منتدي كريزى مان > >
عاوز تعرف ايه اللى بخنق البنات وتخيها مش طايقه نفسها . . .
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

عاوز تعرف ايه اللى بخنق البنات وتخيها مش طايقه نفسها . . .

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Bleh عاوز تعرف ايه اللى بخنق البنات وتخيها مش طايقه نفسها . . .
من غير زعول يابنات يالا ياشباب عايزين نعرف اكتر حاجه جديده بدات
تخنقوا من البنات

عاوز تعرف ايه اللى بخنق البنات وتخيها طايقه نفسها

ومش هنزعل قلوبنا كبيره ..............حتى اهو هنسمع فى هدوء

الخناق(يعشقوه زي عنيهم)
تشوف البنت من دول بتتفرج علي فلم رومانسي وهاتك يا عياط .ليه مش عارف.وياسلام لو حبيبها اداها ميعاد وفرقعها..ليلته سوده ومشتشفيات ومكروكوم..ولو زعلها هاتك ياقمصه وش على طول اتقلب شراب متعرفش ازاى .................

فلووووووس اوبا(يا معلم)
ياسلام لو الزبونه شافت ابوها جاي من الشغل وخد المرتب وهاتك ياطلبات اشي شنطه وفستان ووووو(اللهم ارزقنا) وتبدا دور المسكينه اللى مش عايشه سنها

الغيره
طبعا مهي هتبقي نكديه ازاي لو مغرتشي بسب وبدون سبب..اومال هتجيب خناق منين يعنى

العند والدماخ الناشفه
وطبعا لما تكون بتغير علي الفاضي لازم تعند علشان تحس انها مش غلطانه وتلاقيه يا عيني ما بيشفش ونظره تعبان وتقوله انك كنت بتبص علي وحده تانيه..اههههه
واه بقا لو طلبت طلب منها وهى مش موافقه وهو غلط تعند معاك كانها صح وجميع البشر غلط

الرخامه والغلاسه..............
تلاقيه يا عيني عاوز يتفرج علي الماتش وهي تقوله لا انا عاوزه اتفرج علي مسلسل نور(طبعا مش بيحبوا النكد) ولا عايز يعبر عن مشاعره تقوله عيب مش كده كانى عديت العيب

المسكنه والغلابانيه ............
تلاقيها بعد كل ده قاعده بريئه وملهاش دعوه باي حاجه....مش بقولكوا بريئه
اخر حاجه بقي هي انها اصيله..ودي طبعا مش هقدر مقلهاش..لانها هي دي الحقيقه وكان لازم اقولها..يعني لما جوزها يموت تصرخ وتقول دا كان معفن وعمره مخدني كنتاكي ومكدونلذ....يا خرابي عليكوا...........

وطبع الغلب عليها وتبدا الاسطوانه انا ياما استحملتك وياما ..................؟؟
كانى كنت كيس فيشار

منتظره بقيه الحجات اللى بتخنقكم بجد مننا اهو نعرف اخطاءنا ونتعدل .......
وده مظنوش

ههههههههههههههههه

عاوز تعرف ايه اللى بخنق البنات وتخيها طايقه نفسها

ذات صلة:

Eh S(21)
موضوع لذيذ اوي

تسلم ايدك يا حماده

هههههههه

فعلا كل الحاجات دي بتخنقنا ياحمادة

موضوع جميل جدا تسلم ايدك

انتو قولتو من غير زعل ما الرجاله بردو عمايلهم تخنق وتنرفز اولا التحكم هو ما بمجرد خطب واحده او اتجوزها بقت هى دى لعبته الى بيتحكم فيها ما تروحيش هنا من غير اذنى ومش موافق ع الخروجات والحاجات اللى تخنق ديه وبيحب يخلق الزعل ثانيا بعد الجواز لا خروجات زى ايام الخطوبه ولا هديه حلوة ثالثا يجى من الشغل ينام وبعد كده ينزل يقعد مع اصحابه وينسى مراته كل دة بزمتكم مش حاجات تخنق الواحده ارحمونا كفايه

ههههههههههههههههههه موضوع جميل اوي يا حمادة

تسلم ايدك يا غالي

وانتي يا ستي يالي فوق براحة شوية يحسن يحصلك حاجة

الدنيا مش مستهالي هههههههههههههههه

انتو قولتو من غير زعل ما الرجاله بردو عمايلهم تخنق وتنرفز اولا التحكم هو ما بمجرد خطب واحده او اتجوزها بقت هى دى لعبته الى بيتحكم فيها ما تروحيش هنا من غير اذنى ومش موافق ع الخروجات والحاجات اللى تخنق ديه وبيحب يخلق الزعل ثانيا بعد الجواز لا خروجات زى ايام الخطوبه ولا هديه حلوة ثالثا يجى من الشغل ينام وبعد كده ينزل يقعد مع اصحابه وينسى مراته كل دة بزمتكم مش حاجات تخنق الواحده ارحمونا كفايه
نورت يا قمر لك منى ارق امنياتى
يامى يامى يامى خوفت انا وخاف كمان معيا عيد ههههههه

ههههههههههههههههههه موضوع جميل اوي يا حمادة

تسلم ايدك يا غالي

وانتي يا ستي يالي فوق براحة شوية يحسن يحصلك حاجة

الدنيا مش مستهالي هههههههههههههههه

ههههههههه حبيب قلبى سيوفه

هههههههه

فعلا كل الحاجات دي بتخنقنا ياحمادة

موضوع جميل جدا تسلم ايدك
هههههههههههه

موضوع لذيذ اوي

تسلم ايدك يا حماده

ههههههههههه

معلومتك جامداااااااااااااااااااااا يااااااااااااااااا حمااااااااااااااااااااااده انت رهيييييييييييييييييييييييب يااااااااااااااااااااااا ماااااااااااااااااان شيتوس