الإهداءات
Gṏ£ÐëȠ βṏϔ من دبي : بمسي علي كل اخواتي وحبايبي اللي فكرني وحابب اقولهم كل سنه وانتوا طيبين     abdo@ من بني سويف : كل سنه وكل اخواتي طيبين     نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله    

اريد حلاااااااااااااا

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

افتراضي اريد حلاااااااااااااا
انا معايا فى درس الكيمياء وحة حلوة اوىىىىىىى وميشوفهاش الا فى الدرس دة اول حصة اما شفتها دخلت قلبى اوى عايز اكلمها واخليها تحبنى
شكراااااااااااااااااااا

ذات صلة:

43
بص ياجميل
انتا قبل ماتقولها انك بتحبها
شوفها ان كانت مرتبطه ولالاء
مش تقولها كده باستعجال اسالها الاول
وياريت مش تستعجل في حبك ليها
ممكن يكون مجرد اعجاب بس
مش حب حقيقي
ولو عاوز تقولها يعني ادخل عليها كده وانتا واثق من اللي انتا بتقولو
واسالها ان كانت مرتبطه ولالاء
بسي قبل ماتقولها لازم تتعرف عليها اكتر وتعرف عنها كل حاجه
اوكي ياجميل
امنالك الحب والسعاده في حياتك
ميرسي ليك

المفروض تفكر بعد ما تسالها وتكلمها وتحبها

اخر ده كله ايه وانت دلوقتي ظروفك تسمح انك تتحمل مسؤوليه ولا لا

ربنا يوفقك يارب

اقولها ازاى

فكك من نصايح البنات وفكك من نصايح الولاد

بس يا مان بدام انت بتحبها زى ما انت بتقول كده اكيد هى حاسه انك بتحبها وانت حاول تتصاحب عليها وتعرف عنها كل حاجة و بلاش تتسرع ولازم تعرف اذا كانت مرتبطه بحد ولا لاء و حاول تاخد نمرة تليفونها منها وتقرب منها وكده

وفى الاخر روح قولها ممكن تستنى تحت ( بعد الدرس ) انا عايز اقولك حاجه مهمه و لما تنزل قولها على كل اللى جواك

و اوعى تحضر كلام علشان تقولهلها ( نصيحه مجربه ) هتلاقى نفسك بتقول حاجات غير اللى انت محضرها حتى المواضيع اللى فى دماغك هتلاقى نفسك بتتكلم فى غيرها ( ديه طريقه فى طريقه تانيه )

الطريقه التانيه :-

حاول تصاحب واحده تانيه فى الدرس تكون طريقها نفس طريقك وقولها انك معجب بصحبتها وبتحبها بجد مش تسليه وخليها توصلها الكلام ده وهيجيلك ردك ولو الرد جه انها كمان معجبه استناها تحت فى الشارع بعد الدرس ونادى عليها وقولها انا بحبك

و لو جه الرد انها مش معجبه بيك قول لصاحبتك اللى انت اتعرفت عليها وخلتها تقولها انك بتحبها قولها خلاص قوللها ان مفيش حاجه من نحيتى وانا اسف لو ضيقتك

بس طبعا هتحاول تصاحبها .....( الطريقه الاولى )

لكن لو طلعت مرتبطه انساها علشان انت مترداش انى اجى اقول لحبيبتك انى بحبها وكمان هى ممكن تقول للبتحبه ويحصلك مشاكل

مع تحياتى

انا بقي من رائي انك لسه صغير علي الحب والارتباط

او انك تربط انسانه بيك

انت اعجبت بيها لانها جميله اوي

جميله شكل عجبك شكلها مش اكتر

فكر في مستقبلك احسن

انت بالاول لازم تعرف حقيقة مشاعرك يانجم

عشان ممكن يبقى كلو اعجاب ولو انت متاكد انك بتحبها

حاول تعرف عنها حاجات ولو صغيرة علشان تقدر توصلها بيهم

وهي مرتبطة ولا لاء وواجها واحكيلها على اللي بقلبك

وربنا يوفقك

Eh S(17)
فكر صح يا صحبي

اولا فكر في المذكره بتعتك انا مش بصعبها عليك

بعيد عن الموضوع الكيمياء صعبه موت

مثلاـ انت وهي خلاص بتحبو بعض وكل يوم تروحو

لما بقه تروح الدرس هتعرف تركز مع الاستاذ لا طبعا

بس الحب شئ راقي بس لازم تتأكد ولازم يكون شعور من نحيتها

بس ياريت يا صحبي ميكنش في الدرس علشان تركز وانتو مروحين يعني

تقلها مش فاهم النطقه ديه بس من غير كسوف طبعا

قلها انتي شبه نانسي شاكيرا كده بس يا مان في

نص الكلام يعني قول كده سريع سريع

حتي لو مرتبطه وقلتلها كده هتفكر فيك هي البنات بتبقه على حد

خلاص كده هي هتفكر فيك

وصل الكلام يا حبي وركز في الدرس المذكره

انا عارف انو الحب لازم تفكر فيه بس

بعد الدرس بقه والمذكره

ابقه رد وقلي هي عملت معاك ايه

بس الحوار ده محتاج قلب بس وانت فاهم

وسيبك من اي حد يعقدك في الحب الحب شئ راقي

وانت هتفهم وهتفكر

ومش هتحتاج لينا

التعديل الأخير تم بواسطة احمد بيسو ; 11-08-2009 الساعة 11:21 PM
انا من راى ان ده مش حب ده اعجاب بالشكل الجمالى لفتت نظرك
بس عايز اقولك مش هتسفاد حاجه من الحب دلوقتى وانت فى السن انما هيبقى تضييع وقت وانت فى سن مذاكرة ودراسه وانا من رايي خليكوا زمايل احسن
علشان لما تكبر ويجى الحب الحقيقى بجد هتحس انك كان تفكيرى غلط وصغير
وتقبل مرورى يا بوب

اعرف مشاعرها الاول من نحيتك الاول وبعد تكلم قبل ما تحبى اوقى لان اصعب حاجه الفرق انتا ليسا فى الاول