الإهداءات
alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله     عمااااد حسن من مصر : السلام عليكم نتورين جميعا اللهم اجمع الشمل تحياتى للجميع كل احد باسمه    

سجل حالتك النفسيه باغنيه

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

عدد المعجبين122الاعجاب

افتراضي سجل حالتك النفسيه باغنيه
التعديل الأخير تم بواسطة janna ; 11-02-2011 الساعة 11:25 PM
انا بحبك انت بحبك زى ما انت
برقتك بقسوتك بغيرتك عليا
فى قربك فى بعدك ماليش حد بعدك
ماليش حد بعدك ياغالى عليا
برقتك بقسوتك بغيرتك عليا
انا انا انا انا انا بحبك انت
يلومو الناس عليا ما يلومو ما انا الى اختارتك انت
ميهمش اى حاجه ميهمش اى حاجه كفايه عليا انت
انا ممكن انسى اى شئ الا انت
برقتك بقسوتك بغيرتك عليا

سندباد البحر معجب بهذا.
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت بصيت وشوفت نفسك فى المرايا بكيت
جواك سوال تصرخ تقول انا مين انا مين
انا زى مانا ولا اتقسمت اتنين وبعدين بعدين
قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكايا فرحان تعبان مرتاح
حاجات كتير فى حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضين جاين ورايحين
هتعمل ايه لو نمت يوم وصحيت ولقيت اقرب ماليك فى الدنيا مش حواليك
هوا انت مين اللى عمل كده فيك كده فيك
مش انت ولا فى حد غمى عنك وبعدين بعدين
قول ياللى فى المرايا فهمنى ايه الحكايا فرحان تعبان مرتاح
حاجات كتير فى حياتنا اتسببت فى حيرتنا وادينا عايشين راضين جاين ورايحين

سندباد البحر معجب بهذا.
الدنيا ماما مجنونه مجنونه والحب لازم

سندباد البحر معجب بهذا.
دق الحزن بابي ....... دمعي فتحله الباب

مني خد أحبابي ............... ما ضل عندي أحباب

يمكن أنا الغلطان ............... يمكن عمر هربان

يا كلمة اليمكن .............. في إلك ألف عنوان

يمكن ................ ماذنبي إللي صار

يمكن .................... زماني داري

يا كلمة اليمكن يا بحر من أسرار

البحر إللي مافي منه رجوع ع رمل الشط الموجوع

دعساتون إللي متل جروح ................ عيوني عم تمليها دموع

ضاعت أيامي ............ إحترقت أحلامي

و الشمس إللي شرقت غابت .............. يا عيوني نامي

نامي ع جروحي بسرك ماتبوحي

و إللي كانت روحي ماغابت ........... بعدا بروحي

يمكن أنا الغلطان ... يمكن عمر هربان

يا كلمة اليمكن ..... في إلك ألف عنوان

يمكن ما ذنبي إللي صار ...... يمكن زماني دار

يا كلمة اليمكن ...... يا بحر من أسرار

البحر إللي مافي منه رجوع ع رمل الشط الموجوع

دعساتون إللي متل جروح عيوني عم تمليها دموع

بعدا بعينيي دمعه منسيه ........

كلما بحاول انسى قلبي ............. بيصرخ مافيي

و القدر قادر الحاكم و الأمر

سفرة مكتوبه و مافينا إلا مانسافر

يمكن أنا الغلطان يمكن عمر هربان

يا كلمة اليمكن في إلك ألف عنوان

يمكن ما ذنبي إللي صار يمكن زماني دار

يا كلمة اليمكن يا بحر من أسرار

سندباد البحر معجب بهذا.
ومين سمعك .. ومين قالك .. انا مش راضيه بفراقنا ..هنتفارق هنتفارق ..ده انا وقلبى ماصدقنا ..

ومين سمعك .. ومين قالك .. انا مش راضيه بفراقنا ..هنتفارق هنتفارق ..ده انا وقلبى ماصدقنا ..

انا احساسى بيك خنى .. خلاص ابعد بعيد عنى .. وزى ماهتحرم منك .. ادى انت هتتحرم منى ..

كانت ايام وعشناها .. وانا مبقتش فاكراها .. وشوفلك واحده من بعدى تعشلك وانت تنساها ..

مكنش فى باللى يوم اقسى عليك وانت اللى قستنى .. وماتمنتش يوم انسى واديك انت اللى نستنى ..

مكنش فى باللى يوم اقسى عليك وانت اللى قستنى .. وماتمنتش يوم انسى واديك انت اللى نستنى ..

انا احساسى بيك خنى .. خلاص ابعد بعيد عنى .. وزى ماهتحرم منك .. ادى انت هتتحرم منى ..

كانت ايام وعشناها .. وانا مبقتش فاكراها .. وشوفلك واحده من بعدى تعشلك وانت تنساها ..

سندباد البحر معجب بهذا.

سرحت فيك ونسيت حبيبى الدنيا وانا قدام عينيك
قرب كمان دانا من زمان مستنى تلمسنى بايديك
سرحت فيك ونسيت حبيبى الدنيا وانا قدام عينيك

ده .. ده كأن اول مره احس براحه
ومعاك .. زى الملاك وبكلمك بصراحه
ياريت العمر كله تعيشه ويايا

من غير كلام بص فى عينيا اللحظه ديا متتنسيش
انا مش هنام ده من النهارده وانت جنبى رجعت اعيش
من غير كلام بص فى عينيا اللحظه ديا متتنسيش

ده .. ده كأن اول مره احس براحه
ومعاك .. زى الملاك وبكلمك بصراحه
ياريت العمر كله تعيشه ويايا

سندباد البحر معجب بهذا.

لو كنت غالى عليك خد بالك من روحك بعدك

بتفكر فى اية حبيبى وساكت بس لية

دى كلمة فى ثانية تقولها تاخد قلبى

طب قولهالى ولو بعنيك

سندباد البحر معجب بهذا.
.

اتخنقت .. لأ ..زهقت من الحياة ومن اللى فيها والبيت واللى فيه....