منتدي كريزى مان > >
اعرف صاحبك وعلم عليه .........mzagoo
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

اعرف صاحبك وعلم عليه .........mzagoo

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eusa Wall اعرف صاحبك وعلم عليه .........mzagoo
عاوز تعرف صاحبك


الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات


يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه


كل شخص جواه جزء من كل الصفات


يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل


وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله


وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته


والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه


تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك


وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل


تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهو
علشان تحاسبوا القهوجيه




صاحبك الغبي

اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي



صاحبك المغرور

دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها


ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده


ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته



صاحبك البكاش


الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده


وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص




صاحبك الندل

اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها


يقفشك وانت ماسك ايدها



صاحبك الحقود

قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك


صاحبك اللي تصاحبه

هو اللي تلاقيه وقت الضيق


اللي يحب لك الخير


اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح


اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام


اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك


اللي يرد غيبتك


اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه




يعني يا اما علامه صح او علامه اكس





مش كده ولا ايه؟؟؟


ذات صلة:

افتراضي
تسلم ايديك بجد مزاجو توبيك روعه يا برنس المنتدى

نورت القسم


Eh S(21)
الله موضوع جميل اوي والله

فعلا فيه انواع من دي كتير علشان كده لازم نختار صح

تسلم ايدك


افتراضي

صاحبك الحقود

قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك



موضوع جميل يا غالى تسلم ايدك


افتراضي
تسلم ايديك بجد مزاجو توبيك روعه يا برنس المنتدى

نورت القسم

شكراا ليك حمادة انت اصلى وصاحب صاحبه
شكا على مرورك الطيب

افتراضي
الله موضوع جميل اوي والله

فعلا فيه انواع من دي كتير علشان كده لازم نختار صح

تسلم ايدك
تسلمى جنى على مرورك المميز
نورتى الموضوع

افتراضي

صاحبك الحقود

قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح


تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك


وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك



موضوع جميل يا غالى تسلم ايدك



ولكمووووو سيف باشا نورت الموضوع يامان
منور الدنيا

افتراضي
كده يامودى

نورت المنتدى ياقمر

تسلم ايدك موضوع جميل جدا

افتراضي
كده يامودى

نورت المنتدى ياقمر

تسلم ايدك موضوع جميل جدا
الف شكر دودو دا من ذوقك
نورتى التوبيك

افتراضي
هو اللي تلاقيه وقت الضيق


اللي يحب لك الخير


اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح


اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام


اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك


اللي يرد غيبتك


اللي تحس انه اكتر من اخوك



والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه
تسلم ايدك يا غالى




مواقع النشر (المفضلة)


اعرف صاحبك وعلم عليه .........mzagoo


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع