منتدي كريزى مان > >
يا شباب انا بقيت شاب كو و و و ل اخر حاجه . . .
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

يا شباب انا بقيت شاب كو و و و ل اخر حاجه . . .

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 يا شباب انا بقيت شاب كو و و و ل اخر حاجه . . .

صباحكو / مسائكو فوللى يا احلى اعضاء فى الدنيا بحلها

كريزى مان وبس

شباب انا بقيت شاب اخر حاجه

حبيت اقولكو ان انا

كووووووووووووووول
شباب انا بقيت شاب اخر حاجهشباب انا بقيت شاب اخر حاجه

اها كول وروش بقى واعرف بنات و بضرب سيشوار
و انهارده ف السينما مع تاتو
بكره ف دريم بارك مع ميمى
بعدو ف جنينة الحيوان مع سميحه ههههههههه
-

و كلام فى سركو انا بضرب حشيش
و ساعات طوابع ان لزم الامر
مش انا بس انا وكل الشله ميمى وتو و زيكو وبوبو و هايدى و كلو كلو

-
و برجع البيت كل يوم الصبح
كنت فين يا احمد كنت بذاكر عند واحد صحبى
وانا اساسا صايع لوش الضهر مع الشله ف ديسكو جامد كييييك
اى نهم المينيم شارج هناك عالى بس نعمل اي بقى لزوم الدماغ وكلام ف سركو
فى هناك بنات بترووووح واحنا بندوووخ عليهم هناك بلهبل يا معلم
-

سؤال بقى يا اجمل شباب
هو ده مفهوم الشاب الكول ولا انا كده مش كول
طب وهو يعنى ايه شاب كول اساسا
زىى كده ولا حد تانى

ذات صلة:

ههههههههه ايوة الموضه بقيت كدة اليومين دول يا برنس

ويارب يهدي الشباب كلها يا حمادة

ههههههههه ايوة الموضه بقيت كدة اليومين دول يا برنس

ويارب يهدي الشباب كلها يا حمادة

امين يارب

نورت يا نجمنا التوبيك كله

سيف بيه

شكرا ياحماده على التويبك الاكثر من رائع
المشكله ان احنا عندنا فى مصر معظم الشباب ماشى ورا الشباب الفاسد زى بتوع امريكا
انهم اول ناس طلعوا موضه تسقيط البنطالون
هناك الحكومه الامريكيه فرضت 100 دولار غرامه على اللى يعمل كده بس جت متأخره بعد ماشبابنا قلدوا الحركه الهزيله دى تحت مسمى ان انا شاب روش ومنفتح على العالم الخارجى بس احنا حكومتنا مش زى حكومه امريكا محدش هنا اتكلم
وفى حاجات كتير جدا بس انا حبيت اعلق على دى بس
شكرا ياحماده
تقبل تحياتى

ماهو ده الجديد ياحماده

الغرب بيصدرونا ثقافتهم ولبسهم واحنا ماشاء الله بنستقبل زى الصواريخ

وبعد كده بيلغوا كل العملوه عندهم وبيبانوا انهم محترممين وده الى بيحصل زى ماسبشل قال

الحكومه الامريكيه فرضت غرامه عليهم هنااااااااك

بس بعد ماحنا كالعااده استقبلنا ده

عالعموم ياحماده موضوع هايل وتوبك هادف يابرنس

بيييييييييييييس يامان

تحياتى يانجم النجوم

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .

ميرسي يا صاحبي

بجد توبيك رائع

واحشتني والله يا حمادة ونفسي اشوفك هانت كلها في شهر 5 ونازلك

لووووووووووول

موضوع جميل ياحمادة والمشكلة انو شبابنا بحاولو يقلدو الغرب فكل حاجة

وهو دا اللي خلاهم فاسدين

ميرسي حمادة

صح الشباب اليومين دول بقو بيعملو كل إل عيزينو من غير مابيتحسبو عليه او حتي من غير ما حد يشوفهم هما بيعملو ايه الان بيعتبرو ده تطفل علي حياتهم الشخصيه
وطبعا كلهم دلوقتي مهوسين إزاي يبقو كووووووووول وشباب روش اخر حاجه بإن يروح الدسكو اليل بيطولو ما يروحش لوجه الصبح ويكون وما شاء الله مش مهمل في درسته لا داه هو اصلن مش عارفه نفسه في سنه كم بس عارف إزاي يلبس ويعمل شعرو ويسمع اغاني واكيد ياألف قصص عن مغمارته وبطولته عشان يجنن البنات ده بس
بس بجد إحتمال ده مفهومي انا بس بس الاشخاص إل بيعملو كده انا بجد بيصعبو عليا الاني بحسهم مش متزنين نفسيا علي شان مضيعين وقتهم وصحتهم علي ايه مش عارفه بس تضيع وقت وانا متأكده إنهم لو عطيو الفرصه إنهم يعيشو السن ديه وإل هيا احلا سنين العمر بطريقه مختلفه كان حا يعيشوها
وبنسبه انهم بيخدو من ثقافة الغرب وبيعملوها عادي مفيش اي مشكله في الموضوع بس إنت خد الحاجه إل إتخليك احسن من الشخص إل كنت عليه مش إل إتخليك تترجع للوراء .
ويسلمو علي الموضوع الجميل داه
وتحياتي ليك

شكرا ياحماده على التويبك الاكثر من رائع
المشكله ان احنا عندنا فى مصر معظم الشباب ماشى ورا الشباب الفاسد زى بتوع امريكا
انهم اول ناس طلعوا موضه تسقيط البنطالون
هناك الحكومه الامريكيه فرضت 100 دولار غرامه على اللى يعمل كده بس جت متأخره بعد ماشبابنا قلدوا الحركه الهزيله دى تحت مسمى ان انا شاب روش ومنفتح على العالم الخارجى بس احنا حكومتنا مش زى حكومه امريكا محدش هنا اتكلم
وفى حاجات كتير جدا بس انا حبيت اعلق على دى بس
شكرا ياحماده
تقبل تحياتى

نورتينى بجد يا اجمل سبيشيال التوبيك كله بمرورك الجميل وردك الاجمل والقسم كله نور يا عمنا

ماهو ده الجديد ياحماده

الغرب بيصدرونا ثقافتهم ولبسهم واحنا ماشاء الله بنستقبل زى الصواريخ

وبعد كده بيلغوا كل العملوه عندهم وبيبانوا انهم محترممين وده الى بيحصل زى ماسبشل قال

الحكومه الامريكيه فرضت غرامه عليهم هنااااااااك

بس بعد ماحنا كالعااده استقبلنا ده

عالعموم ياحماده موضوع هايل وتوبك هادف يابرنس

بيييييييييييييس يامان

تحياتى يانجم النجوم

حبيبى قلبى لامى نورتنيى والله ووحشنى اوى