منتدي كريزى مان > >
اييييييييه ده هو انتم بتكسفو زينا؟؟
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

اييييييييه ده هو انتم بتكسفو زينا؟؟

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Laughin2 اييييييييه ده هو انتم بتكسفو زينا؟؟
اذا قالت المرأة (أنا مكسوفة) فهذا ليس خبراً صحفياً، وإنما الخبر هو أن يقول الرجل

في موقف ما (أنا مكسوف) اييييييييه انتم بتكسفو زينا؟؟

لحظتها يقول المستمع بدهشة: يا خبر؟

طيب ليهـ الدهشة ؟؟ اييييييييه انتم بتكسفو زينا؟؟

ما الدكتور.أحمد المجدوب خبير علم الاجتماع بيقول :

أن الناس يعتقدون أن الرجولة والخجل لا يجتمعان، وهذا غير صحيح. اييييييييه انتم بتكسفو زينا؟؟

ووقائع التاريخ بتقول :

إن نابليون بونابرت الذي هز العالم بانتصاراته العسكرية وعقليته الاستراتيجية الفذة، كان يخجل إذا مدحته امرأة،

أما هتلر ألمانيا فكان يخفي وراء صرامة وجهه خجل طفل عذبته

الأيام، ودمرته مغامرات والده، الذي كان (زير نساء).

نيجي عندكـــ أنت هل انت شايف ان :

* الخجل صفهـ للبنات بس .. ام الشاب فيكو ممكن يخجل زيهـ زينا ؟؟؟

* طيب الخجل عند الشباب بيكون مختلف عن خجل البنات ؟؟

*الاهم من دهـ كلهـ ما هي المواقف التي ممكن تخليكــ تخجل كرجل ..؟؟؟

اتمنى اشوف ردود الشباب علي الاسئلة دى
وكمان ايه رأى البنوتات في الموضوع ده

ذات صلة:

اولا توبيك جامد اخر حاجه
ومستنيين نشوف اجابات الشباب
ثانيا يا بوريو انتي شايفه مين اللي
بيخجلو دول عظماء التاريخ
لكن تعالي لشباب دلوقتي في حد منهم
عظماء لما يبقو عظماء يبقو يخجلو بقي
انا كلامي هزار محدش يزعل
وتسلم ايديكي يا قمريتي

ههههههههههههههه

جامد اوووووووووووى يا وزة

بس انا عمرى ما شفت واد فى زمن دة بيكسف

بس تبقى جريمة اووى لو فى واد طلع بيكسف

هما هيسيبوا اية للبنات

وفعلا يا وزة شكلهم بيكسفوا عشان مفيش

ولا ولد رد ع الموضوع

تسلم ايديكى يا حبى

تسلم ايدك اجمل بوريو هى حكايه الكسوف ديه بيتهيألى للبنات بس

اول مره اعرف ان فى شاب بيتكسف الرجل معروف بالجراءه والشجاعه

وانه عمره ما بيتكسف من اى حاجه

لمى نشوف رايهم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اولا احب احييكى يا بنت عمى يا قمر على الموضوع الجميل دة

وانا هقولك ردى اهوة ويسعدنى جدا انى اول شاب يرد عليكى يا قطة

اة طبعا اكيد وانا واحد من الناس اللى فيها نسبة الخجل دى زايدة اوى بس معى البنات فقط يعنى مقدرش انى اعاكس بنت ولا امشى وراها اعاكسها والكلام دة ويمكن انا حصل ليا كدة لانى من النوعية اللى بتخاف على كرامتها جدا يعنى لو عاكست بنت وقالتلى كلمة تضايقنى مش بعيد تجرالى حاجة لأنها بنت وعلشان بنت مش هعرف ولا اضربها ولا اقلى ادبى عليها يبقى انا باخدها من قصيرها واسكت هههههههههههههه

اة اكيد وخجل البنات من الحاجات اللى انا بحبها اوى يعنى البنت بتتكسف من اقل حاجة لكن الواد مش بيتحرج غير من بنت فقط يعنى لو طلبت حاجة يتكسف يقولها مش هينفع

بصى انا هجيبلك مثال _

يعنى مثلا انا لما بقعد فى الدكان ومتكونش البنت قاعدة معايا

وتيجى مثلا بنت عاوزة تشترى حاجة ببقى فى نص هدومى

وببقى عاوزها تمشى حتى لو مش هتشترى المهم تخلص

هههههههههههههههههههههههههههههه

بس بعد ما تمشى بقعد اخبط فى الحيطان واقول لية انا مكلمتهاش

وبس كدة يا ستى

وتسلم الأيادى يا عسل

وبالتوفيق دايما يا بنت عمى

الحياء صفه ربنا خلقها فى الانسان عموما الشاب والبنت

طبعا خجل الولد مبيطلعش غير فى مواقف معينه مش زى البنت البنت بتتكسف لما يجيلها عريس ههههههههههههه اما الولد بيتكسف لما ميتوافقش عليه

لحد دلوقتى ولا اى حاجه بس عموما مفيش حد مبيتكسفش من مواقف كتير

هيمــــــــــــــا

موضوع جميل بوريو

الحياء شعبة من الايمان وكان رسولنا الكريم عليه الصلاة والسلام قدوة لنا فى الحياء والخجل

والحياء مطلوب من الطرفين

ولا تنسى المقولة " اذا لم تستحى فافعل ما شئت "
شكرا بوريو

اما الولد بيتكسف لما ميتوافقش عليه

اه والله صح يا ابراهيم الموقف ده محرج ليه

تسلم ايدك

الخجل صفهـ للبنات بس .. ام الشاب فيكو ممكن يخجل زيهـ زينا ؟؟؟

اة طبعا اكيد وانا واحد من الناس اللى فيها نسبة الخجل دى زايدة اوى بس معى البنات فقط يعنى مقدرش انى اعاكس بنت ولا امشى وراها اعاكسها والكلام دة ويمكن انا حصل ليا كدة لانى من النوعية اللى بتخاف على كرامتها جدا يعنى لو عاكست بنت وقالتلى كلمة تضايقنى مش بعيد تجرالى حاجة لأنها بنت وعلشان بنت مش هعرف ولا اضربها ولا اقلى ادبى عليها يبقى انا باخدها من قصيرها واسكت ههههههههههههه

هههههههههههههههههه
حلوة دية والله يا اسير
ياريت كل الشباب يكسفوا فى دية بس

هههههههههههههههههههه

يلهوى ............يادى الكسوف.......................هههههههه عايزانا نقول كدة
هههههههه

امال انتى شايفة ايى

لما يكون الكسوف يكون له نبزة ترجع للتربية الفضيلة

وزى مقال اسير من البنات فقط...........وانا بضيف

انو مثلا لو دكتر الجامعة............قصدك فى سوال.....ومعرفتش

ياااااااة بيكون شكلك.........جامد وبتكون كسوف اقوووووى من البنات كمان

تحياتى لاجمل موضيع