منتدي كريزى مان > >
عفوا انا انسانه مش مزة !!!!!
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

عفوا انا انسانه مش مزة !!!!!

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

43 عفوا انا انسانه مش مزة !!!!!
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم يا احلى اعضاء وحشتونى اتمنى ان يكون الجميع بخير

انا النهارده جايبلكم موضوع اتمنى يعجبكم يللا نشوف

لو سمحت ايها الشاب انا مش مزة...انا ليا حقوق مثلك بالضبط ايها الشاب..طالما انى اراعى الاداب والعادات والتقاليد فليس من حقك ان تعاكسنى.. نعم هذه بدايه قبل ان يقول احد ان البنت بلبسها تجبر الولد على قول ذلك.انا ساتكلم عن فئه لا ترتدى الكات ولا الشورت والبنتاكور والكرينه او ما شابه ذلك . من حقى ايها الشاب عندما اخرج انا وصديقاتى واحترم كل من حولى من حقى ان تحترمنى وتدعنى لخصوصيتى ...لماذا تلاحقنى عيناك ولماذا تسمعنى كلام غزل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا لم اطلب منك ذلك ...ولم افعل ما يشجعك على ذلك..انا احترم نفسى اذ يجب ان تحترمنى ..سيقول الشباب البنات بتحب كده واحنا بنرفع روحهم المعنويه ..انت يعنى بتشيل على اكتافك الواجب الوطنى ده وبترفع روحنا المعنويه !!!! انا حلوة وعارفه انى حلوة مش غرور منى لكن بفضل ربنا عليا مجتش جمب سيادتك وقولتلك ها انا حلوة ولا لاء ؟؟ليه تفرض نفسك على اذنى !!!! وليه تسمعنى هذه الكلمات البذيئه ..نعم انا اعتبر كلمه مزة كلمه بذيئه كلمه تحط من قدرى وتختصر انسانه بثقافتها وعلمها ودينها واخلاقها وتعليمها فى مجرد (مزة) عفوا انا مش مزة نعم ولتعلم ايها الشاب قبل ان تفكر ان تعاكس ( ولن اتكلم من الناحيه الدينيه لانها معروفه للجميع ) اعلم انك بهذا لا تنول اعجاب الفتاة وانها تعتبرك طفل صغير او مراهق لا يستطيع التعامل او التحاور مع الفتاة فكل ما يراه انها (مزة) لا يستطيع ان يقيم معها حوار وقد تكون تلك (المزة) تفوقه علما وثقافه ..وللامانه طلعت اليومين دول كلمه سخيفه جدا بين البنات لما تحب توصف ولد تقول ده واد (مز) يا حلالالالالالالالاوة وبالله عليكم محدش يقولى على فكرة البنات دلوقتى بتعاكس الاولاد !! قولى نسبتهم كام او هما مين وتربيتهم ايه؟؟؟؟ وكلنا عارفين ان البنات المحترمات عمرهم ما يعملوا كده فانا مش بتكلم عن دول كلامى واضح انا بتكلم عن بنات محترمات لا عاكسوا حضرتك ولا طلبوا رايك فى شكلهم .. ليه تفرض نفسك عليهم؟؟؟؟؟ ليه تيجى جمبى وترمى كلمه مزة وتجرى زى اللى عارف انه بيعمل حاجه غلط.. ايها الشاب انا انسانه متقولش مزة

طبعا مع احترامى للشباب المحترم اكثر الله من امثالهم.

تحيااااااااااااااتى

يللا مستنيه ردودكم شرفونى بيها

ذات صلة:

Eh S(21)
نعم انا اعتبر كلمه مزة كلمه بذيئه كلمه تحط من قدرى وتختصر انسانه بثقافتها وعلمها ودينها واخلاقها وتعليمها فى مجرد (مزة)

الله كلامك جميل جدا يا قمر

فعلا الكلمه دي وكلام غيرها كتير بتقلل من قيمة البنت

وبتجرحها اوي

تسلم ايدك يا عسل

نعم انا اعتبر كلمه مزة كلمه بذيئه كلمه تحط من قدرى وتختصر انسانه بثقافتها وعلمها ودينها واخلاقها وتعليمها فى مجرد (مزة)

الله كلامك جميل جدا يا قمر

فعلا الكلمه دي وكلام غيرها كتير بتقلل من قيمة البنت

وبتجرحها اوي

تسلم ايدك يا عسل
ميرسى على مرورك يا جميل نورتينى عندك حق وكلمات تانيه كتير تجرح البنات بس ربنا يهدى

تحياااااااتى لكى

ليه تيجى جمبى وترمى كلمه مزة وتجرى

هههههههه تسلم ايدك يا قمر فعلا هو دة اللى بيحصل وطريقتك فى التعبير زى العسل
تحياتى ليكى

