منتدي كريزى مان > >
حوار مع شاب حول بنات الشات ولايميلات للشباب فقط ممنوع دخول البنات
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

حوار مع شاب حول بنات الشات ولايميلات للشباب فقط ممنوع دخول البنات

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Icon30 حوار مع شاب حول بنات الشات ولايميلات للشباب فقط ممنوع دخول البنات
بسم الله الرحمن الرحيم
يا جماعه ده موضوع كبير جدا واختلفت فيه الاراء ولكن كما اعتدنا ان الاختلاف فى الراى لايفسد فى الود قضيه ومن هذا المنظور اطرح عليكم هذا الحور ليس موضوع ولكنه حوار مع شاب من صفط اللبن اسمه هشام فى 3 ثانوى عام 18 سنه وفى النهايه انا لا اعرض راى مقدس بل اعرض وجه نظر تتفق معك كشاب او تختلف فهى اراء متفاوته وهذا الحوار كان على الياهو مسجر واليكم الحوار ولم يتم حذف او تزويد اى عباره ..................

رغود/ هاى اتش
هشام / هاى رغود
رغود / ممكن ادردش معاك شويه
هشام / تحت امرك يا قمر
رغود / انته بتشرب سجاير
هشام بشرب سجاير اية بس
رغود: ؟؟
رغود/ ايه
هشام/ كنت بشرب
رغود/ههههههههه ودلوقتى يا اتش
رغود: بطلت ليه
هشام / ربنا تاب عليه يا انسه ههههههه
رغود / اسمع يا اتش لو هضيقك بكلامى بلاش
هشام/ لا والهى عادى خالص خدى رحتك يا جميل انتى بردو زى خلتى ههههههههه
رغود/اوكى
رغود/ اه حاجه تانيه بس اكبر من الاولى ممكن
هشام/ تحت امرك
رغود/اسمع انته لو جيت تتجوز
رغود/ ايه موصفات
رغود/ فتاه الاحلام
هشام /فى الاول تكون من عائلة محترمة
رغود/ ها
هشام /وتكون هى من جواها محترمة
رغود/ ها
هشام/وتكون مش بتاعت خروج وكلام فاضى وتكلم شباب فى التيلفونات
رغود/ ها
هشام/واهم من كل دى تحبنى وتخلصلى بجد تخدنى صديق وزوج
رغود/ ها
هشام /علشان تقولى على الحاجات اللى بتزعلها منى ونبقى كيان واحد فهمانى
رغود/ ها فهماك يا برنس
هشام / بس كفايه بس القى دول ويبقى كلو تمام
رغود/ اعتبر ده رايك ولا راى كل شاب محترم
هشام /والله دى راى انا واكيد
راى ناس كتير
رغود / اوكى كن سوال اخير يا جميل
هشام / ايه يا بنتى هو تحقيق سيبك من الكلام ده وطمنينى عليكى
رغود/ معلش اخر سوال
هشام/ اخر سوال اخر سوال ولا زى اللى قبله
رغود / اخر سوال
هشام/ اوكى لو كده مفيش مشاكل
رغود/ ايه رايك فى بنات الشات والايملات او ليه متفكرش تتجوز منهم
هشام / هههههههههههه هو بقى فيه حاجه اسمها بنات شات وايملات وبنات مش شات وايملات ه لا جديده دى على العموم انا عايز موصفات محدده ولو لقيتها فى بنات القمر حتى مفيش اعتراد
رغود / اوكى يا جميل ممكن طلب اخير اكيد مواق انى هنزل الكلام ده ع النت يعنى مصر كلها هتشوفه
هشام اوكى مفيش مشكله لو الكلام ده هيفيد الاخرين
رغود / اوكى يا جميل سلام بقى موقت وهكلمك تانى
هشام / اوكى هستناكى لانى انا كمان عايزاك فى موضع مهم زى ده بردو
رغود / سلام
هشام / سلام
كلمه شكر اتوجه بالتحيه للشاب الروش اوى هشام اللى وافق انو هذا الموضوع ينشر ولولاه لكان هذا الموضوع هنا
طبعا كل واحد هيقول راية
مستنى ردودكم

ذات صلة:

Eh S(21)
معلش انا دخلت بقى يا مصطفى

موضوع جميل اوي والله وراي هشام جميل وواعي فعلا

ميرسي ليك

معلش انا دخلت بقى يا مصطفى

موضوع جميل اوي والله وراي هشام جميل وواعي فعلا

ميرسي ليك
يا قمر انتى تنورينى وتنور اى مكان تكونى فية
دة كفايا انك بتقرى مواضيعى ودة فى حد زاتة بيزدنى شرف والله