منتدي كريزى مان > >
معلومات هامة جدا عن البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ؟ ........ ادخل سمعنى صوتك
الإهداءات
نجم الغربيه من مصر :     alt@yer_m@zzika من ارض الله : مين من الناس القديمه لسه متابع وموجود     Mr.Hossam من من اتينا : الناس اللي وحشني اجدع ناس كل سنه وانتو طيبين ويارب تكونو بخير دايما     SoLa من القاهره : كل عام وانتم بخير بجد وحشتوني المنتدي الجميل والناس الغالية ال اتعرفة عليهم فيه يارب تكونو في احسن الاحوال     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة فين الناس راحت فين     القبطان مازن من كريزي مان : النت وحش فشخ ف مصر     Angel of love من اسكندريه : وحشتوونى اوى ومفقتده كل صحابى القدام وبتمنالكم كل السعاده والحب     العجمى من العجمى هانوفيل : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته إلى جميع الاحباب والأصدقاء تحية من القلب يارب تكونوا جميعا بخير وسعاد لوشا ورسوله وضع القمر وعاشقة النيل وعبد الجواد والبنت المشاغبة هديل ولينا     محمد البهلوان من مصر : السلام عليكم يا جماعة انتوا وحشتوني اووي ليه الأقسام مفهاش تفاعل وخصوصا اقسام الشعر والخواطر     كناريه من الرياض : السلام عليكم وحشتوني اوي انا لما بدخل هنا بفتكر حاجات جميله اوي ربنا يسعدكم يارب وتكونو جمعيا بخير يارب     *سمسم* من المنصوره : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     دي روسي من شارع المعز : يااه المنتدي يعني الذكريات الجميله اتمني الناس كلها تكون بخير     Mahmoud Ali Afia من شنشــــــور : صباح الفل ع أحلي مشرفين وأعضاء وزوار كريزي مان_محمـــــود عافيــــه     طـارق من المطريه -القاهره : أللهم انصر الاسلام وارحم موتانا وموتى المسلمين والمسلمات اللهم اشفي مرضانا ومرضى المسلمين اللهم امين يارب العالمين     gezoooo من لَيبـ❣ـيآ : وآحـ❣ـہشـ❣ـہنـ❣ـہي وآلَلَهـ❣ـي. وبـ❣ـہلَدي وآحـ❣ـہشـ❣ـہآنـ❣ـي آووووووي     ! T-e-G-a ! من البنك الاهلي : كل عام وانتم بخير وحشتوني جداً طبعا خمسه سته الي يعرفوني هناا .. ارسل اليكم تحياتي وان شاء الله تكونه بخير وسعاده دايما يارب ♥     مودى مزاجو من التجمع : السلام عليكم ورحمة الله واحشنى جداااا ياكريزاوية يارب الجميع يكون ف افضل حال     sasa-2010 من مصر : كل عام وانتم جميعا بخير ومنتدانا الغالى كريزى مان بخير ويرجع يلعلع زى الاول ان شاء الله     احمد بيسو من كايرو : السلامـ عليكم، .. ازيكـمـ جميـعاً وحشتوني بجد جداً وحشني قسم الرعب وكل ذكريـات في المنـتدي .. اتمـني كلكم تكونو بخـير     العجمى من على شاطئ العجمى : ياعلاء الموقع مغلق ديما يارب يكون المانع خير كل عام والجميع بخير وسعادة أضحى مبارك أن شاء الله    

معلومات هامة جدا عن البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ؟ ........ ادخل سمعنى صوتك

قائمة الاعضاء المشار إليهم :

New Squarecycle معلومات هامة جدا عن البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ؟ ........ ادخل سمعنى صوتك
السلامـ عليكمـ ورحمةٌ الله وبركاتـةٌ

طبعا ومن غير حلفان كلكم وحشتونى اوى اوى

ويارب اكون انا كمان وحشتكم معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

المهم علشان منسرحش بعيد عن الموضوع لأنى عارف ا الكل داخل وعاوز يعرف أية هيا المعلومات دى

انا هقولكم

معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

انا بقى بحسب خبرتى الكبيرة فى صنف السحالى ( البنات يعنى علشان لو محدش يعرف )

كنت فاكر ان اى بنت لما بتكون عاوزة
تتعرف على واحد اكيد بتحبة او على الأقل معجبة بية

بس اكتشفت ان وجهة نظرى غلط وعرفت

ان اى بنت لما بتكون عاوزة تتعرف على شاب

دة بيكون نتيجة انها عاجبها فية حاجة واحدة
بس وهيا دى اللى بتدها لية

يعنى مثلا احترامة خفت دمة طريقت كلامة طريقة لبسة حاجات زى كدة يعنى معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