ليه تيجى جمبى وترمى كلمه مزة وتجرى

هههههههه تسلم ايدك يا قمر فعلا هو دة اللى بيحصل وطريقتك فى التعبير زى العسل
تحياتى ليكى
شكرا لمرورك يا عسوله نورتينى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اولا احب احييكى يا انجيل على الموضوع الجميل دة

بس انا هتكلم عن نفسى

بصراحة كلمة مزة دى مبتطلعش منى غير لما بتكون يعنى بنت مش كويسة

او طريقة لبسها مش محترمة او مثلا بنت تكون معى ولد يعنى الحالات دى

هيا اللى ممكن انى اقول عليها مزة وبصراحة بتبقى خايلة عليها لأن هيا نفسها من طريقة لبسها

عاوزة تسبت للناس ان هيا حلوة

لاكن لما الواحد بيشوف بنت كدة جميلة ومحترمة باين على شكلها ان تربيتها كويسة

مش معقول يعنى هقول عليها مزة والكلام دة حتى الكلمة مش لايقها على شخصيتها

يعنى اخر ما بكون خلاص هتجنن علشان اتكلم بقول اللهم صلى على النبى بس

هههههههههههههههههههههه

والله هو دة اخرى ومن بعيد كمان

والف شكر يا قمر مرة تانى على الموضوع الجميل دة

تحياتى وتقديرى لشخصك الكريم

اولا ياست الكل بحيكى على القائك للتوبك الى بعتبره رووووعه ف كل كلمه يابرنسيسه

ثانيا انا عاوز اولا افهمك يعنى ايه كلمة موووووووووووزه

هى ليها كام معنى وبتختلف من محافظه لمحافظه يعنى ف الصعيد زى اسير ماقال بتتقال

على البنت الى مش كويسه والى مش محترمه صعايده بقى بعيد عنك ههههههههه بس جامدين طبعا

وهافهمهالك انا بقى بلغتنا ياست البنات

انا عن نفسى بقول الكلمه دى بس ف وجهة نظر بقى انا بقولها لبنوتات الستات الى هما بيلبسوا جيبات ويلوزه

عباياااات يتشاف ويتحس انى فيهم انوثه بحترام وادب انما مش بقولها للبنات الى بتسترجل فيها الى عامله نفسها بنت

دا انا اتعاكس عنهم يابرنسيسه

وحقيقى مش احتقار ليهم انى اقول الكلمه دى لا لا بالعكس دى بتبقى دعابه واعجاب بشكلها واستيالها

بطريقه مهزبه وحلوووووووه وبتتقال بكل حب وفيه بنات بتستقبل الكلمه بكل روح رياضيه

وف بنات تانيه بتحس انها كلمه مش تمام وطبعا احترامى للنوع ده والنوع ده بس الى اقصده

انها مش تجريح اوو شتيمه ف البنوته لا بالعكس دى تقدير لجمالها واستيالها وشكلها

ويمكن تظبط معانا هههههههههههههههه

وماعلش لو طولت عليكى يااامووزه هههههههه احم احم قصدى ياست البنات

حقيقى توبك هايل وممتع احترامى وتقديرى ليك يااانجل

تسلم الايادى يابرنسيسه

نورتى القسم بجد ياعسوله

تسلم ايديك بجد انجل

موضوعك جميل

بس موزه اتلغت دلوقتى فى احسن منها ههههههه

شكرا انجيل

ندعو الله ان يهدى البنات والشباب

معاكى ان هناك شباب سىء يعاكس البنات ويتفوه بالفاظ غير لائقة ولكن هناك ايضا بنات تستحق التهزىء لانها فى البداية لم تحترم نفسها كى يحترمها الاخرون

شكرا انجيل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اولا احب احييكى يا انجيل على الموضوع الجميل دة

بس انا هتكلم عن نفسى

بصراحة كلمة مزة دى مبتطلعش منى غير لما بتكون يعنى بنت مش كويسة

او طريقة لبسها مش محترمة او مثلا بنت تكون معى ولد يعنى الحالات دى

هيا اللى ممكن انى اقول عليها مزة وبصراحة بتبقى خايلة عليها لأن هيا نفسها من طريقة لبسها

عاوزة تسبت للناس ان هيا حلوة

لاكن لما الواحد بيشوف بنت كدة جميلة ومحترمة باين على شكلها ان تربيتها كويسة

مش معقول يعنى هقول عليها مزة والكلام دة حتى الكلمة مش لايقها على شخصيتها

يعنى اخر ما بكون خلاص هتجنن علشان اتكلم بقول اللهم صلى على النبى بس

هههههههههههههههههههههه

والله هو دة اخرى ومن بعيد كمان

والف شكر يا قمر مرة تانى على الموضوع الجميل دة

تحياتى وتقديرى لشخصك الكريم
شكرا لمرورك اسير الغرام وانا بجترم رايك جدا تحيااااااتى