الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

تعملى ايه لو حبيبك عمل كده

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

45 تعملى ايه لو حبيبك عمل كده
تعملى ايه لو حبيبك كان قعد فترة مضايق وانتى مش عارفه السبب ولما تسأليه يقولك مفيش حاجه

وبعد كده قالك خلينا صحاب احسن ومش عايز يقول على السبب وبعد كده قالك انا رايح اخطب وكده

وانتى طبعا مصدومه من الكلام ده وقعدى تقوليله ازاى تقول كده ومش عارف ايه والمهم اخر ما صبر ك نفذ

معاه قولتيله ع العموم ربنا يوفقك

واكتشفتى ف اخر الكلام ان كل الكلام ده كله كذب وكل ده كانت تأليفه منه وهو اللى قالك كده قالك

انا لا رايح اخطب ولا حاجه ولا فى حد تانى ف حياتى اصلا

بس قبل مايقولك كده قالك ماتحوليش تعرفى منى اى حاجه عشان مش هارد على التليفون وقالك انتى

كمان يارب اشوفك اسعد الناس

وانتى طبعا قاعده ف ذهول ومش عارفه حاجه خالص مش فاهمه حاجه وف نفس الوقت مش عارفه تكلميه

تعرفى ايه السبب او هو عمل كده ليه

قولولى بقى ده يبقى ايه وده كان بيحب ولا لا

مع العلم انه كان هايخطبها ويرتبط بيها رسمى وكده وهى كانت متاكده انه بيحبها

بس فجاه ده كله حصل

ياريت تردوا عليا مستنيه ردودكم

وهاتفضلى تحبيه ولا لأ

ذات صلة:

بصى والله ده كده بيحبك حب انتى متتخيلهوش

لانه لو كان عايز يسبك مكنش قالك على خكبته بنفسه كان الكلام وصلك من اى حد لكن هو عايز يشوف الغيرة فى عنيك وطبعا كل الولاد عارفة ان البنات اساتذة فى التقل علشان كده كل واحد بيحاول يعمل اى حاجة علشان يشوف نظرة غيرة فى عين حبيبته

اما ليه طول الموضوع علشان يشوف ردة فعلك وهتتمسكى بيه وتكلميه رغم انه قالك مش هرد

لان ببساطة اللى بيقول مبيعملش و اللى بيعمل مبيقولش يعنى هو لو كان مش هيرد مكنش هيقولك مش هرد كنتى تتصلى وميردش

ياريت تصدقينى و تقوليله اى كلمتين حلوين

بس انا مش قادره اكلمه لانه ممكن فعلا مايردش وساعتها انا هابقى مش طايقه نفسى
وهاحس كمان انى اتنازلت عن كرامتى ودى ما تبقاش للدرجه دى
هو لو عايز يصلح اللى عمله ويقولى عمل كده ليه كان هو اللى كلمنى بعدها وخصوصا انه عرف انى اتضايقت من الموضوع ده جدا وكمان وزعلت منه فكان يكلمنى ويبررلى موقفه

وميرسى جدا صافو ع ردك ومرورك جدا جدا

كل سنه وانتي طيبه يانوره

على فكره انا اختلف معاكم في الراي الشخص ده مش بيحبك لانه لو بيحبك ميقولش الكلمه دي بكل سهوله كده في مقدمات كتير للكلمه دي ومش بتتقال برده الكلمه دي باول اوضحاهلك بطريقه كويسه
وانا من رايي انك مش تفكري فيه تاني لانه ميستاهلش

وفي راي تاني ممكن يكون ظروفه مش مساعاده او اي شىء حصل خلاه يعمل كده
على العموم ربنا يسعدك يانوره

لا هو كده اكيد بيحبك حب مش عادى وبيحبك بجد

لانه ممكن يكون حس ان السبب اللى هيقولهولك ممكن يزعلك اوى او انتى ممكن مش تسامحيه او هو عنده ظروف منعته يقولك

