتـــــ ......

وانا متاكد ان الجميع

اكيد في جعبتهم شي ثمين من العبارات الحلوه التي تجعلنا نبدأ يومنا بتفاؤلـــــــ .....

من القلبـ للقلبـ مع المحبة والأملـ
أجملـ وأسمى عنوانـ لمسيرتنا معا على دربـ العطاء
وهنا نعود ..لنشرقـ منـ جديد
بوجودكمـ ومحبتكمـ ..

لاني متاكدمن ان الجميع راح يستفيد منها...

لكمــــ مني ارق التحايا واشواقي المعطرة ..

وانا ببداء باول عباره

* الحياة مسألة رياضيــة فجمع منها الأمل والخير وأطرح منها اليأس والشر ...

ارجو من الجميع التفااااعل والمشاااركه ولو بشيء بسيط

ذات صلة:

Eh S(17)
تسلم الايادي موضوع جميل جدا الف شكر ليك

أنا هكتب اليوم ..................

الله نوري و خلاصي فمن من أخاف

الله حصن حياتي فمن أهاب

موضوع جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد
بحييك عليه من كل قلبي

العبارة اللي عاوز اكتبها بتقول :-

( أجمل ما في هندسة الحياة أن تبني

جسرا من الأمل فوق بحيرة من اليأس )

موضوع رائع وجميل ومنى هذة العبار<لا تغرق سفينه شعارها الامل ان الصبر مفتاح الفرج>

شكرا علي ردودكم الجميله ديه ... وانا هقول النهارده :

فى داخل كل منا طاقه ان استثمرها بشكل صحيح سيجد من نفسه القدوه والفخر

وانا هقول انهارده< لا تاسف على ما فات,وكن اقوى من غضبك وكن اقوى من الاستسلام للتعب فسيكون لديك وقت دائما لشئ جديد >

انا عاوز أقول

( ستصبح عجوزا ان حلت الاعزار

محل الآمال في حياتك ، واعلم ان اكثر لحظات

الحياة سعادة عندما تحقق اشياء يقول الناس عنك انك لا تستطيع

تحقيقها وان سعادتك لا تتحقق بغياب المشاكل بل بالتغلب عليها )

لا تقول الحظ عمرة ما كمل قل انا حاولت والله ماقسم

شكرا يا حبيب قلبى على التوبيك الهايل و الفوكيرة الجميلة دى

" مازال احلى يوم فى حياتك لم يأتى .. عيشها كما تريد و استلم من الامل البريد "

تأليفى

غمّض عينيك وارقص بِخِفَّة ودلع

الدُّنيا هيّا الشَّابة وانت الجَدَع

تشوف رشاقة خطوتك تعبُدك

لكن انت لو بصّيت لرجليك...تُقَع