ولما البنت بتوصل يا عينى للشاب دة بتبينلة
ان هيا بتحبة اوى وبتموت فية

بس هيا اصلا كانت عاوزة تتعرف علية لهدف

واول ما بتتعرف على الشاب دة وبتاخد اللى

هيا عاوزاة بيبقى بالنسبالها زى اى شخص تانى

وبتبدى بقى تدور على حاجة تانى تعجبها او

تتسلى بيها فى اى شاب تانى

وطبعا كل الكلام اللى انا قولتة دة ممكن ميكونش حقيقى

اينعم انا حصلت معايا قبل كدة بس مش كل البنات زى بعض

فأنا حبيت بردة اتأكد واشوف تعليقات (البنوتات الجميلة) اللى معانا هنا

وبردة نشوف رائى( الشباب) اللى يعينى البنات مطلعة عينة

اولا للبنات

انتى أية رائى حضرتك فى الكلام اللى انا قولتة دة ؟ وياريت بصراحة لأن الأنكار مش هيفيدك معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

وهل انتى حصل فى مرة انك اتشديتى لشخص معين بسبب حاجة فية ؟

وياريت لو عند حضرتك اى ملحوظة او وجهة نظر تقوليها أحنا فى حالة حوار

.........................................

وثانيا بقى الشباب

انتا أية رائيك يا معلم فى الكلام اللى اتقال دة ؟ معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

وهل حصل معاك فى يوم من الأيام الموضوع دة ؟

وعاوز اسمع منك نصيحة حلوة كدة للشباب اللى عايشة فى دور الواد الحبيب ويحصل فية موقف زى دة ؟

ويلا بقى علشان انا أيدى تعبتنى من الكتابة

مستنى اشوف رأئى الجميعمعلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

تحياتى معلومات هامة جدا البنات ............ بتمنى انها تكون غلط ........

ذات صلة:

التعديل الأخير تم بواسطة اسير الغرام ; 11-01-2009 الساعة 11:53 PM
انتى أية رائى حضرتك فى الكلام اللى انا قولتة دة ؟ وياريت بصراحة لأن الأنكار مش هيفيدك

رايي يا اسير لا مش صح او علشان مش ابقى باكدب انا كل البنات اللي قابلتهم في حياتي مش شفت واحده كده خالص

بس لو في بنت بالاخلاق دي تبقى حاجه من اتنين معقده او اخلاقها مش كويسه

لو اتشديت لحد حتى مش هروح اتعرف عليه وبعد كده اسيبه واشوف غيره يعني فعلا والله الكلام وانا بكتبه مدايقني

بص انا اول ما قريت الموضوع حسيت انك بتتكلم عن كل الولاد بلا استثناء

وده معناه ان الولاد شايفه كل البنات كده والعكس برده يبقى خلاص كده مفيش حد بقى كويس لا طبعا بس دي حاجه نسبيه

او طبع في البني ادم ولد او بنت

تسلم ايدك يا اسير موضوع جميل اوي اوي اوي

5propeller
انتى أية رائى حضرتك فى الكلام اللى انا قولتة دة ؟ وياريت بصراحة لأن الأنكار مش هيفيدك

رايي يا اسير لا مش صح او علشان مش ابقى باكدب انا كل البنات اللي قابلتهم في حياتي مش شفت واحده كده خالص

بس لو في بنت بالاخلاق دي تبقى حاجه من اتنين معقده او اخلاقها مش كويسه

لو اتشديت لحد حتى مش هروح اتعرف عليه وبعد كده اسيبه واشوف غيره يعني فعلا والله الكلام وانا بكتبه مدايقني

بص انا اول ما قريت الموضوع حسيت انك بتتكلم عن كل الولاد بلا استثناء

وده معناه ان الولاد شايفه كل البنات كده والعكس برده يبقى خلاص كده مفيش حد بقى كويس لا طبعا بس دي حاجه نسبيه

او طبع في البني ادم ولد او بنت

تسلم ايدك يا اسير موضوع جميل اوي اوي اوي
اولا انا يسعدنى جدا يا جانا انك اول من يرد فى الموضوع

ويشرفنى جدا ان الموضوع نال اعجابك

وعلى فكرة رائيك جميل جدا وعجبنى

وبيدل على احترامك وأخلاقك الجميلة يا جانا

وانا مش قصدى بجد ان كل الشباب لازم تشوف البنات كدة

لا طبعا فى بنات بتحب بجد بس بردة الموضوع دة بيتهيقلى انة بيكون فى طبيعة البنت

بغض النظر عن البيئة او التربية

وأتمنى ان تكون وصلتك وجهة نظرى يا عسل

دمتى بود وربنا يحميكى

اها اكيد طبعا وبيكون اعجاب مثلا بثقفته بأخلاقه بأسلوبه كده يعنى مش بيوصل للحب علطول كده وممكن ميوصلش خالص تبقى مجرد اعجاب بجد وخلاص

انتى أية رائى حضرتك فى الكلام اللى انا قولتة دة ؟

رأى حضرتى ان مش كل البنات كده ولكن فيه فعلا بنات كده مش هننكر يعنى وبعدين احنا مش ملايكه يا اسير اكيد فينا عيوب ومميزات يعنى فى بنات بتحب تتسلى كل يوم تعرف شاب وفي بنات محترمه جداا ومش بتكلم شباب خالص ده والله على حسب التربيه من الاساس

