الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

مهم ضى او زينة كلمونى بسرعة وردوا عليا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 مهم ضى او زينة كلمونى بسرعة وردوا عليا
انا مش المهم عندى السن انا خايف افتح معاها الكلام و مش عارف افتحوا ازاى انا بحبها اوى لدرجة انى فى المدرسة بفكر فيها و بسيب الحصص و مش عارف افهم حاجة من الدرس عشان طول الوقت فى الدرس عينى عليها انا بحبها اوى و خايف اصارحها و مش عارف اقول لها ايه و ابدا الكلام معاها ازاى ياريت تريحونى عشان انا مش عارف اعيش عايز ارتاح و اعرفها انى بحبها حتى لو رفضت حبى ده بس ابقى عملت اللى عليا و استريحت

ذات صلة:

عايز اعرف اقول لها ايه و افتح معاها الكلام ازاى

Eh S(17)
اولا ربنا يوفقك و ينجحك بدراستك

طيب أنا هقولك رأييّ لانك واضح انك معجب بيها بجد
وماتقولش حب انت لسه لا قعدت معاها و لا كلمتها و لا عاشرتها و عرفت طبعها و تفكيرها و عاداتها و كلامها و ظروفها كلها

......... عشان كده خليها اعجاب و ماتستعجلش كل شي بوقته حلو

مادام انت و هي بنفس الصف يبقى تتقرب منها اول شي بالصداقه

........ لازم تعرفوا بعض كويس و الصداقه و الصحوبيه بيوضحوا امور كتير و بيكشفوا جزء كبير من شخصيه الانسان

يعني لو مش لاقي صدفه او موقف معين يخليك تتعرف عليها بطريقه غير مباشره يبقى تروح الطريق المستقيم و المباشر و انت تكون صاحب الموقف

............... و تكلمها في يوم وتقولها انا يشرفني و حابب اننا نكون اصحاب

وده شي طبيعي يعني لان في شي بيجمعكم سوى في محاضرات و في دروس بتاخدوها سوى

هتكلم في تفاصيل دلوقتي عشان ادي امثله وهقولك نصيحه

...... ادرس كويس لان البنت بتحب الشب الشاطر والناجح كتير بيلفت نظرها و مع الوقت لو احتاجت اي محاضره او موضوع مش فهمته كويس ممكن انت تديلها المحاضره او توضح لها الموضوع و تشرحه

اهم حاجة تكون صريح و واضح جدا معاها

بكده هتدي نفسك فرصه تعرفها اكتر و تديها هي كمان فرصه تتعرف عليك و تعرفك كويس

طول ماانت صادق ونيتك خير و مشاعرك تجاهها نبيله و كويسه و مشاعر حب بس .... تأكد أن كل ده هيوصلها مع الوقت و تحس بيه

مش هقولك مواعظ بس بجد مستقبلك اهم

و في الاول و الاخر اللي كاتبه ربنا هيكون
لو عايزك تتعرف عليها و لو الموضوع فيه خير ليك و ليها
هتتيسر كل الامور إن شاء الله

انا لابعرف اخطط و لا اقول لحد يعمل ايه و خصوصا في مواقف زي دي

اتمنالك التوفيق

اهلا بيك معانا فى المنتدى
واضح انك لسه بتدرس وفى المدرسة
ان شاء الله العمر كله امامك وواضح انك فى سن المراهقة حيث المشاعر المرتبكة والاحاسيس البريئة الجميلة التى تظهر فى هذه السن
نصيحة لك فى هذا العمر بالذات ان تفرغ طاقتك فى مذاكرتك واى نشاط رياضى ترفيهى بتحبه ولا تضيع مشاعرك واحاسيسك فى هذه السن
جميل ان تشعر بهذا الشعور الجميل ولكن الاجمل ان تتصرف صح فى كل مرحلة من عمرك فانت الان اهم حاجة عندك المذاكرة والنجاح والتفوق وربنا يكرمك بعد كده ويوفقك باذن الله مع من تحب

وعاوزين نطمن على نتيجتك قريب وتكون من الاوائل كمان

خليك شجاع
الشجاعه من غير خوف
النساء من طبعه بتحب الراجل الشاع وانت نصيبك

انتة تانى

بص يابنى انتة لسة صغير

اسمع الكلام اللى ضى قالتهولك

وفوق لمستقبلك بدل ما تضيع نفسك

لان البنات مش بيجى من وراهم فى سنك دة غير الضياع
لانك بتسيب دراستك وبتعيش فى اوهام

فهودنى فوق لنفسك ومستقبلك
انتة لسة صغير والعمر قدامك