فأنا متهيألى انك تستنى بس شويه لحد ما يهدا وبعدين تكلميه وتحاولى براحه تفهمى منه ايه اللى حصل

وربنا يوفقك يا قمر ان شاء الله

كل سنه وانتى طيبه

ايه ده مين يعمل فى بنت بلدى كده وانا اموته ههههههه
بصى يا قمر انا بصراحه مش هقدر اقولك على اى تفسير لانى مش عايشه الموقف او مش شوفت الكلام كله
يعنى ممكن كلمة بسيطه تغير الكلام كله
وربنا معاكى يا حبيبتى

كل سنه وانتي طيبه يانوره

على فكره انا اختلف معاكم في الراي الشخص ده مش بيحبك لانه لو بيحبك ميقولش الكلمه دي بكل سهوله كده في مقدمات كتير للكلمه دي ومش بتتقال برده الكلمه دي باول اوضحاهلك بطريقه كويسه
وانا من رايي انك مش تفكري فيه تاني لانه ميستاهلش

وفي راي تاني ممكن يكون ظروفه مش مساعاده او اي شىء حصل خلاه يعمل كده
على العموم ربنا يسعدك يانوره
وانت طيب يااحمد
انا بصراحه يااحمد معتش متاكده من حاجه خالص وتعبت والله من كتر التفكير
بس الكلام سهل والله اعلم هو فى ايه بالظبط بس برضه انا مش ببرر ليه
لان مهما حصل انا مش هاتكلم تانى ولازم هو اللى يرجع يبرر كل اللى حصل ده
ولو فعلا عنده ظروف او اى حاجه تانيه حصلت هو برضه اللى يرجع يفهمنى على كل حاجه

وميرسى يااحمد ليك وربنا يخليك على النصيحه
تسلم والله

لا هو كده اكيد بيحبك حب مش عادى وبيحبك بجد

لانه ممكن يكون حس ان السبب اللى هيقولهولك ممكن يزعلك اوى او انتى ممكن مش تسامحيه او هو عنده ظروف منعته يقولك

فأنا متهيألى انك تستنى بس شويه لحد ما يهدا وبعدين تكلميه وتحاولى براحه تفهمى منه ايه اللى حصل

وربنا يوفقك يا قمر ان شاء الله

كل سنه وانتى طيبه
وانتى طيبه ياقمر
بس انا دلوقت لو استنيت هاستنى ان هو ييجى يكلمنى يفهمنى على اللى حصل ده
مش هاستنى ان انا اكلمه لان مش ينفع خالص اكلمه
انا والله العظيم كنت متاكده قبل كده انه بيحبنى جدا لدرجه فظيعه لانى فعلا كنت حاسه بكده
لكن دلوقتى معتش متاكده من حاجه خالص
وميرسى جدا ياقلبى انك اهتميتى بالموضوع ورديتى عليا
ربنا يخليكى وتسلميلى

ايه ده مين يعمل فى بنت بلدى كده وانا اموته ههههههه
بصى يا قمر انا بصراحه مش هقدر اقولك على اى تفسير لانى مش عايشه الموقف او مش شوفت الكلام كله
يعنى ممكن كلمة بسيطه تغير الكلام كله
وربنا معاكى يا حبيبتى
عندك حق ممكن كلمه واحده تغير الكلام كله
عشان كده انا مش ينفع اكلمه تانى ولازم اصبر لحد ماهو يكلمنى ده اذا اتكلم

وربنا يخليكى ياحبيبتى
تسلم ايديكى ع ردك ومرورك

Eh S(21)
معلش يا نورا انا رايي انه مش بيحبك ومعلش لو الكلمه دايقتك

بس لو عايز يشوف رد فعلك ممكن يشوفوا بمية طريقه غير انه يجرحك كده

ولو عنده ظروف برده على الاقل يفكر انه يسيب ذكرى حلوه عندك مش بالطريقه دي

ولو عايزك هوه اللي هيجيلك تاني وعايزه رايي بقى لو مكانك وجه تاني عمري ما هرجعله

بس كل واحد ليه طبعه اكيد