الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

اللى بيكلم بنات يخش

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

Eh S(21) اللى بيكلم بنات يخش
يا جماعة انا واحد عندى 16 سنة ونفسى اكلم بنات لان كل صحابى بيكلموا بس للاسف

انا مش بعرف اكلم حد لانى لما اجى اكلم مع واحدة بحس انى تايه ومش عارف اقول حاجة كانى بسيح وبكثف

وانا مش عارف ازاى اكلم واحدة او المفروض اقول ايه او هعمل ايه بعد مكمها وهقلها ايه ............................ انا

معايا واحدة فى الدروس بحبها وعجبانى اوى ومش عارف اعمل ايه بجد وكمان اختها تعرف اختى وانا بكلم اختها

على طول بس مش عارف اعمل ايه بجد ولو حتى جبت نمرتها هقولها ايه دى معايا فى كل الدروس والمشكلة انى

حاسس انى لو كلمتها هى هتقول لاختها مثلا او هتقول لاختى بس مش دى القضية يا جدعان القضية انى مش

عارف بجد اعمل ايه ولو جبت نمرتها هقولها ايه لانى بجد نفسى اكلمها بس مش عارف هعمل ايه ولا عارف هكلمها

لاول مرة واقولها ايه وبعد مكلمها هعمل ايه......... ياريت اللى بيكلم بنات وفاهم فى الحاجات دى

يقولى

ذات صلة:

اجمل تحياتى سوبر نورت القسم يا مان

بس ده مكانه فى قسم مشاكل الاعضاء

أولا نورت القسم يا super essien
ثانيا بقى يابرنس ماتستعجلش انك تكلم بنت على فكره انا بحسدك انت عارف اننا نفسى يرجع الزمن بيا تانى لورا شويه وماكنتش هاحب ولا هاكلم بنت فى حياتى صدقنى انت كده احين وزى ماقولتلك ماتستعجلش
اصل انك تكلم بنت دى مش حاجه عظيمه يعنى ولا امنيه مع احترامى لكل البنات بس صدقنى انت كده أحسن ياااااااااا بخـــــــــــــــــــــــــتك
أما بالنسبه لزميلتك فأنا رأى انك تستنى شويه وعلى فكره أوحش حب هو حب السن الواحد ده
المثل بيقولك
(اسئل مجرب)
وصدقنى هاتندم وهاتتجرح وهاتيجى تكتب فى يوم على المنتدى هنا المشكله وتقول أعمل ايه
معلشى طولت عليك
بس أتمننى انى اكون أفدتك

التعديل الأخير تم بواسطة LEADERFARG ; 11-06-2009 الساعة 10:03 PM
متهيالي انك لسه سنك صغير يعني ويمكن ده السبب

المشكله انك لازم تكون جريئ شويه علشان تكلم بنات بس انا اقصد انك تكلم بنت زماله مش اكتر

لكن انك تصاحبها وكده فانت المفروض من قبل ما تكلم بنات كده تعود نفسك

يعني انك تكلمهم زماله بس وتعامل اي واحده فيهم زي ما تحب ان اي حد يعامل اختك

ده رايي بصراحه طبعا

ربنا يوفقك

بيس اشطه يا مان ولا يهمك

المشكله انك شايف صحابك بيعرفوا يكلموا بنات ويعكسوا بنات والبنت تقف وتتكلم معاه ويكون ماشى معاك فى الشارع وتلاقى تليفونه بيرن بنت اللى بتتصل بيه او تلاقى وحده بتسلم عليه فى الشارع او بيحكيلك على غرامياته

وانت نفسك تكون زيهم بس معندكش الجرءة او الثقه فى نفسك اللى تخليك تقول كلمه محبوسه جواك لبنت مع انك كده احسن منهم

عايز تكلم بنت خليك واثق من نفسك واتكلم

بس على شرط خليك محترم فى كلامك مع البنات ( ده بالنسبه للمشكله بتعتك )

لكن بالنسبه انك مش عارف تكلم اخت صاحبة اختك روح موضوع ( اريد حلاااااااا) فى نفس القسم انا كاتب هناك ردى على موضوع شبيه بموضوعك

مع تحياتى

بصيا صحبي الحكايه ديه ملهاش

دعوه بالسن زي ما جنه

بتقول انا حبيت وانا في

ربعه ابتدائي اي نعم خت علق تمام بس حبيت

المشكله انك تكمل مع

الانسانه ديه وتكون صادق

وعلى فكره مش تتكسف

ولا اي حاجه خليك بطبعتك

والبنات انواع في بنت تحب

الولد الي بيتكثف زيك وفي بت تحب

الولد الجرئ وفي يحب الولد الراسي

انواع كتير

ابقه كذاب لو قلتلك افهم ولا اعرفهم

الموضوع مش لو بتكلم بنات وكده لا

عادي خالص فكر بس انت

وكلو هيبقه تمام وربنا معاك

انا عارف ايه مشكلتللك

انا هقولهلاللك من وجه نظرى انتى عاوز لما تكلم بنت

تكلمها زى اصحابك تمام يعنى لمو اخزه يعنى
تمشى معاها والكلام ده

لاكن مش كل البنات بتبقى من النوع ده

ففى بنات محترمات كتيير مينفعش معاهم الاسلوب ده
علشان كده انتى بتلاقييك مكسوف منهم

وزى ما قاللتلك جنه

كلم اى بنت زى ما انتى عامل
بس عاملها زى ما تحب ان اى حد يعامل اختك

اولا نورت المنتدى الحكايه دي مش كيمياء ياغالي والله وانت مش محتاج تعمل موضوع زي ده عشان حد يعلمك او يعرفك دي حاجه بتبقى بالطبيعه شوية ثقه بالنفس بس وهتبقى تمام

ادخل على الرابط دا وانت تعرف

التعديل الأخير تم بواسطة احمد عصمت ; 02-09-2010 الساعة 09:11 AM
انا مش عارف اقولك ايه بجد بس بصراحه انا مش شايف حاجه صعبه خالص انك تكلم بنت خليك واثق فى نفسك واتكلم بس نصيحه انت لسه صغير سيبك من الموضوع ده وهو بعد كده هيجيلك لوحده صدقنى