الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

محتاجةردكم قرار مستقبل؟؟؟؟؟؟ظ

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 محتاجةردكم قرار مستقبل؟؟؟؟؟؟ظ
السلام عليكم ورحمت الله وبركتة
تحية طيبة وبعد
صراحة انا بحب المنتدى دة جدا
وحبيت انى اعرض مشكلة كبيرة اوى

الحب=== ياترا مقابل ان واحدة تحب وتتدى وتوهب كل حاجة كل حاجة لحبيبها جزتها
الجــــــــــــــــرح
القـــــــــــــــسوة
الظـــــــــــــــــــلم
الطعنة الاخيرة الخــــــــــــيانة
اصعب موقف والله انك بجد تواجهة موقف لحبيبك انة بيخونك عينى عينك
وموعدك وحلفلك انة مبيعملش حاجة تزعلك وماشى معاكى بكل صدق
وفى الاخر تكتشف بنفسك ان بيخون وتسجل الخيانة بنفسك وانت منهار
وفى الاخر اعمل اية اروح فين من حب بقالو خمس سنين كل حاجة عطاء بلا مقابل حنية بلا حدود طيبت قلب ملهاش اخر حب بصدق واخلاص مش هيتكرر
ياترا اعمل اية ممكن ردكم ومساعدتكم ليا
اررررررررررررررررجوكم
انا اخت ليكم واى نصيحة تفيدنى لانى مش عارفة اعمل اية ؟؟
ابعد عنة !!!!!! صعبة بعد ما بقة كل حاجة فى حياتى والله يا جماعة ما بضحك من قلبى الا لمة يكون قدامى
بحس انى انانية لمة اتكلم واضحك من غيرة مبخرجش الا باذن منة والله كلامى على جد
واكتر حاجة توجعك اوى ان هو اللى معلمك تضحك تتكلم تلبس تخرج ياجماعة انا مش عارفة افكر واعمل اية لو ممكن تكرم منكم تساعدونى
بس صدقونى انا عارفة انة بيحبنى بس مش عارفة بيعمل كدة لية حاولت معاة عملت كل حاجة لة علشان يتغير للاحسن حتى لو مش هيكون ليا
عارفين يعنى اية تفرح لفرح حد انت بتحبة اوى اوى وتتمنالو الخير
ممكن تســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاع دونى
اميرة

ذات صلة:

بس صدقونى انا عارفة انة بيحبنى بس مش عارفة بيعمل كدة لية(انا هاخد من كلامك اجابتك )انتى بتقولى انا مش عارفه هو بيعمل كده ليه وانتى اكتر واحده عارفه ومعاشراه ومن الاخر واحد بيخونك وعينى عينك دا تسميه ايه على الاقل مش بيقدرك يعنى هو باعك وجرحك وكذذب عليكى صدقينى هو الى خسرااان لانه مش هايقابل حد فى الدنيا بيحبه اده كده وصدقينى انتى هاتقدرى تكملى وهاتلاقى الانسان الى يقدرك ويملى الدنيا عليكى بردو علشان انتى صادقه فى مشاعرك بس مش صلدقه مع نفسك علشاااان انتى بتحبيه وف النهايه القرار ليكى ياقمر وسورى على الكلام ده بس انا شايف الموضوع كده (وتقبلى مرورى)

ازيك اميره انا هقولك نصيحه انا لو مكانك هعملها يعني بصي انتي اتكلمي معاه اعرفي هو بيعمل كده ليه وشوفي اللي بيخونك معاها دي أحسن منك في ايه أو ايه اللي شده ليها ولو ماإتغيرش لازم تسيبيه لأنك بعد كده مش هتقدري تعيشي معاه والله أعلم يعني

ازيك يا اميرة انا لو ممكن اقول راي وبرحتك تخدي بية او لا بس بصراحة يمكن انتي فاكرة ان الفراق صعب لكن الي متعرفهوش ان الخيانة اصعب بكتير طبعا ممكن يكون هو عمل حاجة زي دي لسبب حاولي تعرفي اية السبب ولو الغلط عندك صلحي من نفسك ولو هو متغيرش اكيد لازم تشوفي مستقبلك وبعدين مش انك تسيبي واحد هي دي نهاية الدنيا وعلي فكرة انا كنت في مشكلة زي دي وسبتها واديني اة لسة عايش
عمرو جيفا

ياجماعة صدقونى انا تعبت من الكلام وكلمت كتير وقولتلة انا فيا اية او انا مقصرة معاك فى اية جاوبنى وقالى مش مقصرة فى اى حاجة بس انا ولد ومفيش ولد ملاك وكلو بيكلم بنات ويعرف بنات قولتلة طيب انا مش مقصرة فى حقك لية تعمل كدة وعلى فكرة بردة يا سهر انا سالتة كتير اوى نفس سوالك قالى انتى مليا عليا دنيتى بس مش عارفة اعمل اية تعبت وضحيت كتير اوى علشانة وعملت حاجات اكتر لى وانا كلمتة واعد معاة وقولتلة بتعمل كدة لية قالى انا ولد ومحتارة والله نفسى القى سبب مقنع ودى مش اول مرة انة يخونى فيها بس المرات اللى كانت قبل كدة مكنتش بشوفها زى المرة البشعة اللى انا شوفتها دى ويارتنى كنت موت قبل ما اشوفها