مفيش ملحوظه غير انك متحامل شويه على البنات طيب ما فى شباب بقى بيتسلى بالبنات ويقولها بحبك وهو اصلا ولا يوم حس بيها والبنت يا حرام تتعلق بيه وفجاه يقولها معلش نكون اصحاب احسن اصلى مش حاسس انى بحبك او يفضل واهمها انه بيحبها لحد ما تكتشف انه يعرف بنت غيرها وبيكلمها بنفس الاسلوب والمهم الى بيجننى ان بيكون عامل لنفسه شخصيه الولد المحترم الملتزم وهو بعيد عن كل الحاجات ديه حرام عليه بجد

تسلم ايدك يا اسير

اهلا اهلا اهلا عدو النساء جه منور والله يا حوده

المه بقى ياسيدى هو الموضوع طبعا طبعا مهم جدا وهجاوب اهو

رائيى انه مش صح عند كل البنات يعنى فى بنات كده فعلا بتكلم الولد لمجرب انها معجبه بيه او معجبه بحاجه فيه بس لكن تيجى وقت الحب وتوقف لانها اصلا مش حاطه الموضوع فى دماغها

وفى بنات تانيه لما بتكلم الولد بتتكلم عشان ه فعلا بتحبه بجد يعنى مش تسليه وخلاص

مش اتشديت هو كان مجرد اعجاب كده من بعيد لبعيد وخلص لانه مكنش بجد اصلا بس مروحتش كلمته

المه بقى انت نورت المنتدى تانى والموضوع بجد هايل جدا

تسلم ايدك يا محمود

مفيش ملحوظه غير انك متحامل شويه على البنات طيب ما فى شباب بقى بيتسلى بالبنات ويقولها بحبك وهو اصلا ولا يوم حس بيها والبنت يا حرام تتعلق بيه وفجاه يقولها معلش نكون اصحاب احسن اصلى مش حاسس انى بحبك او يفضل واهمها انه بيحبها لحد ما تكتشف انه يعرف بنت غيرها وبيكلمها بنفس الاسلوب والمهم الى بيجننى ان بيكون عامل لنفسه شخصيه الولد المحترم الملتزم وهو بعيد عن كل الحاجات ديه حرام عليه بجد

تسلم ايدك يا اسير

طب خلاص يا ستى بالراحة علينا متزوقيش كدة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وانا يا ستى ولا متحامل على البنات ولا حاجة

وانا ذكرت فوق انى كنت فاكر ان البنت مش كدة بس عرفت معلومات تانى

قولت اتأكدت يعنى يا خالتى

وعلى العموم انتى ردك جميل جدا

ومقنع يعنى الى حدا ما

لأن انتى عندك حق زى ما فى بنات كدة فى شباب كدة

ومتتنرفزيش يا ستى ربنا يخليكوا لينا

ويصبرنا عليكوا بردة

والف شكر يا قمر نورتينى

تحياتى

Dumbbells
اهلا اهلا اهلا عدو النساء جه منور والله يا حوده

المه بقى ياسيدى هو الموضوع طبعا طبعا مهم جدا وهجاوب اهو

رائيى انه مش صح عند كل البنات يعنى فى بنات كده فعلا بتكلم الولد لمجرب انها معجبه بيه او معجبه بحاجه فيه بس لكن تيجى وقت الحب وتوقف لانها اصلا مش حاطه الموضوع فى دماغها

وفى بنات تانيه لما بتكلم الولد بتتكلم عشان ه فعلا بتحبه بجد يعنى مش تسليه وخلاص

مش اتشديت هو كان مجرد اعجاب كده من بعيد لبعيد وخلص لانه مكنش بجد اصلا بس مروحتش كلمته

المه بقى انت نورت المنتدى تانى والموضوع بجد هايل جدا

تسلم ايدك يا محمود

يا الف اهلا وسهلا يا ستى فتكات

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

نورتينى وشرفتينى يا قمر والله

وردك جميل جدا واحسن حاجة عجبتنى فيكى صراحتك

وربنا ما يحرمى من ردودك ابدا

تحياتى وانتظرينى انا هوريلك ازاى عدو النساء

تسلم ايدكيا معلم الكلام ده
النصيحه للشباب
مفيش حب صالح كله بتاع مصالح

تسلم ايدكيا معلم الكلام ده
النصيحه للشباب
مفيش حب صالح كله بتاع مصالح

الف شكر لمرورك يا غالى

ونصيحتك جميلة جدا

نورت الموضوع

تحياتى

جميل.......اوووووووى الكلام دة

بص ياسيدى...........طبعا انتا اكيد عندك حق فى قولتوووووووو بس................
.
نرجع ونقول..( زى ما فى الحلو..@..فى الوحش )

تحياتى وتقديرى ليك
abdooooooooo