ممكن لو بعد عنة وهو بيحبنى يرجعلى ويصحح من غلطة ولا دة هيفضل كدة معايا
ويبقة مقابل حبى دة كلو الجرح وانى اعيش مكسور قلبى
ياريت تكملو النقاش معايا محتاجة لاخوات زيك
امـــــــيرة

مساء الخير عاشقة الدموع

بصي الخيانة صعبة جدا وكلنا عارفين ده

وبعدين انتي بتقولي انو خانك أكتر من مرة ، وآخر مرة شفتي بعينك ، وفي الآخر بقولك انو ولد ، تفتكري انو ده بحبك بجد ، ما اعتقدش

مادام هو بفكر كده يبقى حياتك معاه هتكون مستحيلة ، مش ده اللي تأمنيه على حياتك

وبعدين انتي متسمسكة بيه على ايه ، واحد بيعمل كده وبيخون عيني عينك ، وممكن كمان يعملها مستقبلاً

حتى لو انتي بتحبيه ، لازم تدوسي على قلبك ، كان صفحة في حياتك اطويها ، عارفة انو ده صعب ، بس كرامتك أهم من كل حاجة ، ليه تهيني نفسك على واحد ما يستهلكيش ، واحد مش عمل اي حساب لأي حاجة بينكم ، واحد استهتر بمشاعرك وأحاسيسك ، ما أقدرش الحب اللي انتي حبيتهولو وما أقدرش الحجات اللي انتي عملتيها عشانو ، يبقى خلاص لازم تمحي من حياتك ، سوري للكلام بس ده واحد مستهين بيكي وبيكدب عليكي ، ده رأيي وليكي القرار طبعا ، خدي آكتر من رأي وشوفي هيقولولك ايه

وإن شاء الله بتلاقي واحد أحسن منو بكتير ويحبك بجد ويقدرك

طبعا صدقونى انا على اد ما مدبوحة ومجروحة كدة بس وجودكم معايا حسسنى ان الدنيا ممكن يكون لسة فيها خير
بس يا ترا عارفين يعنى اية تحب بجد يعنى اية تخلص بجد والله يا جماعة من قلبى
انا بحبة اوى وبخاف علية اوى
ونفسى ما نهد كل حاجة بسهولة اوى كدة اصلح اللى فية بس مش عارفة هو مش عاوز يتصلح لية عملت كل حاجة ممكن تتخلوها معاة انة يتغير ويبطل يعمل كدة معايا مفيش فايدة بس انا لازم اشوف رايكم كلكم وفى الاخر احدد لانى انا بجد ربنا اللى يعلم بيا
مش سهل اوى انك تحب او تحبى انسان تبزلى كل اللى فى ايدك اذا كان فى ايدك او مستحيل ومن رابع المستيحلات وتلاقى المقابل كدة وفى نفس الوقت بردة العشرة والعيش والملح مش بساهل انك تتضاعهم اوى كدة او ينتهو بسرعة دى صدقونى دى قصة حب عشتها بكل حاجة حلوها بيها وبكل جرح فيها وبكل حاجة اذا كانت حلوة او وحشة بس الحب اللى بجد مش بيجى الا مرة واحدة فى العمر
مستنيا مشاركتم معاايا ومساعدتكم
اخــــــــــتكم اميرة

بصى عاشقة الحب شيى جميل ومن الاجمل التفاهم بين الطرفين @
بس اما الحب ينعكس للخيانة عينى عينك دا مش حب دا اسمة@
م
مكن يبقى لة اسامى كتير مينفعش تتوصف وطالما انتى بتقولى@:sheesha1:
انة بيحبك لازم يتغير علشان خاطر حبكم يستمر اما اذا رفض@:burla2yu714d7:
فى صدقينى البعد عنة مكسب كبير ليكى اصل كل حاجة ممكن @:4s4sgf4:
تعدى الا دة دى هيبقى مستقبل ولازم تدركى دةواى نعم@:russian_roulette:
جرح القلب صعب بس الاصعب انك تعيش مخدوعة ومجرحة@:icon1366:
وممكن ان اقول ليكى حاجة مهمة(الحب حلم جميل بس بنصحا منة على كابوس اسمة الخيانة)@ومعلش طالما هو ابتدها بالخيانة يبقى اخرتها اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:in_love::in_lo ve:
وكونك انك وهبتى كل مافيكى من حب لية يبقى معلش استحملى:eh_s(19)::eh_s(19):
انا اسف لو راى دة هيزعلك بس فى الاول والاخر القرار قرارك؟؟؟؟؟؟؟؟
وممكن اقولك حاجة اخيرة تقربى من اللة وصلى صلاة الاستخارة@
وباذن اللة سيهديكى الى القرار الصحيح:burla2yu714d7:

Eh S(17)
اهلا بيكي حبيبتي عاشقه الدموع

طول ماهو حاسس انك بتحبيه للدرجه دي و مستحيل تسيبيه او تبعدي عنه او تختاري غيره هيفضل يعاملك بنفس الطريقه

طول ما هو مطمن انه مهما عمل معاكي و خان و جرح و اتمادى في اللي بيعمله انتي هتسامحيه و تغفريله كأن أي شيء ماكان هيفضل كده

حتى بعد ماتتزوجوا يمكن يفضل كده

ماتصدقيش كلامه ان كل الشباب كده زيه الشب لما بيحب بجد اخلاصه و حبه بيكون اكبر بكتير من حب البنت و مهما شاف بنات بتفضل حبيبته الاحلى و الاغلى و مستحيل يجرحها حتى بنظره منه لغيرها ازاي خيانه و اكتر من مرة

لو مرة وحدة جرح او خان ممكن الوحدة تنسى و تسامح حتى مرتين تلاته بس بعد كده لو اتكرر الجرح و الخيانه اعرفي ساعتها انه مبرد قلبه من ناحيتك و بقى عارف انك مستحيل تستغني عنه مهما عمل

في ناس كتير لما يحسوا ان الطرف التاني بيحبهم اوي و مش ممكن يستغنى عنهم او يبعد عنهم بيتعملوا بلامبلاة و عدم اهتمام و بيزيدوا في تصرفاتهم المستهتره لانهم ضامنين انهم مهما عملوا في اللي بيحبهم هيفضل زي ماهو و ده غلط من الجهتين

انتي لازم تقسي شويه و تبعدي و تدي نفسك فرصه للتفكير اكتر بعقلك من غير قلبك اللي بيحبه و متعلق بيه

لازم يحس انك قادره تبعدي عنه و انك ممكن لو عايزة تعامليه بنفس طريقته

لازم تخليه يبتدي يفكر و يخاف انك ممكن في يوم تتعبي من صبرك عليه و تبعدي عنه

يخاف انه يخسرك لانه اكيد صعب انه يعوضك او يلاقي زيك

لازم تدي نفسك فرصه للتفكير بعيد عنه و تعيدي حساباتك و تفكري لقدام اكتر

متقوليش عشرة سنين ماهي هانت عليه يبقى فاضل ايه ؟

و كمان متقوليش ان الحب الحقيقي مش بيجي غير مرة وحدة في العمر

لان الحب الحقيقي لازم يكون متبادل من الطرفين

يعني التضحيه متبادله المشاعر و الاحاسيس متبادله الوفاء متبادل الخوف على الطرف التاني متبادل الثقه متبادله

ياترى انتي شايفه انه بيحبك و بيعاملك زي ما انتي بتحبيه و بتعامليه ؟!

صحيح ان الفراق صعب جدا بعد كل الحب ده بس كمان الاستمرا في الوضع ده اصعب

لازم تختاري و تقرري بعقلك قبل قلبك

بتمنالك كل خير و سعاده وان تختاري صح و كمان بتمنى ان حبيبك يفوق قبل مايندم بعد فوات الاوان

و ان شاء الله تكون الدموع اللي بتعشقيعا دموع فرح و سعاده

ربنا يوفقك و يسعدك حبيبتي

:eh_s(7): :eh_s(7): :eh_s(7): :eh_s(7): :eh_s(7): :eh_s(7):

5propeller
بجد كلامكم قصر فيا اوى بس المشكلة انى فعلا عايشة فى زمن مش زمنى
لانى مش تشكير والله العظيم انا طيبة اوى بس معرفش اقسى على حبيبى علشان انا حبيتة
انا كمان كنت بغلط فى حقة اكلمة وحش كلام يزعل وفى الاخر اهة كلام وبرجع وبكلمة منة صدقونى كنت بهدااااااااااا وارجع احسن من الاول
بس انا كمان كنت بغلط فى حقة بس مش بشكل دة وحتى لو غلط مهما غلط انا حبيبتة
مكنش ممكن يطعن الطعنة دى لان اللى يحب عمرة ما يرد قلم معنى عمرى فى حياتى
ما طعنتة طعنة زى دى انى كنت بخاف على نفسى مش علشان انا بحب نفسى
علشان انا حبيتة وبخاف علي نفسى علشانة كنت خايفة على اسمة اخاف لحد يتكلم علية قدامى كنت ازعل وازعل الكل منى علشان ياااااااااااااااااة انا بحبة اوى ياريتة يعرف كدة ويحس بكدة لانى على اد منا مجروحة اوى كنت على اد ما انا مش عارفة استغنا عنة ونفسى يتغير مش علشان اى حاجة ====علشان اللى بنا === من حب صادق وعشرة طيبة وكل لحظة جميلة كانت بنا بجد انا تعبانة جدا
محتــــــــــــــــــــــــــــاجة دعوتكم ليا
مستنيا ردتكم عليا وياريت اى حد يخش ويقراء الموضوع ميبخلش عليا برد او مساهمة
اختــــــــــكم امـــ ـــيرة